Novedades

  • Novedades
  • Notificaciones
Buscar
Busca entre cientas de máquinas tragamonedas, bonos y casinos en línea.

Búsquedas recientes

Borrar

Las notificaciones
no se cargaron

Recarga

No
tiene ninguna
notificación.

Recarga
Ver todo

Las notificaciones
no se cargaron

Recarga

No
tiene ninguna
notificación.

Recarga
Ver todo

Betrebels Casino - Account verification and payment delayed

RESUELTA
Información sobre las quejas
Casino en conflicto Betrebels Casino
Motivo Pago retrasado
Cantidad $ 3574.14
Publicado el 22 de septiembre de 2019

Betrebels already sent me an email last May 18, 2019 that stated that my account lucaslakas was verified. I was able to deposit and placed bets, but when I was about to request a withdrawal of fund on August 08, 2019 via wire transfer, it was rejected and then I contacted them and they explained that the money was unable to be send to my card as requested as it seems not to be supporting refunds, and they ask me to use other method of withdrawal. Then, I asked them if I can use via Skrill, they agreed on it as long as the method is available on my cashier option (instructed me that I can open an account on Skrill but need to deposit minimum to Betrebels via Skrill and wager it first so that the Skrill method can be activated) - and all of those instructions were already been done. Then, I requested a withdrawal again on August 18, 2019, and then they emailed me on August 21, 2019 that they are requesting the following:

The necessary documentation in order to verify your account includes:

1. A photo of yourself holding next to your face your identity card or passport (in colour jpg format).
2. A copy of your Skrill statement (transaction history) of the last 6 months
3. A copy of the card that you used to deposit (6 first and last 4 digits should be visible).

To which, I complied and send all of those they are requesting. I have emailed and called their Customer Support and that time they said that maybe due to the weekend that there was a delay on the verification. But fast forward today, they are not answering my phone call to the same Customer support number. I have graciously sending email to follow-up, even resending those documents they are requesting but they are not replying (replies made were look like spam replies). Up to today, more than a month past, still no withdrawals were processed, no reply about the 2nd verification process. This is the first time I encountered that a betsite who already sent me an email stating that my account is verified but did a second verification when I have request for fund withdrawal.

AskGamblers
Publicado el 22 de septiembre de 2019

Dear @Lucaslakas,

Please make sure to update your complaint accordingly and clarify the total amount of the disputed withdrawal request/s.

Thanks for cooperating the AskGamblers Complaints Team.

Publicado el 22 de septiembre de 2019

I have deposited multiple times ($100, $150) on Betrebels using my credit card (which I already sent a copy to docume­nts­@be­tre­bel­s.com as per their request) and they have accepted all of my deposits. As of today September 22, 2019, my betrebels account has a pending withdrawal of $350 and has a load amounting to $3224.14 to which I should and can either withdraw or use to place bet.

Publicado el 22 de septiembre de 2019

Since day 1 on Betrebels, I have never had any withdrawals approved and paid to me. Even a cent. Needless to say that my account have been verified and I have attached the email that they sent me. They accepted all deposits but failed to pay me funds that I am withdrawing. Previous withdrawal requests are pending for 2weeks or more, which is unacceptable on my part as i have already been verified prior.

Publicado el 24 de septiembre de 2019

Now, Betrebels replied to me and declaring that my account is fraud. Here is the reasons they stated:

Dear Ernst,

Thank you for contacting us.

We would like to inform you that an investigation of your account has been conducted.

Betrebels decision is that your account will remain permanently closed and the following terms and conditions will be applied:

Terms & Conditions:

1. General principles

1.14

Betrebels will apply the strictest penalties and contractual sanctions to all those clients who are involved in fraud. The company will refuse payment of winnings to clients in the case of presumed or suspected fraud.

3.7 We specifically do not permit our customers to do any of the following:

· To act on behalf of another person or third party;

· To sell, transfer, and/or acquire accounts to/from other players;

· To transfer funds amongst player accounts;

· To deposit money originating from criminal activity;

· To deposit money through a credit card which a customer is not authorized to use, or knowingly receiving money from such card on in any other manner colluding with a third party to so do;

· To use in any manner whatsoever their player account or that of third parties for money laundering or any other illegal purpose.

3. Personal account

3.9
The client must not place bets on behalf of third parties. Any bet placed with the intention of defrauding Betrebels and/or placed or received (with no written consent) from/by any bookmaker, betting syndicate and/or party, association, family group and/or under the advice of any other person or association can be voided at any time, including after the result of the event. Any member of a federation, Managers, associates or card-carrying members of sporting companies and/or any employee of companies organising or managing any public or private competition is forbidden to place or accept bets, either directly or via a third party even through the persons authorized to receive them, who have access to the results of such official matches organized by sports associations or competitions offered by the company. It is also forbidden to the employees, directors or shareholders of Betrebels to place bets directly or via third party even at those authorised to receive them.

3.11

Betrebels will Forfeit and/or confiscate funds available on a Betrebels account and/or refuse to honour a claim, in the event that, directly or indirectly, the Betrebels terms and conditions have been violated and/or other unauthorised activities have occurred in connection with a betting event and/or the operation of a Betrebels account. This is subject to any of the said events being in connection with the Betrebels account and/or the claim in question.

Publicado el 24 de septiembre de 2019

In regards to their claims and accusations, their claims are absurd and no basis. I have provided all the documents that they are requesting in an instant. National ID, Passport, Next to face (with ID and Passport), Photo of the credit card I used to deposit (bearing my own name), screenshot of my newly created skrill (which they told me that it is allowed to make new one under different email), bank statement. From all of those being provided, still they are claiming that the account is fraudelent. This is the same pattern to the other case also filed against the Betrebels. Having read the other case, same pattern can be seen. When the player starts winning, they will not pay the player and then they will claim that the account is fraudelent. As for my case, I did not even been paid even a cent of all the winnings that I have, not to mention that I have deposited many times to them as I have loses also. To all the people that are reading this, I will not definitely recommend Betrebels. This is clearly a scam betsite. Trust me guys, don't ever try to bet on this website. I have provided screenshots on my claims and you can clearly see my point here. From being verified and they take my money (yeah I lose on some bets, I win on some bets also) but the thing is that if you start winning and then try to withdraw funds, they will ask you again to redo the verification process which is the start, and then will declare that you are fraud. Try to check also other cases filed against this Betrebels, you can see the same pattern. Needless to say, they are scamming people.

Publicado el 24 de septiembre de 2019

Dear AskGamblers,

lucaslakas has multiple accounts or belongs to a betting syndicate that transfer money between themselves and opening multiple acounts with Betrebels placing the same bets at exactly the same time and we have closed the account and applied the following terms and conditions.

Terms & Conditions:

1. General principles

1.14

Betrebels will apply the strictest penalties and contractual sanctions to all those clients who are involved in fraud. The company will refuse payment of winnings to clients in the case of presumed or suspected fraud.

3.7 We specifically do not permit our customers to do any of the following:

* To act on behalf of another person or third party;

* To sell, transfer, and/or acquire accounts to/from other players;

* To transfer funds amongst player accounts;

* To deposit money originating from criminal activity;

* To deposit money through a credit card which a customer is not authorized to use, or knowingly receiving money from such card on in any other manner colluding with a third party to so do;

* To use in any manner whatsoever their player account or that of third parties for money laundering or any other illegal purpose.

3.9
The client must not place bets on behalf of third parties. Any bet placed with the intention of defrauding Betrebels and/or placed or received (with no written consent) from/by any bookmaker, betting syndicate and/or party, association, family group and/or under the advice of any other person or association can be voided at any time, including after the result of the event. Any member of a federation, Managers, associates or card-carrying members of sporting companies and/or any employee of companies organising or managing any public or private competition is forbidden to place or accept bets, either directly or via a third party even through the persons authorized to receive them, who have access to the results of such official matches organized by sports associations or competitions offered by the company. It is also forbidden to the employees, directors or shareholders of Betrebels to place bets directly or via third party even at those authorised to receive them.

3.11

Betrebels will Forfeit and/or confiscate funds available on a Betrebels account and/or refuse to honour a claim, in the event that, directly or indirectly, the Betrebels terms and conditions have been violated and/or other unauthorised activities have occurred in connection with a betting event and/or the operation of a Betrebels account. This is subject to any of the said events being in connection with the Betrebels account and/or the claim in question.

Kind Regards,
Betrebels Team

AskGamblers
Publicado el 24 de septiembre de 2019

AskGamblers Complaints Team has been provided with enough information and evidence on behalf Betrebels Casino management in regards of this complaint to confirm and justify the casino actions.

Based on the above, AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is now officially closed. In case of a disagreement with our decision we remind player that further assistance on this matter could be requested from the relevant regulatory body.

Betrebels Casino Quejas

  • 6 de 6 Resuelta
  • 1 día Promedio de respuestas
  • 2 días Duración media de la queja
  • 982 USD Importe medio

Tiene problemas con Betrebels Casino?