Was ist neu

  • Was ist neu
  • Nachricht
Suchen
Suche nach über 1.000 Casinos, Spielautomaten, Boni

Zuletzt durchgeführte Suchen

Löschen

Benachrichtigungen
konnten nicht geladen werden.

Aktualisieren

Sie haben
keine
Benachrichtigungen.

Aktualisieren
Alles anzeigen

Benachrichtigungen
konnten nicht geladen werden.

Aktualisieren

Sie haben
keine
Benachrichtigungen.

Aktualisieren
Alles anzeigen

7Bit - Account closed and withdrawal declined without proof of terms violation

ABGELEHNT
Beschwerde-Info
Unseriöses Casino 7Bit
Grund Abgelehnte Auszahlung
Betrag € 90
Inaktiver Benutzer
Veröffentlicht am 25. März 2020

Good morning,

I registered at 7BIT Casino using your website (ASKGAMBLERS) and took advantage of the AGcoin promotion.

I managed to win 90 euros, which I wanted to withdraw.

7BIT support told me to verify my account, which I did.

I sent an ID card, an address receipt, and a skrill account dump. I wanted to request payment, but I was also ordered to send a selfie with an ID card and note on a piece of paper. I did it too.

After requesting a withdrawal using the Noursuff method, I received an email saying that my account was blocked and the withdrawal was canceled.

A duplicate account was given as a reason, although I have never registered at this casino. I met them for the first time on your website.

I am asking for help in recovering my winnings and unblocking my account.

I was cheated and the casino was having problems at the time of withdrawal. A site like Askgamblers.com should not tolerate such scams.

Regards,

Adam < surname removed >

Veröffentlicht am 27. März 2020

Hello Adam,

Thank you for your feedback.

We pulled up your account carefully, as it has been closed due to the violation of T&C as duplicate accounts cannot be honored at 7bitCasino. Moreover, our system flagged your account using a VPN which is not a restriction here but is not allowed either when it comes to the violation of Bonus Terms&Conditions playing with a bonus.

Besides, we noticed you signed up for your account through the affiliate link and took advantage of a non-deposit bonus called AGCoin no deposit free cash €10 which is restricted for players from Poland to be claimed. Although, VPN usage was flagged and your winning has been deducted and the account remains permanently closed.

Hope it might help.

Best Regards,
7BitCasino Team

AskGamblers
Veröffentlicht am 27. März 2020

Dear all,

Following a careful review of valid information and proof presented by 7BitCasino management, the AskGamblers Complaint Team has reasonable grounds to suspect that the player might have been involved in committing potential fraudulent activities.

The AskGamblers Complaint Team maintains zero tolerance towards players trying to abuse our complaint service and not using it in a good faith. Therefore, we made the decision to reject this complaint and to impose a permanent ban on the player to use our services from now on.

7Bit Beschwerden

  • 34 von 35 gelöst
  • 1 Tag Durchschn. Antwortzeit
  • 5 Tagen Durchschn. Lebensdauer
  • 2,303 USD Durchschn. Betrag

Haben Sie Probleme mit 7Bit?