Restricted: PunchBets Casino is restricted in your country, please try these instead:

PunchBets Casino

GOOD 7.5
PLAYERS FROM UNITED STATES NOT ACCEPTED

PunchBets Casino is an online casino powered by various different software providers, such as NetEnt, Microgaming, Playtech, Playson, iSoftBet, GamesOS and others. The casino features a live game lobby where players can engage in online gambling against live dealers. Players who enjoy playing casino games on the go can easily play them on their mobile devices and tablets. PunchBets Casino is licensed and regulated by Curacao eGaming.

Restricted Countries and Territories

PunchBets Casino is not available to players who reside in France, Latvia, the Netherlands, the United Kingdom and the United States. However, due to the fact there are different software providers at the casino, certain game directories might not be available to players from a large number of other countries. In order to read the entire list of excluded territories, players need to scroll down to the 'Casino Details' section.

Virtual Games

The casino’s video slot selection includes various online slots by NetEnt, Microgaming, Playtech and other software providers. The offer ranges from the frequently played Jack and the Beanstalk slot and Ariana slot to Game of Thrones slotThe Love Guru slot and other popular video slot titles. Players who enjoy progressive jackpots can spin the reels of different progressive slots, including the popular and fruitful Mega Moolah slot.

There is a variety of table games in the casino’s offer, including different types of blackjack, roulette, poker, baccarat and craps. The offer ranges from American Roulette and Spanish Blackjack to Pai Gow Poker and Russian Poker.

The video poker section features various video poker variants, such as All American, Deuces Wild, Tens or Better and numerous others.

The specialty games offer includes keno, bingo, arcade games and a multitude of scratch cards.

Live Games

Players who enjoy playing their favourite table games against real life dealers can enter the live casino lobby and pick a table of choice. The live casino section includes diverse tables where players can play live roulette, live blackjack, live baccarat and live poker.

Mobile Gaming

The casino features the option of gambling on the go as players can access the website via their smartphones and tablets.

Support

The PunchBets customer support team is at players’ disposal from Monday to Friday from 08:00 to 17:00 CET. Players can contact the team via question tickets, email and live help chat, which is open 24/7. There is also a FAQ section where players can find the answers to previously asked questions.

Security and Fairness

The website uses advanced 256-bit SSL encryption to ensure players’ financial and personal details remain private and secure.

All the games found in PunchBets Casino have been tested by iTech Labs, a third-party gaming tester that guarantees the fairness of the online casino.

Pros

  • Available in instant play
  • Live casino open
  • Mobile gaming an option
  • Live chat works 24/7
  • Encrypted with SSL technology
  • Tested by iTechLabs

Cons

  • An extensive amount of restricted countries

PunchBets Casino Reviews by Players

RATE CASINO AND WRITE A REVIEW

Write a review
medicinman 1 review
Sweden
Message
I did like the games provided, but NETENT is my favorite. The bonus was partly in NETENT-games so thats good.

The casino has big opportunites to grow bigger if they listen to complaints
I was having major problems with the connection to their server. An error-message was coming at least once in 5 minutes playing.

I had problems with withdrawal-attempts, it simply did not work and the live support was not any help.
PUNCHBETS CASINO REPLIED ON FRIDAY 16. SEPTEMBER 2016
Hi Medicineman,

I am glad you liked our NetEnt games, and I am sorry you were getting error messages when you tried to play.

As live chat (and our terms and conditions) explained to you, we are not allowed to offer NetEnt games to players from Denmark.

I can also see you contacted live chat 30 minutes ago and asked for your 300% deposit bonus, and even though players from Denmark are not eligible for the bonus (as per terms and conditions), Live chat manually credited you real money as replacement for the bonus money that you thought you were going to get.

In regards to you having problems withdrawing,

I can see you deposited 100 DKK (€10) a couple hours ago, but you never had more than 100DKK real money in your account.

Minimum withdrawal allowed is $25, if you do not have that much in your account, you will not be able to make a withdrawal.

Although I have looked at your account and I don't see any withdrawal attempts or notes in your account regarding you contacting live chat to let them know you couldn't make a withdrawal.

I am looking into this further (to try to find out who you chatted with) - they should have informed you of our $25 minimum withdrawal amount.

In the future, please contact Support@PunchBets.com if your querries are not properly resolved by Live Chat.





