Tiger Gaming - Not helping me with my gambling problem.

UNRESOLVED
posted on February 23, 2015.

Tiger Gaming is not helping me with my gambling problem. On 30 march 2014 after asking to close my account permanently and never let it be reopened again they wrote me back: "Thank you for contacting TigerGaming.

It is unfortunate to see that you would like to have your account closed, However we do respect your decision and your account has now been disabled.". On 26 june I asked for my account to be reopened. They wrote me: "Thank you for contacting customer support.

According to our systems you requested to have your account closed on the 30/4/14.

In order to have your account re-opened, please provide us with the following details:

Full name:
Physical Address:
Birthdate:"
I of course replied with my full name, physical adress and birthdate. On the 29th of june I send them an email with the exact words: "Can u please close my account perminantly due to a gambling addiction.". They wrote me back on june the 30th: "Thank you for contacting TigerGaming.

It is unfortunate to see that you would like to have your account closed, However we do respect your decision and your account has now been disabled.".
On july the 22nd I asked them to reopen my account. This is what they had to say: "Thank you for contacting us.

Please provide us with the following details:

Full name:
Physical Address:
Birthdate:

So that we may proceed with re-opening your account." It has been open ever since, and I spend thousands of dollars, although I asked them for the first time on april 29 to close my account and to never reopen it again.

posted on February 27, 2015.

Hello,

We will look into this matter for you. Can you please provide us with your username on Tiger Gaming?

Best regards,
Tiger Gaming Support

AskGamblers
posted on February 27, 2015.

We send user's details to the casino.

AskGamblers
posted on March 3, 2015.

Any news?

posted on March 3, 2015.

Yes, they contacted me directly. Here's what they said in their email:
We are contacting you with regards to your recent complaint on the Askgamblers.com forum.

Please accept our apologies for your account being reopened by the customer support team after you had requested it to be closed.

If you'd like us to close your account and have your access to our network blocked, please respond to this email confirming that you'd like your account closed permanently.

We look forward to hearing from you.

Kindest regards,
TigerGaming support
Tigergaming Team


After my complaint, I don't think they should ask me again if I want my account to be closed.

Also, what I think they don't understand and what I repied is that I want a refund from the first time I asked my account to be closed permanently.

posted on March 4, 2015.

Hello Cesarreke ,

We’re sorry to see that you’ve been unhappy with the response received from our customer support team.

Your account has been permanently closed in accordance with your initial request. Should you request to have your account reinstated at a later stage, this will not be granted.

We have reviewed your activity and see that you have used the majority of your funds to play poker at the cash game tables. We will not be able to issue a refund to your account for your losses.

Kindly refer to our Terms and Conditions regarding player losses in our card room:

3.1.8.

The PLAYER is fully aware that there exists a risk of losing money when gambling on the Internet through the participation in the Poker or Casino Games offered by the CARD ROOM. The PLAYER accepts all such risks and agrees not to hold Action Commerce Limited responsible for any loss of money by the PLAYER.

We hope that this addresses all of your concerns. If however you have any further queries regarding your account, please do not hesitate to contact [email protected]

Kind regards,
The Tiger Gaming Team

posted on March 4, 2015.

I ask for a refund because I already asked for my account to be closed on april 29 2014 and never let it be reopened again. Because u reopened it I lost money and it was not my fault that u reopened it again after I asked to close it permanently.

posted on March 6, 2015.

Hello Cesarreke ,

Thank you for your response.

We have reviewed your account once again. We can see that you signed up with us on April 30th 2014 and then requested your account be closed. On June 26th 2014, you requested that your account be reopened. You requested your account be closed on June 30th 2014 and then reopened again on July 22nd 2014. Since then you have deposited and lost the majority of your funds. You did not contact us at any stage after this to limit your deposit amounts or gaming privileges.

Players who feel that they have a gambling problem may limit their ability to deposit and lose large amounts via the cashier on the poker software. We specifically state on our website “We have instituted the below default deposit limits for your protection. You may at any time set your own daily, weekly and monthly limits after logging into your account based on the deposit limits shown in the below table. If you want to raise a deposit limit the change will take effect after 24 house however if you want to lower the limit it will immediately take effect. Please note that if you set any of your limits to zero you will be self-excluded and your account will be closed down for 6 months.”

In addition to the above, we’d like to refer you to our Terms and Conditions which you agreed to when you created your account with us:

3.1.6. The PLAYER shall hold Action Commerce Limited, its employees, officers, directors, licensees, distributors, partners, shareholders, affiliates, contractors, agents and retailers harmless and shall fully indemnify the same from any and all costs, expenses, liabilities and damages whatsoever that may arise as a result of the PLAYER'S
3.1.6.1. entry, use, or reuse of the CARD ROOM Web Site,
3.1.6.2. use of any materials at the CARD ROOM Web Site,
3.1.6.3. entry, use, or reuse of the CARD ROOM Server,
3.1.6.4. participation in the Poker or Casino Games offered by the CARD ROOM, or, the acceptance of any Prize.

3.1.8. The PLAYER is fully aware that there exists a risk of losing money when gambling on the Internet through the participation in the Poker or Casino Games offered by the CARD ROOM. The PLAYER accepts all such risks and agrees not to hold Action Commerce Limited responsible for any loss of money by the PLAYER.

Therefore, we will not be able to offer any refunds on deposits you made and spent in our card room. We’re sorry for any inconvenience caused to you.

Kind regards,
The Tiger Gaming Team

AskGamblers
posted on March 6, 2015.

We got evidence from a player when he sends an email regarding his gambling problem http:/­/pr­nts­cr.c­om­/6d­bugf. Due the responsible gambling policy, after this date the player should not have been allowed to open his account because of his gambling problem. Our opinion is that player is owed all deposits made after this date, because he/she clearly stated gambling problems.

posted on March 6, 2015.

I completely agree with askgamblers! Check out the evidence.

posted on March 9, 2015.

Hello,

This matter is currently being looked into by management. We will provide you with an update as soon as we can.

Regards,
Tiger Gaming

posted on March 11, 2015.

And I also have evidence I asked to close my account on the 30th of april!

Tiger Gaming complaints

Have trouble with Tiger Gaming?