High Noon Casino - closed my account

posted on May 17, 2014.

I used the casinos nd bonus Sixshooter.

I took care of wagering. I sent a deposit. eco card with $ 20.

They asked me the paperwork. authentication, billing, Faxback the form.

I sent them all complete.

but while members have entered the wrong number so that they close my account.

All my information is correct, all other address, the name of my bills.

Although the old phone number they close my account.

They confiscated $ 300.

Please help me and I want to get my money back

posted on May 19, 2014.

Hi, sorry to hear about your situation. Unfortunately the terms and conditions do require you to provide full and current up to date contact information to help us with the verification process. In this instance, this wasn't provided.

Due to the differences in the verification process the decision was made by the security team, that on this ocaision, the casino was not able to confirm the winnings from the $60 free chip on your account.

The decision of the casino is final on this ocaision will not be reversed. Your deposit of $20 has been refunded.

posted on May 19, 2014.

I'm playing in the casino are many years.

  I changed my information, the'm updating my knowledge in all casinos.

To pay for your casino, even if it did not ask me.
Have update my information saying close my account.

whereas all my information correct

address, my name and my surname I am hers.

I just close my account I wrote you my old number.
   Did you put your hands on my money.

Which casino phone number incorrectly wrote that he close the account?

I want to give examples.

Grande Vegas Casino $ 180 from the night of the week I would.

I updated my number was old was sendin my paperwork and paid my money.

but you have closed my account. Please pay the money back that up, and it's wrong:

posted on May 22, 2014.

Hello, unfortunately you did not pass the verification process. Full and current details are required from all players. We are sorry that you were unable to cashout from the free chip and your $20 deposit (required for withdrawal) has since been refunded.

posted on May 22, 2014.

Please do not tell lies.

  To pay $ 300, they're lying.

send me why do not you explain where the rule violation.

Did you put your hands on my money and not give.

I wonder, for I'm no deposit cod were gained with them, are doing.

In all casinos, while there is option to renew membership information, you are closing your casino account

You do not bona fide.

See that everyone is reading your messages. Are you doing your best not to send the money.

posted on May 22, 2014.

As previously mentioned, if you do not pass security then our hands are tied.

posted on May 22, 2014.

Does your telephone number only for security is running out.

all my information is correct, did you just turn off my phone so wrong.

So I appeal to everyone who reads it. Your information may be incorrect in this casino, you just get your phone right enough.

To pay this money very wrong strategy

posted on May 23, 2014.

We are sorry you feel this way, but we have acted within the terms and conditions of the casino and we are unable to overturn the decision on this occasion.

posted on May 23, 2014.

You can see that. You can get money only when the correct phone number.

name may be incorrect address information will also be wrong. not important for them.

Even a few memberships , from the same IP address that is not a problem.



  Information can refresh in every casino.

In the interior of HİHGNOO PHONE IS WRONG close your account.

They confiscate MONEY.

I want to ask you. Any member, you can renew your membership information how.

phone number has changed, so I'll close the account does?

Please give me the answer?

posted on May 27, 2014.

While there is no reason, pretext phone number have closed my account

and do not answer the assertion

That's because are wrong