What's new

  • What's new
  • Notifications
Search
Search for over 1000 casinos, slots, bonuses

Recent Searches

Clear

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Wunderino Casino - Complaint about delayed payment processing

RESOLVED
Complaint Info
Disputed casino Wunderino Casino
Reason Verification issues
Amount € 600
Nolimitea Germany
Posted on February 27, 2019

Hello,

I would like to complain about wunderino. I won 600 euros and wanted to withdraw them immediately. But unfortunately I have to verify myself. I did that. And it takes a long time. I just want to get my payout as fast as other casinos do. Could you please help me further? I've read a lot of bad things about wunderino. I hope I get my money. And I hope it does not matter that I have deposited my account from my son and wanted to pay it off to his account. Wunderino also gives no information by e-mail.

Yours sincerely

Hans

Posted on February 27, 2019

Hello,

thanks for your request.

We forwarded your request to the responsible department.

Once they checked your case, they'll contact you via email with the outcome.

I want to excuse the wait and inconvenience.

Best regards,

Wunderino

AskGamblers
Posted on March 2, 2019

Dear Wunderino Casino,

Please let us know if there's some update regarding this case.

Posted on March 2, 2019

Hello Askgamblers,

thanks for your response.

We still wait for an answer of our customer.

If anything else arise, do not hesitate to contact us.

Best regards,

Wunderino.

Posted on March 4, 2019

Hello,

thank you for your patience.

I have checked your case again, and I can see that we received your documents. I have contacted the responsible department, they are taking care of your verification.

Thank you for your understanding.

Best Regards

Team Wunderino

Posted on March 6, 2019

Hello,

we informed our customer about the outcome of this case.

If anything else arise, do not hesitate to contact us.

Best regards,

Wunderino.

AskGamblers
Posted on March 6, 2019

Dear @Nolimitea,

Please confirm if the issue has been resolved. Please be in aware in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

Wunderino Casino Complaints

  • 157 of 172 resolved
  • 1 day avg response
  • 1 week avg complaint life
  • 4,726 USD avg amount

Have trouble with Wunderino Casino?

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy