Restricted: Mr Green Casino is restricted in your country, please try these instead:

Mr Green Casino

7.36
PLAYERS FROM UNITED STATES NOT ACCEPTED

Mr Green Casino is one of the world's largest and most revolutionary online casinos. Their repertoire of games is truly mind-boggling, using games from Playtech, Betsoft, NetEnt, Play'N GO, Genesis Gaming, OdoboPlayson and even land-based giant IGT among others. With a modern, friendly approach to gaming, it's definitely one casino we can recommend. Mr. Green Casino is licensed in the jurisdiction of Malta, Italy, and UK Gambling Commission. Due to legislation passed by the United States government, Americans are unfortunately not allowed to play at Mr. Green Casino for real money.

Games

As far as games go, Mr. Green Casino has most every other online casino beaten. The vast majority of online casinos restrict themselves to games from just one software provider. This, of course, can get old in a hurry. By using games from many different software providers, Mr. Green keeps online gaming fresh.

The biggest market in the online casino industry is slots, and Mr. Green Casino has more than anyone would know what to do with. With simple three-reel slots like Gold Rush slot and Ghouls Gold slot to the world's most exotic video slots, such as Wolf Run slot and Jack Hammer slot, slot enthusiasts can get more than their fix at Mr. Green Casino.

If you're looking for table games, Mr. Green Casino has virtually every one you could think of. Eleven varieties of blackjack and eight varieties of roulette are more than enough to occupy anyone, but there's more. Choose among several other card and dice games like craps, baccarat, pai gow poker, Caribbean Stud Poker, and Hi-Lo Switch.

Video poker players can enjoy 13 different variants of one of the world's most popular virtual games. From standard jacks or better to more extravagant games like Pyramid Poker, Mr. Green Casino has plenty of drawing and dealing excitement for video poker lovers around the world.

Support

While Mr. Green Casino has one of the most out-of-this-world game selections around, their support is far from stellar. The only means of contact they have is a simple web form, where you input your e-mail, phone number, and feedback or concern. Inquiries are only answered from 8:30 in the morning to noon. With such a short time frame, this is definitely something the casino could improve upon.

Security and Fairness

Even though their support department is lacking, Mr. Green Casino does a superb job at ensuring that its players have a safe environment to play. Players can rest assured that all information processed to and from the casino is protected with high-level SSL encryption. This guarantees that Internet hackers and fraudsters will stay away from your personal and financial data while you're enjoying yourself at Mr. Green Casino.

Fairness is also a big priority at Mr. Green Casino, and gamblers can know for a fact they're getting a real game. The random number generator used by the casino to generate the outcomes is certified fair by the Swedish National Laboratory of Forensic Science and the company Testfreaks. This audit report is not visible to the player, but this is seldom the case anyway.

Responsible Gaming

Mr. Green takes a very serious stance against problem gaming, and we thank them for keeping gambling safe and ensuring that players do not get over their heads. The entire system is called Green Gaming. Before you start a session, you can set your limits. This prevents players from wagering more than they can afford to lose. Although many online casinos have a way of preying on problem gamblers, Mr. Green is one that looks to prevent problem gambling in the first place.

Pros

  • Huge selection of games from several providers
  • Modern and stylish approach
  • Certified fair by a Swedish organisation
  • Transactions protected by SSL
  • Responsible gambling settings prevent problem gambling

Cons

  • No US players allowed
  • Lack of live chat support
  • Limited support time frames
  • Third-party audit not available for reading on the site

Mr Green Casino Reviews by Players

RATE CASINO AND WRITE A REVIEW

Write a review
raverbabe 421 reviews
United Kingdom
Message
I've forgotten about Mr Green just recently which is actually a real shame as I always thought this was a top quality casino. Even when I first signed up here around three years ago I was really impressed with the quality of the website and the huge number of games on offer and both of those things have been improved even further when I take another look at the website today.

All of the major slot providers are offered here with the exception of Playtech (it's mentioned on this page, but I don't see any of my favorite Playtech games available so I think this might be a mistake) and all of the best new developers are included too such as Yggdrasil, Thunderkick and the fantastic Play N Go who have been creating a huge number of top quality games just recently.

I like the fact bonus funds can be used on any game at Mr Green, of course there are a bunch of caveats to this statement, a handful of excluded games, bet size restrictions and the like but in general I think the terms and conditions here are very fair and certainly no worse than you would find at any other top tier on-line casino.

I have only had the need to contact Mr Green's support department on two occasions but both of those were fully satisfactory experiences and my queries were answered quickly and concisely. The live chat staff seemed to know what they were talking about and were friendly and polite as well.

