What's new

  • What's new
  • Notifications
Search
Search for over 1000 casinos, slots, bonuses

Recent Searches

Clear

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Wunderino Casino - Verification issues and no payout

RESOLVED
Complaint Info
Disputed casino Wunderino Casino
Reason Verification issues
Amount € 2500
Posted on January 8, 2019

Hello
I made a deposit via Paypal on the 27th of December. After that, I won € 2500 relatively quickly and would like to pay it off.
However, I've been held for over a week now with the verification and constantly asked for patience. The documents were sent directly by mail. Feels like they did not want to go there.
I would be grateful for your help.
Best regards and a happy new year.

Posted on January 10, 2019

Hello,

thanks for your request.

We forwarded your request to the responsible department.

They will check your withdrawal.

I want to excuse the wait and inconvenience.

Best regards,

Wunderino

AskGamblers
Posted on January 14, 2019

Dear Wunderino Casino,

Please let us know if there's some update regarding this case.

Posted on January 17, 2019

Hello

Excuse the delayed reply.

First of all I would like to apologize for the delay of the verification. Unfortunately we had a big delay for the payouts and for the verification during the Christmas season.

I have checked your case with our department and I can assure that the verification of your account was finished on the 09/01/2019.

I can also see that you have broken our terms and conditions when playing with your bonus. So our department sent you a warning regarding this. After receiving your answer, your withdrawal was also accepted.

In the meantime you wanted to close your account. If you want to re-open your account, we would like to ask you to send us an email. So my colleagues can proceed your re-opening.

I want to excuse for the wait and inconveniences.

Many thanks,

Wunderino

AskGamblers
Posted on January 17, 2019

Dear @4josh88,

Please confirm if the issue has been resolved. Please be in aware in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

Wunderino Casino Complaints

  • 157 of 172 resolved
  • 1 day avg response
  • 1 week avg complaint life
  • 4,726 USD avg amount

Have trouble with Wunderino Casino?

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy