Slots of Fortune Casino

Withdrawal info
24-48 hours
E–wallets
3-7 days
Bank Transfers
14-28 days
Cheques
0-24 hours
Pending Period
Players from United States accepted.

Casino Review

Slots of Fortune is a glitzy online casino with a mission to provide players with Vegas-style gaming. The casino is powered and partly owned by Rival Gaming. They hold a license in the jurisdiction of Curacao. Currently, they are unable to offer games to players from the United States due to recent government action.

Games

Since Slots of Fortune uses Rival Gaming, they offer some of the most innovative slots in the industry. These slots are headlined by the i-slot line. These have the familiar interface and basic pay structure of normal video slots, but come with a deeper layer. In i-slots, players also get absorbed into a story and a multitude of unique features. Of course, Slots of Fortune also offers plenty of standard video slots with quirky themes and bonus rounds, as well as a large library of three-reel games.

As far as table games go, Slots of Fortune offers a good number of games. In addition to roulette, baccarat, craps, and both single-hand and multi-hand blackjack, they also have red dog, war, Five Card Poker (Caribbean Stud), among others.

If it's video poker you're after, Slots of Fortune probably has enough variants to entertain you. Rival software offers some of the highest quality video poker in the industry, although their game variety is far from that of other platforms. Nonetheless, you can enjoy single- and multi-hand denominations of some of the world's most popular video poker games, including Jacks or Better, Deuces Wild, and Joker Poker.

Support

All casinos, like all good businesses, should put their customers first. To do this, casinos should give you the means to contact them and get an answer quickly. Slots of Fortune is able to do this with the best method we know: live chat. Their support services are available 24/7, so you can get assistance no matter where you live or when you like to play. If you'd prefer, you can also reach them through e-mail or through their US, UK, or international telephone numbers.

Security and Fairness

Slots of Fortune protects their players to our satisfaction with a particularly thorough security protocol. They elaborate on this in detail on their site. In addition to the standard procedures of 128-bit SSL encryption, highly confidential credit card processing, and firewall use, they also perform background checks on their employees before letting them anywhere near your basic personal details.

Online casinos also ought to let their players know that their games are fair. Many casinos get their random number generators (RNGs) certified by a third-party auditing firm. Although Slots of Fortune states that they have done this, neither the report nor the verification seal are visible to the public. Nevertheless, Rival Gaming is one of the most widely recognized software providers in the business; there is little doubt that the games are fair.

Pros

  • Large number of quality slots
  • 24/7 support through live chat, phone, or e-mail
  • One of the most secure casinos around

Cons

  • Third-party auditors not identified on the site

Casino complaints

View all
1 of 3
Resolved Complaints
3 days
Average Response
1 month
Avg. Complaint Life
8284 USD
Average Amount

Unresolved

$ 16250
disputed amount

Hi. I signed up at Slots of Fortune Casino on 11/15/2013 and was super lucky on my very first deposit ending with a balance of $24,138. After ...

Read more

Resolved

$ 318
disputed amount

I played with Slots of Fortune and won $318.00 on April 12th. I requested a eBank Withdrawal and checked it everyday to see when they were going to ...

Read more

Unresolved

I played at slots of fortune and won 1600.00 . I got down to 1200.00 and tried to cash out. They locked my account and said I had a debt to pay to ...

Read more

Contact Casino

Email
, ,

Players reviews

7 reviews, Germany
Warning !!!

Had a massive win over 20000 euro!!! The biggest thing I ever did.

I was so happy but didn't know what was then to happen... I waited for weeks to get my documents verified. It is now been over 4 weeks that the finance section keeps asking me to sending in my documents. First they didn't accept my Italian ID because it is paper based (original document from the Italian government) then I sent them my drivers license, after waiting two weeks they didn't accept it and wanted me to send in my ID again (they didn't accept in the first place).

I still don't have an answer and the money is gone to because after the win nothing more happened and I couldn't refuse to play over this long distance of time.

Thank you Slots of Fortune for taking our money !!!!
Replied on Sunday, 28. June 2015
Dear Domcos2000,
I am sorry to hear that you had bad experience with our casino.
Could you please email me at anita@affactive.com with your username at Slots of Fortune, so I could check your issue with finance department?
Thank you,
Anita
7 reviews, United States
Reviewed on Tuesday 7. April 2015
I like their no deposit promotion when I registered and it says maximum cash out was $125 for a $25 no deposit bonus.

