Ag Awards
Notifications
Login
You are about to go to the Italian version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.
You are about to go to the German version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.

Champagne Partners - Troubles with payment

RESOLVED
posted on November 19, 2018.

Hello and thank you for the help you are offering. Since 2 weeks I don't get an answer from the affiliate manager, after 7 days the support of the casino has written, I can make a withdrawal request. said, done. Since Tuesday the payment over 254 Euro is out, so they say.. Today is the 7 day and nothing was credited to my account. I was assured that the payment is out and it is up to my bank when the money will be credited. But I am at bank N26, a pure online bank! Today on Day 7 the support of the casinos wrote me that I should send an invoice directly to Softswiss but didn't give me an email address where to send it and why because they say money was send. When asked in the chat for the information where i should send the invoice they couldn't tell me where to send because they don't have contact information from Softswiss. I am in despair, since 2 weeks I run after the money. No one can help me properly further and I am always put off on the other day. 254 euros I have earned through Rev. I send screenshots of the chat progress and the earnings with... and till now no awnser of jason goddard

posted on November 20, 2018.

Hello JAICIII,

Please understand that you have requested a cashout as physical person and the banking rules of Softswiss (Direx) do not allow them to send affiliate payments to individuals without an invoice.

We have sent you the instructions how to make an invoice, all details needed are in the emails from our Customer Support department.
As soon as invoice is received, your payment can be released.

Kind Regards,
ChampagneSpins

posted on November 20, 2018.

Hello,
I have already sent them an invoice by email for the amount 254 Euro 4 times.

And why was it said the payment was out eight days ago?

posted on November 20, 2018.

Hello JAICIII,

We apologize for any inconvenience or misunderstanding.

Also, we just got an information that the invoice is paid, can you please confirm that.

Thank you.

ChampagneSpins

AskGamblers
posted on November 21, 2018.

Dear @Jaiciii,

Please make sure to update your issue in a timely manner and let the AskGamblers Complaints Team know if you got the payment. Keep in mind that in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

posted on November 21, 2018.

Today at 10:30AM the money was added to my balance
thank you askgamblers Team and thank you champagner

posted on November 21, 2018.

Great JAICIII,

Thank you for confirmation and for your patience.

Once again, we apologize for any inconvenience.

Kind regards,
Champagne Spins Team

AskGamblers
posted on November 21, 2018.

Based on submitter's last post AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is officially closed now.

Thank you all for your cooperation.

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +350 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy