Restricted: Chanz Casino is restricted in your country, please try these instead:

Chanz Casino

TRUSTED 9.74
Certified
PLAYERS FROM UNITED STATES NOT ACCEPTED

Chanz Casino is a social online casino designed for players who like to share their victories. It is completely instant-play and compatible with virtually all devices, including smartphones and tablets. Players here will find a selection of slots and popular casino games from ThunderkickNetEnt and Microgaming. The site is available in both English and Swedish and offers round-the-clock live chat assistance. Chanz Casino is licensed by the government of Estonia.

Restricted Countries and Territories

Chanz Casino is not currently open to residents of several countries and territories, including Belgium, Czech Republic, Denmark, France, Germany, Hong Kong, Spain, Turkey, the United Kingdom, and the United States. See our casino details section for a full listing of prohibited regions.

Games

Chanz Casino is focused primarily on slots. The site features dozens of the most popular titles from both Thunderkick and Microgaming, which include titles like Flux slot, Hot Ink slot, Game of Thrones slot, Rabbit in the Hat slot, Ariana slot, and Esqueleto Explosivo slot. The casino even features two network progressives: Mega Moolah slot and The Dark Knight slot.

Players looking for other games face a much more limited selection. Chanz Casino only offers a few video pokers, two Blackjack variants, and two Roulette variants at this time.

Mobile Gaming

Since Chanz Casino has a focus on real-time social gaming, it makes sense that they make their games available to players on the go. The site is compatible with virtually all HTML5-compliant devices, including iOS, Android, and Windows Phone mobiles.

Support

Players at Chanz Casino can get help for any question or issue with a simple live chat interface. Agents are available 24 hours a day, 7 days a week, so players never have to wait long to get an answer.

Security and Fairness

Chanz Casino is protected with state-of-the-art SSL encryption from GeoTrust. This technology converts sensitive information like passwords and credit card information into unreadable, random-looking strings of text. It’s the same technology entrusted by leading banks and online merchants to keep customers safe.

Players at Chanz Casino can rest assured that they are getting a fair game. This has been proven by multiple independent audits conducted by firms like eCOGRA.

Pros

  • Completely instant-play
  • Available at home and on mobile
  • Unique social gaming experience
  • Features good selection of slots from Microgaming and Thunderkick, including progressives
  • 24/7 live chat support
  • Secured with SSL encryption
  • Proven fair by independent auditors

Cons

  • Several country restrictions, including France, the UK, and the US
  • Very few non-slot games
  • No phone support

Screenshot

Chanz Casino Reviews by Players

RATE CASINO AND WRITE A REVIEW

Write a review
Compaqstud 2 reviews
Canada
Message
Can't say what I like cause I can't even create an account.
I'm from Canada and when I try to create an account its says I'm in an area that is geologically blocked?? Why does askgamblers have this listed as Canadians welcome???
CHANZ CASINO REPLIED ON WEDNESDAY 10. MAY 2017
Hey!

Thank you for the review.
I am sorry to hear you have had a bad experience. The reason why we do not accept players from Canada to register an account, is that we are currently unable to offer Canadian players any payment methods.
We are working on adding suitable payment methods and I hope we will have this issue solved during the year.

I have asked AskGambler to temporary remove Canada from the list.
StevenHajema 3 reviews
Netherlands
Message
I don't know yet because a coptype image appears every time you start a game, telling me that I have to verify my account. All that ........... started yesterday around 13.30, since I deposited and I am still not able to play any game.
They won't let me play before I have verified my account. I verified yesterday around 14.00, received an answer, requested additional documentation and now I am still waiting until somebody decides if and when I can play with the money I deposited around 13.30 yesterday. So sadly enough I am not able to write something positive yet.

If you withdraw I can imagine that they want to know if you are who you say you are, but come on. BEFORE you start playing? But after you make a deposit?

I wish they would have told me before I made a deposit instead of right after so I could have done at another casino what I planned on doing on my Saturday..........., gambling.

If you get tricked in waiting 1 day before you can even start playing, what will be next? I hope no further surprises will occur.....
CHANZ CASINO REPLIED ON SUNDAY 2. APRIL 2017
Hey!

You sent us documents around 13.30 yesterday, but as we replied you immediately it did not include all the requested documents. You then sent the remaining documents around midnight, and I am sure you understand that you don`t get quick feedback on verifying documents during late evenings/nights.

The reason why we requested the documents in first place was that you had made a deposit from a bank account which is not in your own name.

When you created your account, you accepted our rules which state: https://casino.chanz.com/rules

"4. Payments 
You can make deposits to your Chanz account only with your personal card or via your personal bank or e-wallet account. Similarly, you can request withdrawals of funds held on your Chanz account only to your personal bank account, credit card or e-wallet account."

We are required to follow this up in order to comply with mandatory requirements under anti-money laundering and terrorist financing laws.

The deposited amount has already been refunded back to the same bank account the deposit was made from and you have received further instructions from us about how you can deposit from your own bank account and start playing on Chanz.

Have a nice evening!
jaffe888 6 reviews
Finland
Message
Fast payouts, real money free spins, simple web layout.
No customer program that could show you get what you earn. No logic or confusing logic on freebies, sometimes 50, sometimes 5, other day no free spins. Support can´t explain. Probably depending are you winning or losing, my own experience tells me so.
CHANZ CASINO REPLIED ON WEDNESDAY 29. MARCH 2017
Thank you for the review.
I am very sorry to hear that you are unhappy with our bonus offers and services. We do offer a loyalty program where you are rewarded with Free Spins every time you fill the progress bar. Other type of surprises will be added later this year. You find more info here: https://casino.chanz.com/prl/loyalty

I have taken a look at your account and I can see that during the 85 first days of this year, you have received 15 extra cash bonuses and Free spin offers 77 times. That means you have in average received a bonus every single day.

After you had a big payout in beginning of March, you have gotten 1 cash bonus and Free Spins 13 times, so you are continuously being rewarded.

If you are still not happy with our offers, you can as always contact us on Live chat or email and we will from time to time be able to give you something extra.

Have a nice day! :)
Casinofreak 3 reviews
Norway
Message
Chanz is a casino you can really trust
Fast account verification
Super fast payouts
Generous with freespins ( no wager )
Helpful and friendly support

Thank you Chanz!
CHANZ CASINO REPLIED ON WEDNESDAY 22. MARCH 2017
Thank you very much for the positive feedback!
It`s great to hear that you are happy with everything from game play to our promos and services. Please let us know if you have any suggestions though for how we can improve.

Keep having fun! :)
Mimi33 6 reviews
Poland
Message
Thisonline casino has a very modern design. I play in casinos recently, so in the beginning I play for fun and then for real money. Here you can play for fun without registration.I liked it very much.

The system verification is very fast. There was a quick response from the casino to my email, verifying my ID and e.c. Very fast loading games. I was very pleased by fast deposit of money and a quick withdrawal. I received my winnings on a card for 5 hours. I really enjoyed playing this casino. Thank you Chanz.
CHANZ CASINO REPLIED ON FRIDAY 17. MARCH 2017
Thank you very much for the review, it`s very good to hear that you have such a positive first impression of us. We focus on giving all our players service on the highest level and we will make sure we keep improving.

Please let us know if you also have some other suggestions to how we can improve.

Have a great weekend! :)
LeoDubbed 122 reviews
Netherlands
Message
Most of us are aware that SlotsMillion is the first virtual reality online casino and Chanz casino is also the first online casino of a thing and that thing is what we called Social Network so that means Chanz casino is the first social network online casino in real money kinda way. There are plenty social network online casinos but they are mostly linked to Facebook and you can't play with real money.

At first Chanz casino didn't look attractive at all but they have updated and upgraded their website 180 degrees which had a great impact to my decision of signing up with them. They gave me 10 free spins for signing up no deposit needed. The free spins didn't gave me big win and I actually expected that. I made my first deposit and they added the first deposit to my account and as always I didn't managed to clear the wagering. I love the battle of slots feature they have, although I didn't used it very often. Chanz has now and then a very nice promotions like collecting badges to win a trip but this promotion is only available for depositors. I have collected a lot of badges including the free spins badges which gave me free spin on random game but most of the time they are on games that don't pay that great. Chanz also offered plenty of time free spins and they are always wager free but you have to be a monthly depositor in order to receive them, just like Staybet casino. If you are not a regular depositor, sometimes they make an exception and they still give you free spins. To be honest, I think Chanz is very generous to it's players.

Since my first deposit, I didn't gave Chanz any attention anymore because they didn't have a lot of games. Limited games means less choices and I like variations but they kept reminding me of their existence by sending me emails with free spins.

Chanz casino is a great way of showing off your game play to your Facebook friends. I really hope Chanz will add more games to their casino and I surely will play here again when that time comes.
CHANZ CASINO REPLIED ON FRIDAY 17. MARCH 2017
Thank you very much for the good review.
We will continuously add more games and new providers. I expect that we will have some exciting news the coming months, so I am sure you will soon be more satisfied with our game selection.

