Planet 7 Casino - Waiting over 2 months for withdrawal

RESOLVED
Marc Y United States
posted on July 27, 2016.

Over two months ago i requested a withdrawl for $2500 and was told that it was approved also recieved a phone call stating i would be getting a check ive emaild platet 7 just to find i have been blocked from the site and the contact part of site but i can still go to the deposit part ofcourse theyll take my money but have yet to recove my winnings and a straight answer of when and where my money is at

AskGamblers
posted on July 30, 2016.

Dear Marc,

Please let us know if there's some update on your issue.

Marc Y United States
posted on July 30, 2016.

After help from askgamblers my issue is resolved thank you as without your help i feel the issue would have went un resolved

AskGamblers
posted on July 30, 2016.

Based on submitter's last post AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is officially closed now.

posted on July 31, 2016.

Hi fb_101­539­803­963­94864--

I'm so very sorry for the frustration and delays you've experienced with this.

I've had a look at your account and I see that your payment has already been sent off--I'd expect to see tracking on this by early next week. Generally payment is delivered the day after we receive tracking.

As far as your account is concerned, I'm not certain what happened here, because your account is absolutely in good standing. Please try logging in again--if you have any issues, please let me know.

I'll be back to update this as soon as your tracking comes in.

All the best,

Tawni