You are about to go to the Italian version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.
You are about to go to the German version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.

7 Gods Casino - Deposited 1000 NOK, still not credited or refunded after 1 week.

RESOLVED
posted on June 8, 2018.

I deposited 1000 NOK and it was never credited. I was told it would be ficed when the relevant department was back the next day. That never happened and I claimed a refund. I have been in contact with them several times the last week and every time they tell me it will be fixed tomorrow.

I even found a fake review they had posted themself to make up for all the bad reviews they have been getting.

Please help me get my refund and please blacklist this casino as they can not be trusted.

posted on June 8, 2018.

Dear JOHNSHIT, please, accept our apologies. We had some issues with your deposit transaction. We have fixed the problem and your money is already on your account.
Thanks for helping us be better.

Screenshot attached proves your balance for a moment.

Please find file attached.
Thank you for your patience.

AskGamblers
posted on June 8, 2018.

Dear @JohnShit,

Please confirm if the issue has been resolved. Keep in mind that in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

posted on June 8, 2018.

As I have said, I dont want to play at this rogue casino. I have asked for a refund after they did not deposit the amount into my account within 24 hours as promised. I have been very clear on this several times.

The service I paid for did not get delivered in a reasonable time and according to european law I am entitled to a refund.

https:­//e­uro­pa.e­u/­you­reu­rop­e/c­iti­zen­s/c­ons­ume­rs/­sho­ppi­ng/­gua­ran­tee­s-r­etu­rns­/in­dex­_en.htm

I have complained to Askgamblers, Skrill and MGA. If I dont get my refund I will file a report to the police where you are located.

posted on June 8, 2018.

And could Askgamblers please remove their reply in my reviews where they are lying about my account had been credited 04.06. They have already been busted posting fake reviews one time. How many chances should this casino get? Is the affiliate money from this casino so important that the trustworthiness of your site declines?

posted on June 8, 2018.

Dear, JohnShit.
You have named your complaint as "still not credited".
Due to procedures at any casino if you want your money to be withdrawn - please enter your account at 7Gods Casino and make withdrawal.
Your deposited funds are already credited and available at your 7Gods Casino account.
Also please write private message from us in your Askgamblers account.

posted on June 8, 2018.

If you read the headline one more time, you will also find the word refunded. Act professional and dont try to twist my word.

"7 Gods Casino - Deposited 1000 NOK, still not credited or refunded after 1 week."

If you check my chat history, you will find that I have asked for nothing more than a refund.

I have the rigth to get a refund and I demand it.

I dont want to go through validating my account and waiting another week. (I see you have accumulated alot of complains during the short periode you have been open, and alot of them are about the hazzle getting the account verified.

Skrill will be in touch with you about the refund, so if you have trouble, they will help you.

I am a gold customer at Skrill and I have told them I will stopp using them unless they halt the partnership with you.

Your best solution is to refund me now. I dont want to log into your site one more time.

posted on June 11, 2018.

Dear JohnShit!
We cannot provide your withdrawal without your request. Its a rule of our website Privacy Policy and MGA license.
Please enter your account and your funds will be returned back asap.
Thanks for your patience.

AskGamblers
posted on June 14, 2018.

Dear @JohnShit,

Please let us know if there's an update regarding your ongoing complaint. Please keep in mind that you are supposed to reply within the given 96-hours time frame, otherwise AskGamblers Complaints Team will consider the case as Resolved and it will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

posted on June 14, 2018.

I got an email from them about a withdrawal, but when I asked for a max 2 hour withdrawal, they could not do that. So I rather take the refund. It is possible and not agains the terms of MGA. You cant withdraw without my consent, but of course you can refund a client when you could not provide the services I paid for.

posted on June 15, 2018.

Dear @JohnShit,

We cannot do manual transactions. In this case, please log in to your casino account and submit a withdrawal request for 1000 NOK.
Thank you in advance.

posted on June 15, 2018.

I am asking for a refund, not a withdrawal.

I have been in touch with both your and skrills support team and provided them both with the transaction information needed to cancel the transaction so the money can be refunded to my account.

It is very important to me that things are done correctly.

Please read skrills policy here:
https:­//w­ww.s­kr­ill.co­m/e­n/f­oot­er/­ter­ms-­con­dit­ion­s/s­kri­lla­cco­unt­ter­mso­fuse/

It should not be my job doing your customer service, escpecially not after the threatment I have received from every member of your casino I have been in contact with.

posted on June 18, 2018.

Hi @JohnShit,

We greatly appreciate your feedback and please accept our apologies for all the inconveniences you have faced. This is definitely not the kind of experience we want our players to have with 7GodsCasino.

As for the refund, please know that due to the system limitations, it doesn't allow us to manually refund deposits. We have checked the information with the Finance Department and what we can do is to withdraw your deposit to your Skrill account without the verification step.

All you need to do is to log in to your account and click Withdraw button. Once we see your request in our system we will start the withdrawal process. It will take up to 2 business days for the funds to be back to your Skrill account. Hope this helps.

Please let us know if there is anything else we can assist you with. Thank you!

posted on June 18, 2018.

Logging in to your site is no longer acceptable for me, I offered to withdraw it twice, but your site would not comply without a significant waiting time. I have stretched my patience very far.

I think the solution migth be that Skrill reimburse me according to their terms 8.5 (https­://­www.sk­ril­l.c­om/­en/­foo­ter­/te­rms­-co­ndi­tio­ns/­skr­ill­acc­oun­tte­rms­ofu­se/).

"Within ten (10) Business Days of receiving a request for a refund or, where applicable, of receiving any further information we requested from you, we will either refund the full amount of the payment or provide you with justification for refusing to refund the payment indicating that you have a right to refer the matter to the Financial Ombudsman Service (details in section 21) if you do not accept the justification provided."

Then they will probably claim the money from you.

I am waiting for answers from both Skrill and MGA

posted on June 18, 2018.

Hi @JohnShit,

Thank you for your prompt reply. We totally understand your frustration and want to make it right for you.

As we can see from Skrill terms, it might take up to 10 business days for them to review a request and there is no guarantee they will approve it.

We do value your time and appreciate your patience a lot. If you request a withdrawal today we will do our best to make it less than 2 business days for you to receive your money back.

Please let us know whether it works for you. Thank you!

posted on June 19, 2018.

No, that does not work for me. Because I refuse to do your work because of your incompetence.

I have received mail from both MGA and Skrill today about that they have been in touch with you and they had been informed that there is no problem and that I can just withdraw the money. I dont know if your casino has completely missed the point or on purpose missedinformed them about the real case.

I have written answers to both MGA and Skrill about the real issue, that the case is not solved and informed them that I accept nothing less than my rigth as an european citizen.

posted on June 20, 2018.

Hi @JohnShit,

We are sorry to hear that the resolution provided by 7GodsCasino doesn't work for you.

Please know that we greatly appreciate you and would gladly submit the withdrawal on your behalf but due to our policies we are not allowed to do so.

Technically, it needs to be the player who logs in and requests a withdrawal. It is done for the security purposes.

Please let us know when you submit the request from your 7GodsCasino account so that we can start the withdrawal process at the soonest.

AskGamblers
posted on June 20, 2018.

Dear @JohnShit,

Please keep in mind that AskGamblers Complaints Team maintains zero tolerance towards verbal aggression or any other kind of behavior which could be considered as offensive. Please refrain from using abusive epithets from now on, otherwise it may result in your current complaint being rejected.


Also, can you please send email from MGA to AskGamblers Complaints Team. Following evidence please send to suppor­[email protected]­skg­amb­ler­s.com

Thank you for your cooperation.

posted on June 20, 2018.

I am sorry if I come across aggressive or offensive Askgamblers. But I dont understand when in this complaint I have been aggressiv or offensive. This migth be because I come from a very liberal country where we are always ranked top 5 in the world when it comes to free speech. Could you be so kind to point out my errors so I can learn, grow and better my internet etiquette?

posted on June 20, 2018.

I just tried logging on to make the withdrawal since both Skrill and MGA wont help me in this case and just dont care about european law.

Now my account is closed.

This is the help I got from support:

Me: Hi, it seems like my account is blocked
Kyle: Hello, I am Kyle. I will be helping you today 17:00
Me: Why is this? 17:00
Kyle: Hello and welcome to our support online 17:05
Kyle: Can you please send me your username ? 17:05
Me: JohnShit 17:06
Kyle: Just a moment please 17:06
Kyle: Your account is not locked can you please delete your cookies and change navigator and here is your new password : (New password) 17:08
Kyle: Kindly if you still cant login do not hesitate to contact us again :) 17:09
Me: It still comes up as account closed 17:12
Kyle: did you ever request to close your account before ? 17:15
Me: No 17:15
Me: I have mentioned in an askgambler complaint that I would rather not log in anymore and have my balance refunded 17:16
Me: But that should be no reason to close my account 17:16
Kyle: So why you are looking to log in again ? 17:16
Kyle: Of course yes, you are not able to login anymore to our casino you have been banned 17:17
Kyle: Have a nice day


So now I am in a situation that Skrill cant help me, MGA wont help me and the casino has banned me.

