RoadHouse Reels Casino - Changed my 1,030 withdrawal to $150?!

RESOLVED
posted on December 28, 2013.

So I had a casino error on their website which lost me $20, after waiting for about a week I got their tech team to look into it which they did and they apologized for the error. They said they would refund my $20 back to me. I managed to then turn that $20 into $1,030 with a whole lot of luck! For the first time ever I hit the cash out button. Then I get an e-mail from their cashier team stating that the money I won was from bonus money and bonus money has a cap of $150 on it. They said that the $20 refund was not a refund but a gift of good will. They then said they could look into the issue (AGAIN!!!) and see if they could get me that $20 refund not in bonus money. As far as the $1.030 I won, well they took away $880 from that.... (But at least I may get $20 out of it!!!) Would strongly recommend to avoid

posted on December 30, 2013.

Dear Sir,


We reviewed the Live Chat you had with Charles from Customer Support on the 27th of December and concede that the communication regarding the $20 credit was not clear. We sincerely apologize for any inconvenience caused and will ensure that your full cash-in to the value of $1,030 is paid to you. Once again, our sincere apologies for any inconvenience caused.

Best Regards,

RoadHouse Reels Casino Support

posted on December 31, 2013.

Wow.. Thank you for the reply and being honest it completely surprised me. Unfortunately your reply is moot now because I reverse withdrew everything except $150 because I was told it was play money and would be voided. Still satisfied with the fast response though.

posted on December 31, 2013.

Dear Sir,


Due to the communication on our part not being clear, it was decided to pay your full cash-in amount of $1,030 in good faith – even though you reversed and played back your initial cash-in.

All of us at RoadHouse Reels Casino would like to wish you a happy, healthy and prosperous New Year.

Best Regards,

RoadHouse Reels Casino Support

posted on December 31, 2013.

Wow that's incredible! Thank you so much! Could it be possible to get an email notification when it ships? And @ askgamblers please do not close this until I get some confirmation of the check shipping. Thank you

posted on January 2, 2014.

Courier check would also be appreciated. Again thank you

posted on January 3, 2014.

Dear Sir,


Only our pleasure. The funds were released Thursday, January 2nd and you should receive your check by Thursday, January 9th . Please be so kind as to let us know should you not receive your check. And also please do advise us when you do indeed receive it.

Have yourself a great weekend!


Best Regards,

RoadHouse Reels Casino Support