Pamper Casino delay in withdrawl

RESOLVED
posted on July 3, 2011.

I had request a withdrawl with this casino one month before, unfortuntly the amount is still in my casino account not yet processed, I made many update through ticket submit systems.


Three weeks before i got an update from thier cashier department that they will porcess the amount on that week or next week laterst, But, three weeks already pastaway after reciving this email, my winning amount not yet recived, iam still waiting for my money, i sent many updates after this email, but i didn't get any reply from them. whenever i asking through chat section they also forwarding email regarding this withdrawl,,,,, and also informed they don't have perfect infomation in accounting department. so can you help me to get my winnings.

posted on July 6, 2011.

hi


today i got reply from pamper casino that i given below


Dear Customer,


Please note that your withdrawal request for $990 has been declined because the address provided in your account reads "United States" as the country, the utility bill you have provided has a different address (Country: India)


As per our terms and conditions you are required to submit your correct info at the time of signing up. Since you did not do so you have the following options:


1. We can now correct this info and reopen your account. You then have the option to get your last deposit back with bonus and to try and make the playthrough again.


2. Leave your account closed and get your last deposit refunded.


Please let us know how you would like to proceed.


I just inform you that this is my second withdrawl, and they already aproved my utility bill and processed my first withdrawl, then how its come wrong adreess in my second withdrawl? .............they given me wrong infomation, is the reason that iam an indian, so that i cna't take any acton on it, if given wrong country so, t they should found it in my first withdrawl that they took more than 14 days for verification to process my withdrawl, i sent the my docuements in first withdrawl. and i bleive that no one can't deposit thorough moneybboker if theire country used as USA. i made depsoit thorough moneybooker becouse in india. then why the pamper casino lie to me ?


I request ask gampler please help me to in this matter, that they are doing big lie to me that i did change my country as USA, ican't take more action with them becouse iam very far from that casino.

posted on July 7, 2011.

The player selected country as "United States" at the time of signing up even though he is from India. Entering a wrong address at the time of signup is a violation of our terms and conditions. The player's account is now closed and will not be reopened. A prior withdrawal was processed to this player's account due to an oversight in Accounting. Since the player has already been paid an amount more than his total deposits we consider the matter closed.

posted on July 8, 2011.

first i want to tell u that this is very wrong and unaccptable, i didnot put my country as USA, this is realy false, thy alredy verified my adress and utility bill in my frist withdrawl and they accpted and process my withdrawl too , this is my Second withdrawl and they keep me more than 35 days, at last taking this dicission. they already email me that they are aproved and going to process with in 2-3 days when i requested for withdrawl, here you can see theire email. and i have a qustion also can i deposit through moneybookers if i used my country as USA? is there any casino accept moneybookers if theire contry in usa? i used to deposit moneybooker there ony accpted in my country. i don't know why they give me the false information, but iam sure that i didn't do any false in my address. and this is not accpteble that identify in my second withdrawl after aproved my documents, in my first withdrawl. then how can it come false in my second withdrwl.

They already told me that they aproved and going to process this withdrawl, please see email from pamper casino.

email that i got from pamper when i request for withdrawl:-

[#VCX-207204]: WITHDRAWL REQUEST

(Dear Jabeen,

Thank you for contacting us.

The bonus you have received 3301WEEK for $990 is non cashable. As stated on our website:

Term #1 - All bonuses are sticky

Unless stated otherwise with the bonus offer all bonuses offered at Pamper Casino are "sticky bonuses" Sticky bonuses can not be withdrawn from the casino, and will be removed from the account when a withdrawal is processed.

These can be reviewed at:

http:/­/ga­mes.pa­mpe­rca­sin­o.c­om/­Pro­fil­e/e­n/t­erm­s_c­ond­iti­ons­/in­dex.html

Your balance was $2,100.55 . As explained above, the maximum withdrawable amount on the bonus you received is $990 (1 time the amount of the bonus). The rest has been zeroed out as per our terms and conditions.

I am now sending your withdrawal to processing. Keep in mind that this process could approximately 3 business days.

We thank you very much for choosing our Casino! We hope to hear back from you soon!

after reciveing this email i wait for one week so i replyed them again regarding my withdrawl.

so, i got this reply from them.

[#AFO-421268]: WITHDRAWL IS STILL PENDING

Dear Customer,

Thank you for notifying us that you have not received your withdrawal. In the past few weeks, we have been offering many free chips promotions to all of our customers, for this reason the volume of our withdrawal requests has increased tremendously. We expect to have this sent to you during the next week or beginning of the following week as the latest.

We appreciate your business and apologize for any inconvenience that this delay may have caused. You are a valued customer, and we are committed to providing you with the best service possible.

If you need any further assistance, please do not hesitate to contact us back at any time.

i wait more than 3 weeks after this email, the didn't processed any thing after i sent many emails, but didn't get any reply , after i pub complain in ask gamblers,

Now they are saying i used my country as usa, i can't lagh more, are they don't know moneybookers dosn't alow to deposit in usa?, ha haha, if i put my country as usa, how can they accpted my moneybookers depsoit? they realy cheating with sucha unbelivble reply.

i dont bother about my $990 if they want to keep it theire poket, but thing is cheating any one is not good, if there any violation in thire rule it should be with proof, without proof using this triks its realy unfair and it will affect all other online casino who like to play with money. we are taking many tennssion to fulfiling wager, and result is this.

posted on July 10, 2011.

Hi

Ask gambler, let i know you one point that you can find out in theire web site sys that not accpteble moneybooker deposit and withdrawl from United State country player, its clearly sowing thier banking page,

this is the link: http:/­/ww­w.p­amp­erc­asi­no.c­om­/de­pos­its­_wi­thd­raw­als­/in­dex­_lo­gin.html

i already got one withdrawl and two deposits with this casino through moneybookers,

then how can they say now that i put my country as USA,

this is regret to infom that they are realy cheating me becouse i am in far country, if they are good casino they should provide the proof,

So, I request Ask gambler, please help me in this matter

posted on July 11, 2011.

There are 2 signups for our site. First is for the casino here :

http:/­/ga­mes.pa­mpe­rca­sin­o.c­om/­Pro­fil­e/e­n/J­oin­Now.aspx

This is where the user entered the country "United States"

And then there is the second signup for the cashier when he/she attempts to deposit. During the cashier signup, the player selected the correct country (India). Regardless, even if he had not selected the correct country there he could have gotten to the moneybookers deposit option by changing his preferences from "United States" to "International" in the cashier.

Our accounting department did make a mistake in processing the first withdrawal when they did not see the wrong country entered in the casino signup. We have now caught that and will obviously not be wanting to repeat that mistake.

posted on July 13, 2011.

hi

thankyou for emailing, and inform me that you have two registration form , i didn't understand that how its come my country as united state, you can verifiy my address field that i filled with India, and my state filled with Out side from USA/CANADA, so it happend by mistakely, or some error, but main fault is your cashier department didnt found when i sent utility bill to them, i didn't cheat any rules from you, once you notifiy me when i sent the utilitbill, i will request update, you shuldn't consider this error as vailation of rules, its happened as manually fault. this may happend with some time my error or maybe with your system error, youshould check my address filled there i put india and in state fieled i put as out of usa/canada.

anyway iam sorry i didn't remember wat error i got while, bcoze i have only 4-5 months experience in casino playing, iam not cheating your casino.once you cashier deparment found this when i sent my utilit bill to them , i never lost my winnings, now you are locked my account in my opnion it not fair, becouse you already sent an email to me that you will alow me to continue play with bonus again after updating

posted on July 16, 2011.

Thank you Jabeen for admitting your mistake in this matter. I would hope that you won't so quick to point fingers in the future.

Regarding reopening your account, Please get in touch with Accounting and follow the steps they outline and they will re-open your account.