Slot Madness Casino - Withdraw Requested But Still No Check

RESOLVED
posted on June 14, 2016.

I requested a withdraw on May 5, after several times of back and forth it was approved however there is still no word on them sending a check the amount cashed out was $750 I enjoyed their play but if I cannot get paid what is the point..They have even given my ALLY email but never a response...

posted on June 20, 2016.

Hi lpj5469--

I'm so sorry for the delays and frustration you've experienced with this.

I'm at home right now, so I don't currently have access to your account, but first thing in the morning I'll be looking into this. I'll be back to give you an update, later in the day.

All the best,

Tawni

posted on June 20, 2016.

We have received your inquiry and are assigning it to a representative. You can expect to receive a response from us within one business day.

We have received your inquiry and are assigning it to a representative. You can expect to receive a response from us within one business day.

Just to keep you updated ...these are the 2 responses you have sent me on 2 different occasions...I will be happy to hear from you on Tuesday when you get back to the office...Thank You for your time.

posted on June 22, 2016.

Inquired again as to that status of them responding to me in one business day.....as they did not contact me....so I contacted them again...and here is their first response was that once payment was approved.......blah blah....I told them it has been approved the only thing that has NOT been done was them paying and here is what they sent me again...am I in the twilight zone?

Thank you for contacting us!
We have received your inquiry and are assigning it to a representative. You can expect to receive a response from us within one business day

posted on June 22, 2016.

Hi lpj5469--

I haven't forgotten about you--I've just had to take a bit of time off.

I had a look at your account and the check has indeed gone off. I would expect to see the tracking later this afternoon or tomorrow. As soon as I have it, I'll be back to let you know.

All the best,

Tawni

posted on June 23, 2016.

Hi lpj5469--

I'm happy to tell you that your tracking arrived late this afternoon. You can expect delivery tomorrow morning (Thursday) by 10:30. :-)

Again, apologies for the delays.

Have a wonderful weekend,

Tawni

AskGamblers
posted on June 26, 2016.

Dear @lpj5469,

Did you received your payment, can we close this complaint? Please be advised that in case you fail to respond within the given time frame we will consider this case as resolved.

posted on June 27, 2016.

I received payment....I have deposited and will let everyone know when funds are actually release to my account.. thanks

AskGamblers
posted on June 30, 2016.

Based on submitter's last post AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is officially closed now.

Thank you all for your cooperation.