Novedades
Novedades

Konung Casino - Will not provide me with my deposit history

RESUELTA

Información sobre las quejas

Casino en conflicto

Konung Casino

Motivo

Otro
Publicado el 12 de junio de 2019

I have requested Konung support please provide me with my deposit history. My account is closed, as it is closed they have told me they are not required to provide me with my deposits made. I am happy to forward this email on. I was of the belief you are entitled to have access to any deposits made at any casino.

I would like them to prove me these details. It is a simple request

AskGamblers
Publicado el 17 de junio de 2019

This complaint has been reopened as per Konung Casino request and AskGamblers Complaints Team would like to give it one more try and help both parties involved into the dispute reaching to a satisfactory resolution.

Publicado el 17 de junio de 2019

Glad to e-meet you, NICB1784!

We have double checked your request and we would like to inform you that our VIP manager has already sent you all the requested data.
We are one more time sorry for these inconveniences and we hope that we can resolve this complaint!

BR,
Konung Casino Team.

AskGamblers
Publicado el 21 de junio de 2019

Dear @nicb1784,

Please let us know if there's an update regarding your ongoing complaint. Be in aware in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly. Please keep in mind that as per the AGCCS terms providing updates in a timely manner is a must.

Thank you for your cooperation.