Please let us know if you also have some other suggestions to how we can improve.

Keep having fun on Chanz! :)
blade230 3 reviews
Canada
Message
Deposit 100 CAD$, after one hour, tech support still wasn't able to deposit the amount in my account... Gave me 20$ bonus to wait. Still waiting for this issue to be resolved and see my money.
CHANZ CASINO REPLIED ON FRIDAY 10. MARCH 2017
Hey!

I am sorry to hear you felt you have had a bad experience as a new player on Chanz. It´s unfortunate when an issue like this arise, but we always try to place the issue as fast as possible. In your case the payment department had to manually look for the transfer and I can see that the money was credited in around 1 hour. I hope you now feel that the matter was solved in an appropriate time and that you are also satisfied with the 20 euro you received in compensation.

Have a great weekend!
Good customerservice. Fast withdrawals and verification process. Love the social aspect of the site
Maybe more games (Playngo). Then this would propably be a supersite
CHANZ CASINO REPLIED ON MONDAY 13. FEBRUARY 2017
Hey!

Thank you for the review.
It`s great to hear you enjoy playing and using the social features on our site. We will continuously add more games and providers and I hope we will soon add more of your favorite games.

Please contact us on email or Live Chat if you have more suggestions to how we can improve.

Keep having fun on Chanz! :)
Jerome L. 3 reviews
Malta
Message
Great Design and user friendly Platform. Good choice of providers and fast loading times
Verfication process is way to complicated. Normally you need ID, POA and Credit Card...but not at Chanz..Make sure you do the verification before you deposit one cent. I need to send them a statement where they see my card connected to the bank account that I even send them in a bank statement.. By now they have ID, POA, CC, BS and still can't play my deposited 30 bugs...not even talking about requesting a wd.
CHANZ CASINO REPLIED ON MONDAY 13. FEBRUARY 2017
Hey!

Thank you for the review.
I am sorry to hear that you feel our verification process is too complicated. Close to 100% of our players can immediately start playing after registration, but in your case we needed to first verify you because you registered an account and made a deposit with a card issued from a location outside your origin.

We are according to our license obligated to make sure that players can only deposit/withdraw from/to a bank account or card which belongs to the player himself. To confirm a card is personal and i.e. not a company card, we also need to request screenshots from the bank account which confirms this.

Please contact me on email anders@chanz.com if you need any further help.
russelfoo 72 reviews
Singapore
Message
The customer service is excellent! This is by far the best casino I have played at thus far.
CHANZ CASINO REPLIED ON FRIDAY 3. FEBRUARY 2017
Hey!

Thank you very for the review, it`great to hear that you are satisfied with our services. It would still be great to hear if you have any suggestions to how we can improve, so don`t be afraid to contact us on email or Live Chat for a nice discussion :).

Have a great weekend!
noite2 51 reviews
Finland
Message
Trusted payment's, not wide but good selection of game's from different provider's. I loved this casino when they opened but now I just have been letting it go.
They had great bonuses when they opened. But after 6 month's they stopped, and I stopped playing. Usually they had from the start offer's if you had played during every week you got "10fs in immortal romance" or other micro slot's. And you got free spins to micro slots when depositing. Now they only offer "25% bonus,deposit 10-49€ and get 10fs in starburst, deposit 50-100€ and get 50fs in starburst." So they just stopped being awesome to my eyes what made them so much different than other's. But hey, all the good things stop's at some point always? Progress bar moved too too too slow for my taste.
CHANZ CASINO REPLIED ON FRIDAY 3. FEBRUARY 2017
Hey!

Thank you for the review.
I am very sorry to hear that you are not happy with our bonus offers. Since the launch of the brand, we have every week sent out free spins for free to a group of our most loyal players in addition to the regular campaigns. If you continue to play and be active, you will also receive these offers again.

We regularly offer exciting campaigns such as during December where all depositors could get free spins every day without making a new deposit.

We believe that we have one of the most complete bonus packages for loyal players and we are also planning some exciting new changes to the loyalty program.

Note that you can also regularly contact our support on email and Live Chat and they will credit you something extra based on your activity.

Have a great weekend! :)
Lit_Dab69 14 reviews
Sweden
Message
Interface, game selection, customer support and withdrawals. Everything works like charm over at Chanz casino. I'll happily be spending more money at their casino in their future.
CHANZ CASINO REPLIED ON TUESDAY 27. DECEMBER 2016
Hey!