How should we solve this case now 7Godscasino?

posted on June 20, 2018.

Dear @JohnShit,

Thank you for your prompt reply and for providing us with the information. We sincerely apologize for the confusion, it looks like a system glitch, your account is active now. You are welcome to log in.

Details of your interaction with Customer Support Agent were transferred to our Quality Department. We will make sure to improve our service as we want our players to have the best experience with 7 Gods Casino.

Thank you!

posted on June 20, 2018.

I had to reset my password since the chat host changed it for me. I followed the link, but I got "System error" after providing anew password.

Maybe you should shut down your site until you have solved all your problems? I see your rating is insanly low, only one person has rated it above 3/10 and that person has only one review. Is it another one of your own reveiws?

And askgamblers, should this casino be in your system?

posted on June 21, 2018.

Dear @JohnShit,

We have double checked your login credentials and you should be able to log in with the new password set by Customer Support Agent in the above-mentioned chat.

Please try to log in once again and let us know if you need any further assistance. Thank you!

posted on June 21, 2018.

Why would I keep a temperary password when I was told my account was banned? Could you just let me reset my password?

posted on June 22, 2018.

Dear @JohnShit,

Thank you for your reply. Please know that your account was banned by mistake, a tech glitch. The issue has been fixed once you reported about it.

As for the password, you should have received an email with the link to reset it. If for some reason you do not see the email in your inbox you are welcome to use live chat to reset the password. Hope this helps.

Please let us know if there is anything else we can assist you with. Thank you!

posted on June 22, 2018.

When I try to change the password I get "System error, please contact support". I cant change my password, you need to fix this ASAP.
¨
And the password changing link it says:

If clicking the link above doesn't work, please copy and paste the URL in a new browser window instead.

But there is no link, only an URL you HAVE to copy and paste.

Have I been you, I would have demanded my money back by whoever have developed your site.

posted on June 22, 2018.

Dear @JohnShit,

Thank you for your reply. We have just resent you your current login credentials and instructions on how to update the password. Hope this helps.

Please let us know if you need anything else. Thank you!

posted on June 22, 2018.

Where have you sent this? No message here, no sms, no e-mail (no, its not in the junk folder either)

Please send it again, try using an email adress not connected to your casino-system. It seems bugged.

posted on June 23, 2018.

Dear @JohnShit,

We are sorry to hear that you didn't receive the email. Please know that we have resent it here in Messages.

Should you have any questions do not hesitate to contact us. Have a great day!

posted on June 23, 2018.

I have received the message here and have asked for a withdrawal. But I got a little worried when I saw you where sending me my 1000 NOK in EURO, I pray to god that there will be no conversion fee or anything that makes me receive less than than 1000 nok.

I am leaving for spain for 3 weeks on tuesday and I since online gambling is regulated their, this case will get harder to solve if we cant find a solution before that.

posted on June 23, 2018.

23/06/2018 Received Gammix Ltd Processed +969.33

I am still missing 30.67 NOK, how do you suggest we solve this? (This would not have happened if we did a refund and cancelled the deposit in the first time as I suggested).

But with automation taking over jobs all over the world, maybe it is a good thing we both have waster 10h+ on this.

posted on June 25, 2018.

Dear @JohnShit,

We are happy to hear that you received your withdrawal. However, 30.67 NOK that you are missing is the transaction fee from the bank and it is not in our power to remove it. We sincerely apologize for the inconveninces it might have caused to you.

We greatly appreciate your feedback and please know that it helps us to improve. Thank you for your time and patience!

posted on June 25, 2018.

It is unacceptable that I should pay for your errors. I assume you are operating out of europe? Is it necessary for me to quote laws and regulations or will you be a serious part and compensate me without much hassle?

posted on June 27, 2018.

I have received my money back after almost 1 month. I did not get my deposit cancelled but I did withdraw my deposit - conversion fee and since they pay out in euros. Then I got 40 NOK as compensation for the fees. (I dont know why they did not just pay me in NOK the first time, but I hope they learn from their errors. If they do, they have enough errors to be the best in the business).

I am not satisfied with the solution, but the case can be closed as "resolved".

AskGamblers
posted on June 27, 2018.

Based on submitter's last post AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is officially closed now.

Thank you all for your cooperation.

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +250 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie policy.