Jump to content

Welcome to AskGamblers Forums

You are currently viewing AskGamblers Forum as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will enjoy the benefits of free member merchandise, exclusive contests and bonuses. Be the first to receive information on new exclusive bonuses and give aways. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.

If you are already a member all you have to do is login.

Photo
- - - - -

Bara vinstmaskiner här?

• Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 kristin

kristin

Junior Member

• Members
  • 4 posts

Posted 19 August 2010 - 01:09 PM

Hur mycket har ni bränt totalt?
eller vinner ni alla max hela tiden,
Jag tycks bli helt galen av alla dubblingar o sånt, det här stanna på plus tycks väldigt svårt för mig.. tips???

Kristin

#2 jonnyb

jonnyb

Junior Member

• Members
  • 11 posts

Posted 19 August 2010 - 01:27 PM

Kristin, man snackar inte om vad man bränner bara vad man vinner ;) Om du vill ha lite shyssta tips kan du alltid PM:a mej! så ser vi till att du vinner lite :P

det hade varit kul om någon startade en tråd och la ut screenshots på sina stora vinster...hint hint svenska forum administrationen :D

#3 bulletstorm06

bulletstorm06

Junior Member

• Members
  • 3 posts

Posted 19 August 2010 - 01:28 PM

hehehe, När jag började satte jag in 5 papp och vann som in åt h-vete, men min bror som gjorde samma brände allting. Fast nu sista tiden har det börjat gå utför, jäkligt störande faktiskt

#4 jonnyb

jonnyb

Junior Member

• Members
  • 11 posts

Posted 19 August 2010 - 02:43 PM

Det samma gäller dej bulletstorm, du kan bara pm:a mej. Sista, hur blir man delaktig mods här på asg?

#5 bulletstorm06

bulletstorm06

Junior Member

• Members
  • 3 posts

Posted 24 August 2010 - 08:36 PM

Japp har gjort det :)

1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Bing (1)