Thank you very much for the positive feedback. We are working hard to get even better and we will during 2017 offer many new exciting games, features and other type of improvements that I hope you and our other players will enjoy.

Please contact us on email or Live Chat if you have some suggestions.

Merry Christmas and a Happy New Year! :)
Ingmar56 12 reviews
Estonia
Message
I like good selection of games and deposit methods including skrill wallet.
I don't like poor bonus giving. The bonus must wager 35 times. If I get 50 euros bonus then player must consider this that it's impossible to meet the wagering requirements.

Casino should have vip program for big depositors. I've started to play active 2 months ago and my total deposit amount was 1500 euros and I didn't have not a single big win or withdrawal. I had a very bad gaming experience. Because of that is my review negative.
CHANZ CASINO REPLIED ON SUNDAY 6. NOVEMBER 2016
Hey Ingmar!

Thank you for your review.
I am sorry to hear that you feel you have had a negative experience due to lack of bonuses. I can however see that you have regularly received extra free cash bonuses and free spins outside our regular offers.

During your time as a player you have received free spins every time you have fulfilled the progress bar in our loyalty program. You have also received special loyalty offers 2-3 times every week. In addition to regular campaigns we have also every second month offered our popular badge campaigns where our depositing players can get free spins every day during the 2-3 weeks the campaign lasts.

I can also inform you that that you soon qualify for even more exciting offers.

Please contact us on email or Live Chat if there is anything else I can help you with :).

Have a nice day!
christine1955 27 reviews
United Kingdom
Message
I like the selection of slots available, the layout is good, easy to find everything, customer service was responsive and helpful. I am playing from UK without any problems so I don't understand why AG has stated this casino is not available to the UK.
Nothing so far, deserves the ratings awarded. AG should update the site to show UK players can deposit and play here.
CHANZ CASINO REPLIED ON MONDAY 13. JUNE 2016
Thank you for the review and your positive feedback :).

As you say, UK players can deposit and play on Chanz, so I will tell AskGambler to change this.

I hope you continue to have a great gaming experience with us and please don`t hesitate to contact us if there is anything we can help you with.

I love casinos with a concept... But yet again deceptional.. The look and feel is fresh though but...
When I have to verify my kyc for winnings of 50 euro while depositing 100"s it is weird for me... Bizarre actually and it really felt like stalling.. Yes for 50 euro... Clearly they don't get support well trained and organized because they all say bizarre things not based on facts or reality. Like saying it is an Malta obligation to ask for payouts for 50 euro, which is simply not truth.

Nice concept but in reality it does not do anything and you surely have not rewarded for being loyal depositor which I recommend not to become.
CHANZ CASINO REPLIED ON FRIDAY 13. MAY 2016
Thank you for the review :).

I am sorry to hear that you have had a bad experience after requesting a payout. We do our best to handle all payouts as quick as possible, and most are processed within 1-2 hours.

We usually request KYC, in cases where we are unsure about a players identity and if the payment method used belongs to the same player.

Can you please contact me on email aj@chanz.com or on Live Chat and I will look directly into your case.

We are not licenses on Malta, but in Estonia, so it might be you are confusing us with another brand. But contact me, and we will clear up in this very quickly :)
zerooo 742 reviews
Slovenia
Message
I came across Chanz Casino a few months ago, while I was looking for new online casinos. When I first opened their website I really liked it, social casino with great software providers. I scroll down a little bit, but I didn't saw any Skrill or Neteller logo for deposit options so I closed it later. Later I also check out here at AskGamblers and I was right, no Skrill or Neteller.

I came across it again, a few days ago, when I remember this social casino and I thought now I will join at their site, I expected that they added e-wallets into payments options. But again, disappointment. I do not think this is really great move for their casino, I think if they offer e-wallets they would get quite a lot players instead with bank transfers payments only.

Otherwise I like website, all looks interesting and so on… But I do not like payments options here and because of that I will rate this casino with 6 stars. Later I made deposit at other casino which offer me e-wallet option, otherwise I think I would deposit here. But hey, I already read that they will added e-wallets but not so soon as I expected.

I think the promotions are good, 100% match deposit bonus + 50 free spins on Starburst for first deposit is good enough. The W.R for bonus is not set so high, x35 bonus. I think with a little of luck you can easily cash out your winnings. Maybe I will join this casino after they will add e-wallets for deposit option. Otherwise I don't think I will play here, I do not use bank transfers to play online casino. For me it is more secure to make deposits with e-wallets and this is my habit.
CHANZ CASINO REPLIED ON THURSDAY 31. MARCH 2016
Thank you for the feedback and rating :)

We separate from most other sites by that we are running our own platform. Due to this we have so far prioritised our time and resources on integrating the most critical local payment methods in our main markets.