After playing through the play through 60X I cash out and was told to send all my documents to receive$250. Yes, the live chat person told me the bonus was X10 which was good because after the play through I still have like $600 on my account.

After sending my documents 3 times (they keep saying they didn't receive it) I received an email to get hold of support and when I did I was told since Feb1 2015 ( I won first week of march) they changed the multiple of no deposit bonus it was x1 so instead of getting $250 I will get $25 and their minimum withdrawal was $100 so I have to send them $75 to be able to withdraw my $25.

I told them what they can do with my$25. I check my account and my $250 is sitting there and they keep sending me promotions to play.
Don't play there, save yourself a headache.
Replied on Wednesday, 15. April 2015
Hello,

We’ve checked that the customer support rep really made a mistake about the maximum cash out of the coupon. We apologize for this inconvenience.
All our no-deposit bonuses have a maximum cash-out limit of 1 time of the bonus amount, that’s why you can withdraw only $25 from the free bonus you played with.
You as our customer agreed to our Terms and Conditions when you signed up with us. According to the point 7 of Promotional Terms & Conditions:
It is a player’s responsibility to check all terms and conditions prior to redeeming any casino bonus. Please read the following rules and regulations regarding our casino’s promotions.

And point 9 states:
For all players who have redeemed an NDB (non-deposit bonus), the maximum cashout may be equal to the amount of the NDB bonus.

Thus, it is up to your responsibility to check the conditions of the bonus before playing.

Regards

3 reviews
Hi. Simply I for the first time faced a request to send faxback (I have no printer). I will try to make it soon. My documents underwent testing in Pokerstars (the best security service), Betsafe and others. As soon as everything successfully comes to the end I will change the response.
Whether there is at you Skype? Write me it to personal messages. There it is possible to communicate in a chat.
P.S Thanks for fast reaction.
Replied on Wednesday, 4. February 2015
Replied :)
3 reviews
This casino does not pay ! 4 months I can't remove $140 ( lol ). Support answers for 2 weeks. The only casino which tells that at my scans bad quality.
Replied on Tuesday, 3. February 2015
Hi,

I'm sorry to hear that you had such experience with Slots of Fortune casino. As I understand, you cannot submit the faxback form to withdraw your winnings. Unfortunately in order to run a fair casino we have to make sure that we send money to the person, who has an account with us and take the account verification process very seriously. You will not need to have this procedure anymore and once your faxback form is approved, you will be able to cash out all your winnings without sending any other documents. Please, contact support in Live Chat, they will gladly assist you with this process.

Regards,
Ally
623 reviews
Slots of Fortune casino were giving some free money bonus and I decided to join them. Although on AskGamblers it says that players from my country cannot play there, I was able to register, claim a 17€ bonus in the cashier and play there.

They have both flash and download options, I signed up via flash play, but the variety of games wasn't large so I decided to download their software. In their cashier there were two 17€ promotions. I claimed one of them and started to play Future Fortune slot. I has 20 paylines and I placed 0.40€ bets, got free spins and quite fast got my balance up to 35€. Then I decided to ask the chat, whether residents from my country are restricted. A really nice guy got in touch with me right away and told me that residents from my country can play there. What a relief.

After that I spent some time more at Fortune slot and when my balance started to decrease, I went to play Moonlight Mystery. I placed 0.75€ bets hoping to get bonus feature, but it didn't happen and I got bust soon. Then I went to cashier and claimed the other 17€ chip, went to play Moonlight Mystery, this time it didn't work out either, once I got 10 free spins and bonus, but they gave me small wins under 5€ so within 15 minutes my balance was empty.

Although this casino is powered by Rival software and I'm not the biggest fan of it, I had a nice time there. The support was easy to reach, nice and welcoming, and as always bonuses were very easy to claim and that's nice too. Most likely I won't be a depositor there, the games just aren't lucky for me, but for some no deposit bonus I might visit them again.
114 reviews, India
Top game and Rival are like twins. They both have a lot of casinos with free money bonuses and their interface also looks alike a little. And all their casinos site also look like each others.

This one is from the Rival company and they were having a free money bonus of 25$ so I decided to create an account on this casino because when I do not have money to deposit then I kill my time by playing in casinos with such offers.