Afi4wins 686 reviews
Malaysia
Message
With a name like PunchBets Casino, it immediately rings a bell for me, a boxing rell bell. Ting! Round 1. The challenger Afi4wins enters the ring, ready or not, to face up against a daunting home opponent, the champion himself, Punchbet. Either Afi4wins is gonna whip the champion good, like he's just a punchbag, or the champion is gonna whip Afi4wins real good and send him down to the floor flat. Hahaha.

Hmm, so much for an adrenaline push-start there. It all started after browsing through Askgamblers, looking for something new to take up for the day, when I saw PunchBets' offer of 300 free spins, and I was soon in all the way! Well, unfortunately, things didn't go so well right from the start for me. Registering wasn't a problem, validating my email wasn't either, but logging into the casino again was. I don't really know why, but after each log out, I simply couldn't get back in! Login details were all correct, yet the system keep showing 'Username or password is invalid' error message! Tried many times but still getting the same error. So the only way I could get back into the casino was by resetting my password each and every time! What a blardy nuisance! I still have to do it that way now, I still couldn't find what is going wrong, even after clearing all my cookies, temp files and whatnots. Maybe this problem is only localised on my side, I don't know, but my enthusiasm to play at PunchBets Casino has taken a serious setback - I've been knocked out cold on the first round! What the argh!

Casino wise, everything looks good and navigation around the pages was fairly good too. But as for the Live Chat support, hmm, it wasn't available when I needed it most! 'None of our operators are currently available' message came up, so I had to leave a message instead. Any reply after 2 days so far? None whatsoever! Not even an open ticket notification! Well, that's one round down for PunchBets, making it even, one round down each. The choice of available games is fairly good too, with most of my favourite games being available, so I won't ever go short on what game to play next.

The next round is mine too. Why? Because I deposited $25 but did not get the 300% bonus money! With no Live Chat support, I got so fed up, I decided to play on with my deposit money. If I win, I'll come back for more. If I lose, I won't be back for more. Simple as that! Played Dead or Alive, the game was dead, and so was my balance. Then I clicked on Casino-1 section to make sure that the bonus money was not hiding there. It wasn't. There was nothing there at all! End of round and I logged out.
Not having any kind of active support when I needed it most was the first and the last blow to a knock out. It left me short-changed of my $75 Bonus money. When I tried to log in again the next day, I couldn't, even though my user ID and password was correct. A password reset was necessitated. Today, I tried to log in again, the same blardy 'invalid' error message popped up, so yet another password reset was made. If this needs to be done each and every time I want to play at PunchBets Casino, well, no thank you. I'll got other better places to go!
PUNCHBETS CASINO REPLIED ON MONDAY 8. AUGUST 2016
Hi AFI4WINS
I'm very sorry that our live chat service failed for you, I really wish that you had been able to get a hold of them because they definitely could have helped you out.

Since you are using the same username ( AFI4WINS) on PunchBets as you are on AskGamblers, I was able to lookup your player account.

I took the email address associated with your account and cross referenced it to our live chat transcripts, recently created support tickets and emails that had been sent to Support@PunchBets.com, but I couldn't find anything from that email address - were you using a different email address?

I will try my best to explain what happened in this reply, but I can't be 100% sure as to what caused a couple of the problems.

1) NOT GETTING YOUR ($75) BONUS MONEY IN CASINO-1

I am going to assume that you were using a mobile device and not a PC (correct me if I am wrong).

Because even though GamesOS's casino does allow real money play on mobile devices, it does not allow players to activate any bonus money unless you login via PC (the "Lobby" button in casino-1 is not available on mobile devices.

Normally our support staff would tell you to login via computer, activate your bonus and then go back to playing with the bonus money on their mobile device (or just play via pc).

If you didn't have access to a PC, then the live chat operator (had you gotten a hold of one) would have temporarily changed your password/logged into your account with a PC and activate the bonus for you (then you would login and the bonus money would be available).

I had a support operator change your password and login to your account, and as soon as they did they open casino-1 lobby your account was instantly credited the $75 bonus money and they got a message informing them of it.

Now that it has been activated by opening the casino lobby with a PC, you can now play with the bonus money on your Mobile device.

2) NETENT FREE SPINS

I don't know if you are aware, but on top of the 300% match bonus, you are also eligible to receive an additional 300 Free Spins (on Starburst - Gonzo's Quest - Guns & Roses).

I checked to see why you hadn't got them either, and it's because you still haven't opened up a game in Casino-3 (the NetEnt casino).

As per the bonus instructions - "For the Free spins to be added to your account, you must go to Casino-3 (the NetEnt casino) and open any game in “Real Play” mode. You are not required to play the game (it is only to necessary to activate the Free spins), so you can close the game immediately after opening it if you don’t want to play the game".