I am now however happy to confirm that we within a couple of months will add more payment options such as e-wallets.

Please contact us on Live chat if there is anything else we can help you with.
Chrilles 1 review
Sweden
Message
Awesome support, fast withdrawals, all my favorite games, real freespins, and much more!
The NetEnt games. Don't get me wrong, NetEnt is a good game provider and have made many great games, and it will also make more people play at Chanz.com so thats good for them, but I kinda liked that there where no NetEnt games on Chanz.com, it was their charm. Thats the ONLY "bad" thing, wich really isn't that bad :D
CHANZ CASINO REPLIED ON SATURDAY 16. JANUARY 2016
Thank you very much for the feedback and rating!

NetEnt is the premium, world-leading supplier of online Casino games, and we are very proud and happy that their games have finally arrived at Chanz.

Our focus will however remain the same. We will continuously improve our services and further develop our social features to attract even more players come to play with their friends and engage with other players.

Please contact us on Live chat if there is anything else we can help you with :)
Chanz Casino was added on the AG list of casinos just a few days ago. The first thing about this casino that caught my attention is that they do not accept any e - wallet service for withdrawal. Moreover neither on the credit / debit card, you can’t withdraw money. It is interesting that the only way to make a deposit at the casino is by using your debit card. On the other hand, you can withdraw money only on the bank account. Of course I, and I suppose most of the players, do not like this. For safety and speed of the process I make deposit and withdrawal at online casinos right only by using Neteller or Skrill. It is simply unbelievable that today one online casino offers only one way for deposit and one for withdrawal.

This is already enough reason to drop out any thought to make a deposit at the Casino Chanz. But I spent some time exploring the casino website to write this review. The welcome packages that casino offer to new players are consisting of two bonuses. The first is a bonus of 100% and 20 free spins on Immortal Romance and the second bonus on the second deposit is a bonus of 50% and 30 free spins on Esqueleto Explosivo game. The minimum deposit that is required to make in order to take these bonuses is EUR 20 and the wagering requirements are 60 x bonus. If you ask me, this offer is nothing special and the wagering requirements are too high for my taste.

I also do not like the design and the layout of the tabs on their website. It took me plenty a lot of time to find all that interested me about this casino. On the other side I can commend the fast and professional live chat support. The good support is not enough for an online casino to get a passing rate from me. So, for Chanz Casino I give a negative rating i.e. I give 5 out of 10 possible stars
CHANZ CASINO REPLIED ON TUESDAY 22. DECEMBER 2015
Thank you very much for the feedback!

We are a start-up company and we have so far needed to prioritise our time and resources on integrating the most important local payment methods for our main markets (Norway, Sweden, Finland and Estonia).
We will continuously add other payment methods and we plan to add e-wallets during the winter.

We work hard to continuously improve our site. It would be great if you can contact us on Live Chat and share more in detail your experience and how you recommend we can improve the design and layout to make it easier for our players to navigate on the site.

Happy holidays and a Merry Christmas! :)
SweSpin 5 reviews
Sweden
Message
I started to play on Chanz a couple of days after they opened the site.

Chanz looks very good and I never experienced any game crashes, which is quite common on other sites. The games are also running very good.

I've been playing there a lot and have made many deposits and withdrawals. The support have always processed my withdrawals in a couple of minors directly in the early morning If I've made them very late.

This is a safe and secure casino!
They need more games. NetEnt, WMS, Play'nGo, Quickspin are a few examples of games I would love to see in their selection.

Chanz does not offer so many payment methods.

I also would love to see a Malta license.
CHANZ CASINO REPLIED ON TUESDAY 15. DECEMBER 2015
Thank you for the feedback!

It`s great to hear you enjoy playing on our site. We will continuously add more payment options and games providers. I am happy to inform you that we will very soon launch the fantastic Net Entertainment games.

We are licensed by the Estonian Tax and Customs Board who are very focused on protecting the players. Estonia is also part of the European union, and as a player you have the same protection and rights as when you are playing on a site with a Maltese license.

Please contact us on Live chat if there is anything else we can help you with :)
Page 1 of 2

Why are you reporting this review?

RATE CASINO AND WRITE A REVIEW
50 characters left

Time to Check your email!

You are recognised as Casino Representative. We sent an email to with registration link, please click that link in order to complete the registration.

Chanz Casino bonuses