I download the app of their casino and took the bonus from the support and got straight to the action. I open the I slits and start with as the reel turns. I slots do not like fun to me because I have never had anything good here and always leave with disappointment. Then I moved to the classic slots which is the three reel slots and they are fun. I start with the big cash win and I only get the 1bar feature here and that too only on 1 reel and this feature only pays you the money you put in the spins so no profit. Then I moved to the Fruit slot and small features like that here too. This is the thing with these slots that you have to wait very long for the game to give you action and till then they just keep taking your money.

But when you get the action it's big and I have had big winnings a lot of times. I lost the bonus after some time and but had a lot of fun playing here and I think this is one of the most promising casino from the rival company.

I would give them 7 out of 10 and thanks for the amazing bonus. Rival also has very nice support staff and they are always available.
117 reviews, India
This casino is owned by Rival and hey have a very nice 25$ no deposit bonus and I registered here just for that. I chose the instant play because did not want to waste time in downloading and we all know how 'fast' the are in processing and they would take ages.

So I registered here and went to cashier to get my free sign up money and there it was waiting for me and claimed it. It's easy just go to cashier and then to promotions and claim the bonus you wish to. So after getting it I played some old and my favourites games like Big cash win and Bust a vault but I think I am fed up of these games and am tired of playing them any more so this time I tried some new games.

I opened Gold rush. But let me tell you this that all the three reel slots are almost same so no matter what game you play the payout and features are almost same the difference is only icons and names. I hit the sack of dollars a lot of time and this one on any 2 reels would pay you. It is very hard to get the same feature on all three reels and i guess to try this only I keep spinning and lose most of my balance.
Then I go and open slots which is the specialty of Rival portal. I mean I really like rival it is just that their loading thing takes a lot of time and some times even the games do not work and we have to restart the casino or may be go to the live chat option. Now I do not like slots that much because I think three reel slots pay quick and big amounts than this.

I always end with the table games because they are the most fun to play. I think under table games they must come up with a game where we are not against the dealer because it is very hard to bust a dealer out .
159 reviews, India
Reviewed on Monday 30. June 2014
This casino site is not really what it's name says and I did not make a fortune out of this casino site. This casino has been supported by the Rival gaming platform which is not really a very nice one as far as I know.

They have a good selection of games but not a very nice return to players and money is what matter at the end of the day. The only reason I had decided to join this casino site because of the no deposit bonus offer and it is very hard for any player to say no to a no deposit offer and more over they had a very low wagering so I just would not have said no to them no matte what as it was a good chance to make free money.

I played Bust a vault with my first deposit that I did on their casino site and this was the only nice game I played in this casino and I think they have a very slow room here and the processing and loading were taking a lot of time which was not nice at
all.

Their support was good and I liked that they were very helpful and supportive all the time but I feel sad for them as the games were not nice and I had to disturb them every now and then as I was very frustrated. I lost both the no deposit bonus and the first deposit that I did on this casino site and I was not ready to continue with them no matter what.

I think this casino site has a lot to work on as they have a lot of loose points. I was not really happy about joining this casino and would rate this casino 6 out of 10 and with all due respect like to stay away from them. .
103 reviews, India
Slots of fortune are owned by Rival gaming and have tried really hard to give us a full fledged feeling off playing in a real casino in Vegas. When I had joined this casino room they had a no deposit bonus for the new users and the wagering requirements were also very low but still I could not manage to do well because the games are not very good at this casino room.

Cosmic quest was the game which took almost all my money before I decided to leave this casino room for better. The problem is that the games are very slow and I was betting a minimum of .50 per spin and yet their were no results and I guess whatever they say about being patient an consistent is all bullshit. And the biggest problem with this casino room is tat they are thugs and would never let you withdraw a single penny. I remember when u had tried to withdraw 40 euros first they asked me for my documents and then they told me that you have not successfully met your wagering requirements which I did.

After proving them that I had met it after that they stopped replying to my messages and I was not able to do anything about those 40 euros in my account which were the money I had deposited because I had not won a single euro in this casino room. It all went for 4 days when a got an email saying that your documents have been approved and you now can withdraw the amount you wish to.

