新着情報
新着情報

Stake Casino - It's almost 14 days has gone but i do not receive refund for my failed payment

解決済み

苦情情報

係争中のカジノ

ステークカジノ

₹ 3000

投稿日 2024年6月19日

Dear stake team

I added 3000 INR on 6th of June through upi to my stake wallet but payment got failed and amount has been deducted from my bank account.

It's almost 14 days has gone but i do not receive refund for my failed payment.

I am a regular customer of your site.

Please do the needful on priority basis.

Stake id - krish1257

Deposit id - 1949919106

投稿日 2024年6月21日

Dear Sir/Madam,

We apologize for any inconvenience you have experienced regarding your transaction.

We would like to inform you that we have reached out to your account's registered email address. In the message, we mentioned that if your bank account was debited, an automatic refund should be issued within the next seven banking days from the date of the failed transaction, excluding weekends. Please note that the seventh banking day is the latest expected date for the refund to be processed.

Therefore, we kindly requested that you contact our payment team on the eighth banking day if the refund has not been received by then. Please provide the following information to assist us in escalating the issue to our Processor Team:

Your Stake username
Stake transaction ID
A screenshot of the proof of payment with all transaction details, which you can find on your UPI app
An updated bank statement in PDF format (from the date of the charge up to the present)
Please ensure the PDF file is unlocked, as we cannot accept locked PDF files.

We appreciate your understanding and cooperation.

Kind regards,

投稿日 2024年6月21日

I already submitted my stake deposit id and latest bank account statement to [email protected] . You are requested to please solve this issue as soon as possible.
Stake id - krish1257

投稿日 2024年6月25日

Dear Sir/Madam,

We appreciate your cooperation.

The payments team will contact you once the investigation is complete or if additional documentation is required.

In the meantime, please don't hesitate to contact us if you need any further assistance.

Kind regards,

投稿日 2024年6月25日

Dear askgamblers and stake team
I get my refund of INR 3000 today at 07:17 pm IST. Now my issue has been resolved .
This is for your kind information please.

AskGamblers
投稿日 2024年6月25日

Dear all,

As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.

We thank both parties for their assistance during the complaint process.

ステークカジノ 苦情

  • 26 / 26 解決済み
  • 2日 平均レスポンス
  • 1週間 平均苦情ライフ
  • 6,559 USD 平均額

トラブルがある ステークカジノ?