Dublinbet Casino - Where is my withdrawal?

Slawomir United Kingdom
posted on February 18, 2016.

I requested my withdrawal on the 4th of February, on amount 480 euros. They kept my money for the following 6days (pending time-extremely long time in comparison with other casinos)Then I was told that on the 10th of February my money had been sent to my account. Today, so 8 days later I still haven't received my money and whenever I contact the casino they just ask me to wait or simply are telling me that they sent the money-and actually is my problem now. I put all my deposits with them using my Debit not credit card-previously making sure I can do so. So I was trying to find out if that could be the reason-but this fact was completely ignored, But when I was making my deposits they were leaving my account within 2 days-so why the other way around it is so difficult to be completed? I'm very disappointed with the way I'm treated and I would never recommend this casino to anyone. I informed them I was going to complain. I was told I will be sent the proof of my withdrawal to be sent. That never happened. I just want my money and forget about this 2 weeks stress. Here I'm sending my bank statement for the last 8 days voucherreseller and eproreseller this are my payments for Dublinbet.As you ca see nothing arrived form them.Im really looking forward to get some help from you as all my efforts to resolve his in friendly way wasn't working,.

posted on February 19, 2016.

Hi Slawomir,

We are genuinely sorry to hear that your experience in Dublinbet was not a good one.

Payments are one of the topics that matters the most to our clients - and we understand you! Let me go through your case with you, step by step:

- Your payment, requested on the 10th, was processed on the 16th, which means 4 working days. Our T&Cs state that payouts are processed within 7 working days, though we make a point to pay our clients as fast as possible. With 4 working days, your payment was processed within the normal times.

- The banking times (meaning the time between the moment your payment is processed by our financial team and the moment it is credited into your bank account) are usually of 3 working days for countries for the Euro zone. But it can take up to 7 working days for countries out of the Euro zone, as it is your case.

As per our support: They informed you of the status of your payment, the process and the banking times, they kindly asked you for your patience, and they requested the proof of payment for you (you will have it shortly).

A good client experience is always our main focus and we hope you get paid as fast as possible, but banking times are beyond our control. Calculating 7 working days from the 16th means that you will get your winnings into your bank account by the 25th.

Let us know when you get paid, so we continue following up on your case.

And by the way: Congratulations on your winnings! It is on the way, but you did win a nice amount, superior to your deposits :)

The Dublinbet Team

Slawomir United Kingdom
posted on February 19, 2016.

My money has just arrived to my account!15days since I requested to withdraw them,9days till they reached my account!!!!The issue is over.I will not play with them again...shame as the sellection of games is great.

posted on February 19, 2016.

Thank you for keeping us posted, Slawomir. We are glad to know that this issue is solved :)

Slawomir United Kingdom
posted on February 19, 2016.

Yes,i think we can close this complaint.

posted on February 19, 2016.

Based on the player's last comment we consider this case as resolved and officially closed.