Lucky247 Casino - Unpaid winnings worth $1000 dollars

REJECTED
posted on October 22, 2016.

I have a winings of $1000 and i was told that i have some deposits through instadebit that was approved by them but didnt get the money from my bank.. first of all why would they approved the transaction if they dont get the money and that wasnt definitely my fault, secondly this is not the casino that im having this issue..that isnt my fault that they accusing me of negativity activity for not getting the money and putting that money into my casino account..INSTADEBIT use your common sense if you have one!!!

posted on October 25, 2016.

I want it done asap before I tell to the world that the microgaming is a scammers

posted on October 26, 2016.

Hi James,


Thank you for bringing this to our attention.

We have reviewed the matter in its entirety and can confirm as you stated in your complaint, that it is not the casino who is at fault. Unfortunately, the platform used is one to raise complaints with the casino.

Thank you for your patience while we reviewed the matter with regards to your Instadebit method, the reason your withdrawal could not be transacted successfully is due to the account being disabled. Please keep in mind that the funds rejected due to an issue with your Instadebit account and not due to the casino nor MicroGaming as you stated in your original post.

In order to ascertain how you can resolve the matter, you will need to contact them using the link: https:­//w­ww.i­ns­tad­ebi­t.c­om/­con­tac­t.jsp via their chat facility or via email: [email protected]

Once they have resolved the account issue, please contact us back so that we can process your withdrawal to you.

We do wish that there was more we could do to assist you however, for security reasons, they will only speak to the account holder.

warm regards,
Lucky247 Casino Support

posted on October 26, 2016.

Why my instadebit affected my withdrawal thats notwhat I choose to my withdrawal method my withdrawal method is echeck..my bank blocked instadebit because conflict issues.

posted on October 27, 2016.

why my instadebit involved with my withdrawal.thats not the way my withdrawal method.if you are willing to my withdrawal dont make any reason you prove already you are scammers please give me my money instadebit is not the issue here

posted on October 28, 2016.

Hi James,


Thank you for your post.

I have forwarded your concerns to our review team and we will respond shortly via our support email.

regards,
Lucky247 Casino Support

AskGamblers
posted on November 1, 2016.

Dear @Jono23,

Please let us know if there's some update on your issue.

posted on November 1, 2016.

They are not paying this is not good casino they are all scammed

posted on November 1, 2016.

What can you say of this malta? Thanks for not paying

AskGamblers
posted on November 2, 2016.

Dear @Jono23,

Please refrain from such allegations and accusations, try to resolve this dispute in professional and civilized manner. Please be aware that if you continue to post such responses, AskGamblers Complaint Team will reject your complaint upon your behavior.

posted on November 3, 2016.

Hi James,

Thank you for your post.

We explained to you previously that in order to resolve the matter, you will need to make contact with InstaDebit. InstaDebit has refused to deal with us thus we are unable to assist you in processing the funds to you until such time that the matter with InstaDebit has been resolved.
As soon as you have resolved the matter with InstaDebit, we will be able to assist you further.

warm regards,
Lucky247 Casino Support

posted on November 5, 2016.

The issue here is my payment not the instadebit if you are willing to pay me there are lots of way dont make reason the instadebit for my payment its so obvious that you are not paying i see all the complaints to lucky247 certified scammers

AskGamblers
posted on November 28, 2016.

AskGamblers Complaints Team have been provided with information on behalf Lucky247 management that player was advised need to make contact with Instadebit and resolve the issue before casino could have made payment. Unfortunately, player refused to make contact with them and kept insisting on getting paid while their deposit issue is obviously still not confirmed by the aforementioned payment provider.

Moreover, the complainant deliberately refused to follow the advice given by the AskGamblers Complaints Team and to refrain from using such a harsh language since it is against the terms of AGCCS /AskGamblers Casino Complaints Service/ and could result in getting their complaint rejected.

Based on the above, AskGamblers Complaint Team took the decision to reject this complaint. The case is being officially closed now.