I can only remember withdrawing a couple of times at Mr Green and don't actually recall it being particularly fast although this was some time ago and I hear that things have improved somewhat since then. I was using my debit card to deposit back then too which makes it difficult to really gauge just how fast the casinos procedures are as the majority of the time spent waiting for your money is at the mercy of the banks. Mr Green promise e-wallet payments will be completed in less than 24 hours now and as this is a high quality and trustworthy casino I have no doubt that this is accurate.
I think if I signed up with Mr Green today I would be much more likely to continue playing there, but I guess there wasn't a lot that stood out to me at the time about this casino to convert me into a regular player. One thing I would say is that it's a shame their free spins promotions are not offered free from wagering, many other casinos of this calibre are willing to offer this and it would make a real difference if I was considering signing up with them today.
gwaynie 1 review
United Kingdom
Message
Nice layout and games run smoothly. Fairly easy to find your way around although a search option would make life a bit easier
Ok so withdrawals...
72 hours and still no withdrawal in sight. Have basically been told (not in those words) that they are really busy so its tough I have to wait. This is very unprofessional and not what you would expect from any site.

Made an enquiry and was told I had to wait 48 hours... the help section says 24 hours to now be at 72 hours and still nothing other than you have to wait to hear from us...

I think they have lost a customer
MR GREEN CASINO REPLIED ON MONDAY 26. SEPTEMBER 2016
Good Morning, Gwaynie.

I hope my message is finding you well, today.

My name is Leah, I am the representative for Mr.Green on Ask.Gamblers.

I would like to start by thanking you for leaving your review for us and congratulate you on your winnings.

I am more than happy to help you regarding your pending withdrawal with our Casino. Please accept my sincere apologies with the waiting time you are experiencing with us. I can completely understand you must feel frustrated and I would like to help you further with your case. So I can help further please can you kindly email customerservice@mrgreen..com and put my name in the subject line.

Once I have received your email, I will personally investigate the process of your withdrawal with our payments team and get straight back to you with an answer. I am in the office until 16.00 Uk time today if you would like my help, after this time our customer care agents can help further. I look forward to hearing back from you.

On another note I would also like to advise that we do have a search option available for you on our website. This option is displayed on the mobile and web version for you. If you are not seeing this option please can you kindly clear your cache and cookies from your history settings and update your browser, this should help solve this issue.

I hope you have a great day ahead.
Miiw 1 review
Finland
Message
Good selection of games, fast good interface. Fast deposits and variety of deposit / withdrawals methods.
Absolutely horrible withdrawal policy. The most important part of any good Casino. I've made withdrawals before on Mr Green but on Wednesday I hit a bigger win and decided to withdraw 1400 eur. Well on Friday noon, after 72 hrs Im still waiting after sending them confidential documents that I wouldn't send to anyone.

I have to beg any information from the "agents" and they are just giving vague responses considering waiting this long to be normal. Some of them are absolutely cocky and almost adding injury to the insult. One of my emails I didn't even get a response.

I've been a customer for years and made several deposits and withdrawals and this is how Mr Green pays to loyal customers. I can't recommend to anyone.
MR GREEN CASINO REPLIED ON FRIDAY 23. SEPTEMBER 2016
Good Afternoon, MIIW.

I would like to thank you for your feedback you have kindly left for Mr.Green today.

My name is Leah, I am the representative for Ask.Gamblers and I would like to take this time to sincerely apologize for the service you feel our customer support team provided you. I would now like to investigate this matter further for you in hope I can help you with your case, MIIW.

Please can you kindly email customerservice@mrgreen.com from your registered email address and enter my name in the subject line. I will then be able to locate your Mr.Green Players account in our system and retrieve your details. Once I have your email, I will speak with our payments and fraud department and contact you back with the status of your withdrawal for you. I will also be able to view all communication you have had with our support team and provide feedback to the agents you spoke with,

Unfortunately, I am not available on weekends but if you were to email I will ask my team to prioritize your case for you so we can provide you with a solution.

In the meantime, I look forward to hear back from you and have a great weekend ahead,
Psjebenvas 1 review
Croatia
Message
Good game selection, good software.

Relative fast payouts (23 h).

Site has huge potential but it has to sort negative things about it to be taken seriously.
1. Deposit and withdrawal fees
2. Got 15 bonuses on raging rino, montezuma all of them were guarantee wins... So slots are tight
3. Had a issue with live mr green blackjack:
I was playing on 2 seats (20+20 euro). On seat 1 I got 20 and on seat 2 I got 18, dealer has 9.I stayed on that and other people had similar hands like mine. Then dealer messed things up when 1 guy hit card she took 2 cards and only turned 1. After that game was paused and pit boss arrived. Pit boss turned dealers another card which was 8 so dealer had already finished hand (17) and after all that they cancelled the game and refunded my bet.

Is this fair I don't think so! I was asking for my winnings rightfully! Live support was acting dumb and refused to pay my winnings. After that scam I don't want to play with this unfair site.

I played all around the world and never experienced such thing...
MR GREEN CASINO REPLIED ON THURSDAY 22. SEPTEMBER 2016
Good Afternoon, PSJEBENVAS.

I hope my message finds you well!

My name is Leah, I am the AskGamblers representative for Mr.Green.

I would like to start by thanking you for your constructive feedback left for Mr,Green today, I would like to take the time to address the feedback you have kindly provided on Ask.Gamblers and help you further.

I am happy to read that you feel we hold a good game selection, pay out times and you feel our Casino has huge potential, thank you for your kind comments and your feedback will passed on for you.

I am then sorry to read that you feel our site is unfair and you will not be returning to play on Mr.Green. I would like to look into your players account for you, maybe I can explain further on our withdrawal fees or look into your communication you have had with our support team to provide feedback. Unfortunately, I do not hold your account details, please can you kindly email Customerservice@mrgreen.com and put my name as the subject line. Once I have received your email, I can then locate your account and help you further.

In the meantime, I hope you have a great day ahead.
Ingmar56 8 reviews
Finland
Message
Good selection games. Site is quite easy to understand no problems.
What I don't understand!! I don't understand this why is support agents so unprofessional. In chat I've talked with the agent he told me if I'll make next deposit then I'll get 30% bonus. I made 100 euros then asked bonus he gave me 10 euros .Next day I've reminded her that he promised 30% bonus then he suddenly remembered this case and gave me later 20 euros more. I am 100% sure if I didn't make a notice to the agent they left me with empty handed. They don't accept they own mistakes. And there is much more to worry about but I leave this for me and casino. I don't recommend to play there.
MR GREEN CASINO REPLIED ON SUNDAY 18. SEPTEMBER 2016
Dear INGMAR56,

I hope my message finds you well!

My name is Eva and thank you for your feedback.

Please accept my sincere apologies regarding the service you received via our live chat.

We are here to help you, and I am very sorry to hear that you did not receive the level of service we strive to provide.

I would very much appreciate if you could send me an email, so that I can look into this for you further and find a solution for you.

Please send us an email at customerservice@mrgreen.com. Please send the email from the email address registered on your Mr Green account, with my name in the subject line.

Once I’ve received your email, I will be able to locate your player account and further assist you with this. I will then also be able to provide feedback to the agents you spoke with on chat.

In the meantime I wish you a lovely day ahead, and I hope to hear from you soon.
TexMex 1 review
United Kingdom
Message
Good clean interface, brilliant selection of slots via nearly every gaming platform under the sun; very efficient and friendly customer service (with live chat available), thorough verification process.
Awful payouts - slots seem awfully tight having played numerous video slots by a variety of software developers; can't get William Interactive slots and certain Microgaming to load properly, (yet they load fine when I play on Ladbrokes.)

Reviews are not something I would normally take the time and trouble to write up but I felt compelled to leave one here, even if it only serves the purpose of getting it off my chest. This is a very candid precis of my experience with playing at Mr Green.

I have been an on and off player at Mr Green for about two years. Call me superstitious but I never felt entirely comfortable playing at this casino ever since an opening run of bad luck (I am a medium-high roller generally and play mostly video slots).

Back in August this year I decided to go back to Mr Green to see if it was just beginner's bad luck I experienced the first time around. As of this week (Sept 9th) I will no longer be throwing my money at this casino. Have played a huge variety of their slots from standard 10 payline Wild West, Dragon's Treasure, all the way up to the more sophisticated 40+ line games such as Merlins Millions, Merlins Magic Respins; Titan Storm, Medusa 2 (243 way), Miss White/Red, you name it, I've played it, over numerous (15+) sessions lasting on average 4-6 hours, with several days break in between. No matter what strategy I use, be it minimum level bet over a large number of spins or alternating between low/increased stake every 50-75 spins, none of their slots seem to want to pay out (yes, I realize they are designed that way!), but it just reached the point where I was no longer enjoying my gaming sessions and expected to lose regardless.

Hitting the bonus 'Free Spins' rounds has become ever more elusive. Annoyingly, on the odd occasion I managed to get the free spins bonus the total payout was not worth the investment of achieving the bonus round. I just feel like a cat chasing its tail playing on Mr Green, something I did not experience with other reputable online casinos. Even slots considered by posted reviewers to be low variance proved to be very tight.

I am not that bothered about the amount I have lost, more the fact that even through constant switching between slots, playing at all times of day and night, even giving the slot a rest when it seems to be in a mean mood, I still get the same laborious results. Of course playing in 'Free' practice mode is another matter entirely!

I should have gone with initial instinct and stayed away from them. I managed one very nice win (to balance out all the money lost over multiple play sessions!) but looking back at my overall experience of Mr Green I found it to be a huge loss-maker and it left me with a sour taste in my mouth (not to mention the hole in my wallet).
MR GREEN CASINO REPLIED ON MONDAY 12. SEPTEMBER 2016
Dear Texmex,

I hope my message finds you well today and you had a great weekend!

My name is Leah, I am the representative for Mr.Green on AskGamblers.

I would like to start by thanking you for taking your time to review our casino with AskGamblers. We appreciate all feedback left for Mr.Green.

One of our goals here in Mr.Green is to ensure all our players’ sessions is one of joy and leisure.
It brings me great pleasure to hear that you feel with a have a wide range selection of slots and our customer service agents were happy to help you with a friendly approach.

I am then sad to read that you no longer are enjoying your gaming experience with Mr.Green due to our RTP percentage on certain games you have played with us. You also mentioned you expected to lose regardless when playing, we of course are sorry to hear you feel this way. When gambling, winnings are unfortunately never guaranteed but I do understand that at times when players have a run of bad luck they can feel that their gaming experience is no longer entertaining and enjoyable for them.

We can at your request provide further information on the RTP of your game sessions with Mr.Green. This information can be requested from our players and I am more than happy to provide these details if you wish.

As I am not holding any of your information, TexMex, I am unable to locate your players account with Mr.Green. If you would like my help further, please can you kindly email customerservice@mrgreen.com and put my name in the subject line. Please email me from your registered email address for security reasons.

I look forward to hearing from you, until such time I wish you a fantastic week ahead!
Mieketelkamp 1 review
Netherlands
Message
The diversity of the games of Mr Green casino is positive as is the display of the screen.
Customer services differs per person. Today's representative gave me the feeling I am a pain in the ass. The case: I transferred 100 euro to my casino account but the amount was not shown. The casino representative immediately advised me to contact my bank, not even checking with their financial department. So I did and have bank prove that my payment was successful. This is not a customer friendly approach. I will insist on returning my payment and will not play with MrGreen anymore.
MR GREEN CASINO REPLIED ON FRIDAY 2. SEPTEMBER 2016
Good Afternoon, Miekeltelkamp.

I hope my message finds you well!

Please accept my sincere apologies regarding the feeling you felt when you contacted our customer support team. We are here to help you, Miekeltelkamp, I am sad to read that this may not have been the case at the time of contact with Mr.Green.

My name is Leah and I represent Mr.Green for AskGamblers. I would appreciate if you would allow me to look into this matter further for you to help provide a solution. So I can locate your players account with Mr.Green, please kindly forward me an email from your registered email account to customerservice@mrgreen.com with my name in the subject line. Once I have your email I will be able to locate your players account and of course help you further. Also, once your account is located I will provide feedback to the agents that you spoke with here in our support team.

In the meantime I hope you have a great weekend and I look forward to hearing back from you.
Ingmar56 8 reviews
Finland
Message
Good selection games and deposit choice. Games can be play with mobile.
Customer support responding time is slow with email. Bonus and Vip customer system is too complicated to understand. It was taking several days and mails to understand how this casino promotion works. Vip customer status I've been waiting a month already no answer from there. For me it seems this casino works against the customer. Started playing 2 months ago, deposited 900 euros total plus had received 300 euro bonus but had no luck. Not a single withdrawal I've manage to make and no big wins in this time. Considering stop playing in this casino.
MR GREEN CASINO REPLIED ON MONDAY 29. AUGUST 2016
Good Afternoon to you, INGMAR56.

I hope my message finds you well and I would like to thank you for taking the time to review our Casino.

My name is Leah and I currently represent Mr.Green on AskGamblers.

Firstly, I am glad to see you enjoy the selection of games that we hold on our website, we hope to release new exciting games in the near future for our players.

Secondly, I am sorry to read that you feel our customer support responding time was slow. We work on providing our customers with a reply within 24 hours of receiving their requests, and please accept my apologies if this was not the case for you. You have advised you feel our bonus and VIP system is a little complicated to understand so I would like to of course elaborate on this matter for you. To become a VIP here at Mr.Green certain criteria must be met, I am more than happy to provide this information for you. At your earliest convenience please can you kindly email customerservice@mrgreen.com from your registered email address so I can locate your players account, once I have located your account I will then be able provide you the information you are requesting.

In the meantime I hope you have a great day ahead and I look forward to hearing back from you.
Ktann 1 review
United Kingdom
Message
The app is good. Not happy with it over all though.
I've played quite a few different places and this is the one in def wouldn't return to. Deposited £25 and got the bonus. At one point had £160 and wouldn't have liked. To withdraw (other sites let you withdraw If you forfeit the bonus) but I couldn't so carried on and lost the lot. At the end instill had over £900 of wagering to go even though I'd played about £300 so pretty impossible. The only thing that ever won over the stake amount were the bonus games which hardly came about. Not enough to sustain the wagering requirements. I also had the free 100 spins. Won about £30 on those but again wagering was showing at over £1000 on 100 spins so lost that as well.

Wouldn't waste anymore on this site now as there's much better.
MR GREEN CASINO REPLIED ON MONDAY 29. AUGUST 2016
Good Morning, KTANN.

Thank you for leaving us your valuable feedback today.

My name is Leah, I represent Mr.Green on AskGamblers.

I am very sorry to read that you would not return to our Casino, I would like to of course address the matters you have mentioned in your previous message.

I understand that you opted to take advantage of our bonus offer we currently have running for our players. In your message if I understood fully, you stated that at one point your players account stood at 160.00GBP, I am assuming this amount was real funds and not bonus funds as you then advised other sites let you withdraw if you forfeit an active bonus. We allow customers to also withdraw real funds over 30.00GBP and forfeit their active bonus like other casinos. I have provided you a link to our bonus general terms so you can review, please see below.

I am sad to read that you carried on playing and lost your funds on Mr. Green. I would really like to review your players account and activity if I may. Can you kindly email myself at customerservice@mrgreen.com and put my name in the subject line. If I receive your email from your registered email account I can then bring your players account up in our database and check to see what has happened.

Here is the link as promised to our bonus terms and wagering : https://www.mrgreen.com/en/how-mr-greens-bonuses-work/

I look forward to hear back from you, Ktann.
stickphil 7 reviews
Germany
Message
No pending period by using e wallets, fastest withdrawals I have ever seen (1-2mins).

Live Chat and tall free support via telephone in German.

I can't understand the average rating here.
MR GREEN CASINO REPLIED ON WEDNESDAY 3. AUGUST 2016
Good Afternoon, Stickphil.

I hope my message finds you well and you are enjoying our Casino.

I would like to thank you for leaving such kind comments for Mr.Green. Yours comments and feedback will certainly be forwarded to our payments team regarding their withdrawal times. I am also very happy to read you received your winnings within a matter of minutes to your account.

I really hope you enjoy your winnings, Stickphil. If you need any assistance in the meantime, please contact our support agents which are more than happy to help you further.

Have a great day ahead.
listrix 8 reviews
United Kingdom
Message
I think Mr Green is one of the most professional online gambling site I've discovered so far. I could see from the layout that it's not just any dodgy company but trustable one.

Based on my experience, I may say their slots bring quite good luck most of the times.

Documents required for approval is quite complicated (which made me feel like I was going to open a bank account) as I'm not British but I'm eligible to play. However, the staff assisted me and made things easy.
I received my first 100% welcome bonus as advertised. While I was chatting with one of the representative (initial K), I asked whether I would receive my second bonus and how much, she said 100%. I deposited but did not receive my bonus. So I contacted K through chat and she said that I should have not received my bonus as that 100% is only for the first one and I told her that she told me I would get. Finally she gave and it's as a gesture of goodwill. On the same day, she called me regarding my documents. I asked her about the advertisement I saw on their page (which is if we make our first deposit of £20 then we'll receive 100% match bonus and 50 fs) whether I'll get it if I make deposit of £20 *coz from what I understand is that the first deposit of £20, not first deposit (only) and she said yes I would get. Few days after I made the deposit and received nothing, so I contacted the customer care and he told me that he could see from the chat history there's nothing mentioning about it. I said K mentioned it over the phone that I would get and he said apparently he could not check phone call conversation history. When I confirm with K, she also denied she has said that. I was very disappointed and asked my account to be closed straight away.

My suggestion is, if you need to talk to them, try to do it through live chat instead of calling, and have all your conversation saved and email. (just in case some inconvenience happen in the future, you could show it to them).

I can understand sometimes staff can be very busy that they might forget what they have mentioned to customer. However, we customers just hold on to what have been mentioned to us.

If only this thing did not happen, I would have given 10 stars... :) Anyway, all the very best.
MR GREEN CASINO REPLIED ON WEDNESDAY 3. AUGUST 2016
Good Afternoon, Listrix.

My name is Leah and I am the representative for Mr.Green on AskGamblers.

I would firstly like to take this opportunity to thank you for your feedback and comments. It is always a pleasure to receive constructive feedback from our players, this will help us improve and focus on our customer’s needs.

I was really happy to read that you felt our casino is professional and trustworthy. Here at Mr.Green we always try our utmost to gain our players trust and make them feel at ease playing with us. I am also happy to read that our slots brought you some good luck and our staff helped you step by step with our verification process.

Please accept my sincere apologies on behalf of our customer support team regarding the service that you experienced whilst contacting our representatives. We strive to maintain a high level of customer care to our players through our three contact channels, one being over the telephone and again I apologize that at the time you contacted you did not receive this level from us. I am also sorry to hear you wished to close your players account with us, this is such a shame as I can see you were enjoying our Casino up until you spoke with our agent regarding the bonus offered.

Unfortunately, I hold no details for your players account, if you could be so kind to personally email myself from your registered email account so I can look into this matter for you and of course provide feedback to the representative that your spoke with here regarding your bonus. If you wish for me to look into this matter please can you email customerservice@mrgreen.com and in put my name which is Leah in the subject line.

In the meantime I hope you have a great weekend and thank you again.
What a perfect casino, played here one week, this is casino is top 1 on my list, it have everything what every player need: awesome design, lots of soft, instant withdraw on Skrill, great live support, amazing bonus politic.

10/10 love it
MR GREEN CASINO REPLIED ON TUESDAY 19. JULY 2016
Good Morning, Jubas.

My name is Leah and I am the representative of Mr.Green on AskGamblers.

You advised in your message that you have been playing on Mr.Green for one week now, I would like to take this opportunity to welcome you to our casino as a new player, I hope you managed to take advantage of our welcome bonuses upon registration.

Many thanks for the wonderful comments you have stated, it is lovely to receive such compliments from a player that is enjoying our casino. I have forwarded your feedback onto the relevant departments, I am sure they would love to hear your kind comments.

In the meantime, if you need anything at all from us here at Mr.Green, please do not hesitate to contact us in our office. We offer 24 hour live support to our players. I wish you all the luck playing on Mr.Green and I hope you have a great day ahead.

Leah
nexrandrew 2 reviews
United Kingdom
Message
Good choice of games something for everyone easy to sign up and deposit had a little win
Rediculous waiting time on withdrawal processing three days and still waiting which I find too long. Do not keep updated. Live chat can tell you nothing arguably the most important thing to be efficient on a casino hence low rating.
MR GREEN CASINO REPLIED ON TUESDAY 5. JULY 2016
Good Afternoon, Nexrandrew.

I would firstly like to thank you for taking your time in reviewing our casino. I am of course happy to hear our registration process was clear and you experienced no issues with signing up to Mr.Green, and of course congratulations on your winnings with our Casino.

I would like to sincerely apologize to you regarding our withdrawal processing waiting time. I understand you have been waiting for three days as you have mentioned and I of course can understand that you would like your winnings to be sent as soon as possible to you. I would really like to personally assist you with this. As I do not have any of your details please can you kindly email me at customerservice@mrgreen.com and put my name which is Leah in the subject line. Once I have your email I can then personally look into your case and investigate as to why you have not yet received your winnings with us. I am in the office till 16.00 Uk time if you would like to provide me with your details I will try my utmost to assist you further.

In the meantime I hope you have a great day ahead and I look forward to hearing back from you.
ArturNystrom 2 reviews
Sweden
Message
I like the big diversity of game providers that casino have. Fast and responsive support helped me to register an account and start playing. I was pleasantly surprised that site has Sweden version.
The design is too complicated for me. When I got that site the first time, I was confused about how can I get the list of available games and why I have to read all these texts first.

Same problem I got on Sportsbook. It looking very nice, but design is complicated for me comparing with other casinos and betting sites. Also from time to time there are errors happen and I see empty page without any event.
MR GREEN CASINO REPLIED ON MONDAY 4. JULY 2016
Good Morning to you, ArturNystrom.

I hope you are having a great day so far!

Firstly, I would like to take the time to thank you for reviewing our casino and providing us with your feedback. Secondly, you mentioned our support agents helped you register an Mr.Green players account so I would like to start by welcoming you to our casino as a new player and I hope you are enjoying the selection of games we have and I of course wish you all the luck playing with us.

I am sorry to hear you feel our website design can be complicated and maybe at times a little confusing, I will of course forward this valuable feedback onto our technical team to be reviewed. Regarding the errors that occur whilst playing on Mr.Green, you should not see empty pages without any event. Please can you kindly email us here on kundservice@mrgreen.com regarding this technical issue, so our team can look into this further for you and then provide you with a solution. In the meantime, I hope you have a great week ahead, and please, if you need any help at all just contact us via our live chat service or send us an email, we are more than happy to assist.

Leah
CharleneBunny 2 reviews
Finland
Message
The games were the usual standard affair, I did expect more but it had the games I wanted.
Was expecting more. Had seen all the hype about Mr Green on various places, and thought it would have been more than it was. Not that it was bad, just didn't live up to the hype.
MR GREEN CASINO REPLIED ON MONDAY 4. JULY 2016
Good Morning, CharleneBunny.

I hope you are having a great day so far!

I would like to thank you first of all for taking the time to review our casino and providing us with your valuable feedback. I am sorry to read you were expecting more from our casino. We are always open to new ideas from our players and will act on the feedback/ ideas they kindly provide to us. I would really like to hear what your expectations were when you joined Mr.Green?, your feedback will of course help us in achieving our player experience. If you can kindly email myself at customerservice@mrgreen.com. I am more than happy to forward your feedback. In the meantime, I hope you have a great week ahead. If you need anything at all from us here at Mr.Green, please contact me back and I will assist you further.

Leah
Personally I don't really trust online gambling, but if I do want to play.... I'll do several investigation before registering to any casino...... Mr Green was Established around 2009, therefore in these 7 years.... didn't really find much complaint or issue with players... or any sort of real conflict. Consequently, they reply to comments via this website times to time and/or try to help players resolving problems when arise.

Each casino own a license, sometimes 2.... well they have the jurisdictions of Malta and the UKGC!..... then you look at the software of Mr Green, Large numbers of choices, main platform of games are: Playtech, Microgaming, NetEnt, Betsoft, Nyx Interactive, Play'n GO, IGT (WagerWorks), WMS (Williams Interactive), NextGen Gaming, Genesis Gaming, Leander Games, Quickspin, Yggdrasil Gaming, Edict (Merkur Gaming), Playson, Thunderkick, Elk Studios, Odobo and of course **Evolution** Live Gaming which AskGamblers forget to state into the presentation page.

Mr Green with their Evolution Lives games software added a new Live Game of Roulette called *Double Ball* .....what is that huh? well, it's a normal Roulette table, but with a twist! They've added 2 balls, which spin at the same time..... if they both drop in your number, the Pay out is x1300!!

Beside the amazing Live games, the site load quick and efficiently, with colorful green background! In term of Account management they've added all type of limits you can set up and reality checks as well.

One more thing, they've added "Sport-Book!" yeap, that's right! You can now bet Live on your favorite euro team with Mr Green! :)

As for my personal gaming goes, got a couples of Big win but as well lost as much....... although, not long ago I've received an Email from Mr Green..... saying they have a Gift for me awaiting in my Account? In my surprise, they've added a 100$ Bonus with no Wagering requirement! Whoa! Was in fact Amazed by this nice gesture! (probably due to my recent lost But still, very Generous :)

- Customer Support Email reply under 2 Hours
- Live chat reply under 5 mins
- Great VIP support!
- KYC checked under 7 hours
- Payout in 12 Hours

Overall, this is one of the Best trusted site online with Great feature, Promotions and Games! 9 Stars!
Mr Green lost 1 Star from me due to the forced Phone registration, indeed I understand why and the security feature behind it.... but still.

Here's a few things they need to work:

- Add more different Limits for slots 10cent to 2$** (as well for Blackjack or Roulette)
- Add 0.10 cent Roulette tables (La Partage Live Roulette would be nice)
- Would love to be able to have full Screen mode "totally full"
- No Love for Canadian, no EcoPayz payment option! :(

**For Example on another site my favorite slots i'm able to bet 10cent/20/30/40/50/1$ ... but sadly on Mr Green, it's only 20/40/60/1$

Alright, well.... My own conclusion still and remain a 9 Strong stars and would recommend Mr Green! :)
MR GREEN CASINO REPLIED ON TUESDAY 28. JUNE 2016
Good Morning, MrSilver.

I hope you are having a great day so far!

Many thanks for your wonderful comments, it is lovely to receive such constructive feedback and compliments from a player that is enjoying our Mr.Green experience.

Our website was designed and implemented after gaining extensive feedback from the people that matter most to us, the players. I am happy to read you are enjoying our Sports Book that we have recently implemented for our players, fingers crossed your Euro Team wins!

Regarding the different limits for Slots for 0.10Cents to 2.00. We have a range of titles that go from 0.10-2.00 for you to enjoy, the games Starburst and Lights are the most two popular choices for lower bets such as 0.10cents. You can of course also reduce the pay line on certain titles to reduce the amount you wager.

Some great news, in a few weeks our team are implementing a lower bet level to our Roulette and Black Jack games, this change is underway, this way our players can enjoy our table games at a lower bet level. Also you touched upon the full screen mode, this change is also underway for our players. Unfortunately, regarding EcoPayz for CA customers we do not have this option available at this time, I have of course forwarded your feedback on regarding this, especially if our Canadian customers will benefit from this payment method, we can of course look into this.

I hope you carry on enjoying playing with Mr.Green, in the meantime if you need any help at all please feel free to contact our customer support team, we are 24 hour for our customers to be able to provide instant help. I hope you have a great day ahead!
jgarf43 1 review
United Kingdom
Message
Easy to join big selection of games to enjoy good welcome promos
Long verification process/ pending process with no way of speeding it up I personally think 3 days is more than enough time to have paid a withdrawal out feel like I'm jumping through hoops!
MR GREEN CASINO REPLIED ON FRIDAY 17. JUNE 2016
Good Afternoon to you, Jgarf43.

I hope you are having a wonderful day so far.

My name is Leah and I am the representative of Mr.Green on AskGamblers. I would like to firstly thank you for taking the time to review our casino and provide us with your valuable feedback regarding our registration process and the games we provide to our players. I am also happy to hear you enjoyed our welcome promotion that we offer to new players and we will of course keep you up to date with all current/ future offers we will be running so you can enjoy some more.

I would like to start by congratulating you on your winnings with our casino. Regarding our withdrawal process please accept my sincere apologies with waiting for your winnings. I would like to look into your case in more detail to see if I can help and provide you with the process of your withdrawal and I would like to check why your withdrawal was delayed. Please, can you kindly email customerservice@mrgreen.com and mark your email for the attention of Leah, once I have this information I will personally investigate this matter for you and help you further.

In the meantime I hope you have a great day ahead, Jgarf43, I look forward to hear back from yourself.
Normally I wouldn't even bother with writing a review for a casino, but this casino deserves it.

Excellent customer service. Deposited 20 Euros on Saturday night, got my bonuses and free spins without a hitch, got a good win. Withdrew 1000 Euros on Monday morning and got the funds in my neteller account within 12 hours. As a first withdrawal this was amazing, and there were no hassles or anything.

Many other casinos would have made me jump through hoops to collect 50x my deposit that was won within 2 days. Thank you to all the team at Mr Green Casino for their excellence and smooth processes.

You have won me over and I probably won't be playing anywhere else from now on.
The android app is a little bit glitchy but that will probably be sorted out soon enough
zocksteff 8 reviews
Germany
Message
Really nice selection of games and the design of the website is great! Also their current Spring Festival Promo is nice.

Customer service really depends on who picks up your ticket. I have dealt with the English support as well as the German and found the English speaking agents much friendlier while the German speaker gave me the feeling of being brushed off. However, this could be the language.
Withdrawals are not as fast and easy as their policy makes you believe. However, the wording of the policy is quite vague "We aim to review all withdrawal requests within 24 hours."

I have requested a withdrawal 3 days ago but it is not yet processed. After I uploaded document after document, as they require you to verify every payment method you've used in the past 6 month plus a Utility bill and a picture of my passport.

"Verifying your identity and account, only takes a few minutes of your time." Again the wording! It only talks about how much time you will need for this process. :) but when reading it one could think that it's really easy and will only take minutes. all together.

So really, I am quite disappointed because of this and I am starting to think that Mr Green is making this extra slow so players eventually give up and cancel the withdrawal.

Therefore I can only give 3 stars hoping that they will work on improving this.
Things like this defeat the purpose of the convenience they claim you have, by playing online in your own living room.
MR GREEN CASINO REPLIED ON FRIDAY 20. MAY 2016
Dear Zocksteff.

Many thanks for your time and your feedback, it is great to hear your views on how we can improve.

My name is George and I am one of the ambassadors for Mr Green on AskGamblers.
I would like to look into your case in a little more detail if this would be okay with you, we do have a number of perimeters we need to consider when identifying our customers, and as each case is reviewed on its on merit I would like to see what has been the delay with your withdrawal request. Once identified we are able to process over 90% of our customers withdrawals in seconds rather than days.

Would you please be as kind to forward an email and mark for it attention of myself, to customerservice@mrgreen and I will then be able to look into this specifically for you.

Many thanks again for taking the time to write your review and letting us know how we can improve, have an awesome weekend, I look forward to hearing from you at your earliest convenience.


sarbear194 3 reviews
Australia
Message
I like the way the site looks, it's got charm and seems to look very professional.The reviews of this casino seems promising and they have a pretty good selection of games
I'm very disappointed after joining Mr Green with the lack of wins and minimal return, not all the games play, I waited for quite sometime once loading a game, realising it was just going to sit on a black screen, even after the update it seems these things were not fixed. The update also wasn't exciting in any way, I'm confused as to what was changed as it seems nothing did. I would not recommend to play here, there was no reward for loyalty and the bonus games gave nothing back. Very disappointed and upset with the lack of service provided here.
MR GREEN CASINO REPLIED ON WEDNESDAY 11. MAY 2016
A very good morning to you sarbear194.

My name is George and I am the representative of Mr Green on AskGamblers. Many thanks for your time and feedback on the site.

I am sorry to hear that you have not had much luck on our games, unfortunately the one thing we can't guarantee our players is wins, sadly the nature of the beast dictates that wins must be balanced out with losses, I am sorry that you were not among our winners on your visits to the casino.

In regards to the game issue and the feedback on the site itself I would be more than happy to take some further details from you and look into these as a matter of priority. If you would be as kind to forward your details to me via email, f.a.o George to customerservice@mrgreen.com I can investigate what happened for you.

We entirely appreciate your feedback on the new site, and the exciting thing is that this is not a finished product - We are using feedback from players like yourself to help build what we hope will be the best online casino experience for our players. We have a number of exciting changes coming up in the very near future thanks to our players telling us what they like and don't like, I would only be too happy to get your views on how we can improve as well.

Thanks once more for taking time out of your day to let us know your points of view, I look forward to speaking with you again in the near future.

In the meantime I would like to wish you a great day ahead, best of luck to you.
Page 1 of 4

Why are you reporting this review?

RATE CASINO AND WRITE A REVIEW
50 characters left

Time to Check your email!

You are recognised as Casino Representative. We sent an email to with registration link, please click that link in order to complete the registration.

Mr Green Casino bonuses