Slot Madness Casino - You will never get paid!

RESOLVED
posted on January 20, 2014.

Well,

I've been more than patient with this casino and now I'm left with no other option. I requested a pretty small cashout back in May of 2013 for approx $550.00. They gave mne the run around for a few weeks and finally sent me a check about 3 months later. Now, the check they sent me could not be cashed, go figure.. So I contacted them again telling them the situation and they told me to provide them a letter from my bank along with the check (which I did) to show them that my bank would not accept the check. That was back in November of 2013. It is now getting to the end of Jan. 2014 and I am still no closer to getting my money. Every time I contact them they tell me it takes awhile to make sure the check they sent me did not clear my bank. If anyone is thinking about trying this casino please save your money and go to another site, they will never pay you!! I'm sure I'm not the only one who can say this, stay away from this casino!!

posted on January 21, 2014.

Dear Player:

Casino will be sending you a Person to Person money transfer with your payment.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience

AceRevenue Team

posted on January 24, 2014.

Dear Player

A person to person has been sent with your payment since 1/21. In case you haven't received the information yet; please feel free to contact any CS agent and request it from them.

Once your payment has been picked up, we would appreciate if you confirm receipt.

Thanks

AceRevenue Team

AskGamblers
posted on January 29, 2014.

@stevenf101, please confirm if you have received the money.

posted on January 29, 2014.

Thank you! Yes, I did get paid finally. I appreciate your effort in resolving this matter.

posted on February 1, 2014.

Dear Player:

Since we haven't heard from you; we are assuming your payment has been successfully picked up therefore we are requesting AskGamblers to close this complaint as solved.

Thanks

AceRevenue Team