Once you open any NetEnt game you will be credited your first Free spins the next day at 12:00 GMT.


3) NOT BEING ABLE TO LOGIN TO YOUR ACCOUNT

Although I did see that you successfully changed/recovered your password 3 separate times this weekend, I can't be sure of the exact reason why you were having trouble re-logging in after you reset it.

We tried to replicate your problem by changing your account password several times, but each time we were able log in with no problems.

I don't want to sound condescending, but is it possible that the passwords you were entering were correct, but you used a capital letter or letters when you were entering your username (like you spell it on this site)?

Because if you use any capital letters in your username when you are logging in, it will give you that error message.

4) LIVE CHAT SERVICE WAS NOT AVAILABLE

The fact that you tried to contact live chat twice and had no response, is is what concerns me the most. All your problems could have been resolved in a 2 minute live chat conversation If you had been able to talk to an operator right away.

And as I mentioned already, we can't find any record of the email associated with your account trying to contact Live Chat.

I also checked the Live Chat transcripts before, during and after all your visits to the site this weekend, and I found many transcripts from other players that were able to make contact during those same times.

So what happened with our 24 hour live chat must have been an intermittent problem (which has happened before when a high volume of people are on live chat at the same time). If that ever happens again, please try back a few minutes later.


5) EMAIL SUPPORT

As I mentioned, I can't find any emails in our Support inbox from the email address associated with your account. Were you sending emails from a different email address?

I have asked support to send you an email with your new login credentials; if you still have a copy of the email you sent, it would be helpful if you could reply with a copy and past of the email you sent.

As thanks to you for taking the time to write such a detailed review, I have also asked support to credit you with an additional 50 free spins once you have used all your currently available bonus money and free spins.

So please contact or Support@PunchBets.com once you have finished, and they will issue you the free spins.








katemak 1104 reviews
Message
I really didn't know they had Netent, Microgaming slots because in time I played here they were having Playtech, Osgames and few others or maybe they had but the free chip which was offered couldn't be played on above mentioned slots.Really didn't know they are that long in the online market, established in 2011, having some of my favorite game software also another Curacao licence casino, which as I can remember I didn't have nice impression of this guys.

As I can recall I opened my account here maybe last year and the weird thing was they were giving 100$ free chip for every player that opens account and try their games. The selection of the games for playing with that free chip was available for few games only. So yes they have Casino 1 to casino 5 lobbies but never saw they had my favorite sowtware.

Their sign up process went pretty easy and while opening account there when I logged in the free chip was already in my account, so no problems with having that freebie. Dont know why but when a freebie is offered from this casino as this one, specially if it is a big one its hardly to trust them, because from my experience, casino offering big freebies could not be trusted that much.

I played some game NewYork Gangand lost the chip pretty fast and the game was boring with really terrible graphics, so there was nothing which could keep my attention to play again in this casino. But now seeing they have some of my favorite software and their welcome bonuses are pretty nice but the wagering is a bit high, but even so I am not eligible for any bonus. Will wait reviews from another members who already played or better from players who withdraw from this casino and then I might change my mind and paid them a visit.
PUNCHBETS CASINO REPLIED ON SATURDAY 30. JULY 2016
Hi katemak,

You are correct, PunchBets has completely different games than it had a year and a half ago; I’m glad that you like all the new games we offer.

A year and a half a go we were operating a Sportsbook and Ace Gaming’s platform with Betsofts’ 3d Slots; which only gave us approximately 120 games.

Now we have one of the biggest casinos in the world.

900+ Instant Flash Games from:

• Playtech
• MicroGaming
• NetEnt
• GameOS
• Playson
• Pragmatic play
• BetConstruct
• iSoftBet)

280+ Mobile Games from:

• MicroGaming
• NetEnt
• GamesOS
• Playson
• PragmaticPlay
• iSoftBet

2 Live Casinos from:

• BetConstruct
• MicroGaming

Our Sportsbook now offers 40,000+ (30,000+ in-play) betting events per month on more than 50 sports -

Plus we have added a purchasing network that offers approximately 200 draws every day, from lotteries around the world.

Thanks for your comments Katemac!

Why are you reporting this review?

RATE CASINO AND WRITE A REVIEW
50 characters left

Time to Check your email!

You are recognised as Casino Representative. We sent an email to with registration link, please click that link in order to complete the registration.

PunchBets Casino bonuses

PunchBets Casino complaints

So far not a single complaint has been filed against this online casino.

Have trouble with PunchBets Casino?