I still do not understand why did they have to do all that if they were going to let me cash out eventually. And this incident has taken my faith away from this casino room and it is better to stay far far away from this casino.
232 reviews, Philippines
Reviewed on Sunday 30. June 2013
I don't like their NDP or short no deposit bonus although it has low wagering requirements I don't like it the only advantage of that bonus is to experience their casino before depositing but don't assume to had a good time. I played their NDP bonus when the summer as it ends I tried to make a good time before depositing I was at my vacation but when I played their NDP and their games and it is disgusting!

don't like Rival gaming software but I decided to try this one for the last time because of NDP their site is okay but not so professional as the other top 50 casinos at AskGamblers, they have different kinds of bonuses that had a low wagering requirements of 30 x but this casino is annoying, I ask their representative as I always did to other previous casino they have a I-slots a advanced slots that attracts more customer because of good graphics but for me classical slots with a twist of 3D is the best I played Cosmic quest, Spy game, a switch in time with bet of 0.75 per spin maximum of their real lines but all of I did are annoying because I lost it and I don't win any cents a bad feeling for me as a gambler. I can't take it so I don't deposit here anyway it's free so I don't lose any.

If you visit here u can see their VIP with different level up to 4 and features my curiosity leads me to that VIP from bronze to gold you can avail a 5%-9% cashback my friend said to me that he is a bronze vip and he had a cashback of 5% per week and I said that is awesome but I don't experience their awesomeness I will take another chance if I am confident to their casino or offers a nice bonus, because today there are many new casinos that offers a nice bonus and there casino is very attractive many had a good feedback.

This casino takes 6/10 overall the withdrawal is not included please take note of that.
868 reviews, Hungary
Something similar happened to me last year like Efti told us. I played at Slots of Fortune with a €25 no-deposit bonus (x35, max. €125 cashout) at my all time favourite Rival 3-reel slot, Big Cash Win. I had some success as the 3 pieces of 7 symbols (x200 payout) were spun out 2 times during a session when I played with 1 coin at €1. Hours later I completed the criteria and the wagering requirements were met.

After depositing €30, I cashed out total of €150. Three or four days later I got an e-mail informing me that my withdrawal request was declined and my balance was zeroed. I promptly tried to reach them via chat but it was also a gambling game in itself till finally (after 20-30 attempts during 2 days) I caught someone on the other side of the line. He told me that my country was not allowed to participate in any of their bonus offer. I asked "Then how is it possible to claim a bonus that I am not allowed to play and why is this country restriction not in your TOS?" But I didn't get any real answer. He also mentioned that I could withdraw the initial deposited amount. That was the other thing. "How can I do this if you reset my balance at 0?"- I asked, and he replied they were going to credit the account with this €30 temporarily. 4 or 5 days spent and I checked my account every day but nothing changed when once I got an e-mail from Skrill that I got back my money. No manually request money or send my docs were needed.

I would accept any decisions or rules before any action is taken, but it must be clear and precisely described.
I don't say they're cheater or something like that, but an unethical behaviour like this sooner or later will chase away players. I'm sure I'm going to avoid them far, far away.
60 reviews
As with virtually every other Rival casino I have registered at, what initially brought me to Slots Of Fortune two and a half years ago was an appealing no deposit bonus for new players. While I can’t remember the specifics of this particular one – I think it was in the $40 range with a medium to high playthrough rate – it was playable on slots only and did not last for very long. Naturally I too did not stick around and moved on instead to potentially greener pastures…Yet, as with most casinos running the same software, I got frequent emails with tempting deposit promotions even by the generous Rival standards.

Several weeks after signing up, I eventually got an offer I couldn’t refuse from Slots Of Fortune. It was a 600% up to $600 slots bonus and I wasted little time in making a $100 deposit so I could start playing with a boosted bankroll of $700. I remember playing for only a short period of time right afterwards but, for some reason I can’t remember now, left after winning a moderate amount. Meaning to pick up where I had left off, I returned the following day but mysteriously found myself unable to log in.

Puzzled by this turn of events, I went to live chat and was told by the representative, Nina: “We are sorry to inform you that your account has been closed by management. Your country has been banned from the casino. Your deposit will be refunded.” Now I found it rather strange that the casino had allowed me to register, claim and play a free chip, then deposit and start playing with a bonus – all over the course of almost two months – before abruptly deciding to ban me without notice. I faced some further hassle getting my account temporarily reopened so I could withdraw my deposit but got it back within a couple of days, which was up to then a record time for a Rival site.