Pamper Casino blocked my account

posted on May 21, 2013.

Good evening,

My name is Philippe and I remain in France. Since September, 2012, I try desespérement to obtain an earnings(gain) of more than 1000 dollars, but this establishment refused to pay me because according to them I had several accounts in their casino:

PAM795930 [email protected]

PAM231060 [email protected]

What is totally false, they invented this excuse and blocked(surrounded) my account.

I certify to have that one only one matters(counts) in this casino.

Thank you for doing what's necessary because I am a victim of a swindle.


posted on May 25, 2013.

The player has not provided a utility bill that matches the address he provided upon signing up. He has been asked for this information but so far, we have not received it. We await a response from the player.

posted on May 27, 2013.

This property is in bad faith, I changed my address and sent all the necessary for payment. He blocked my account and did not pay me my winnings for a reason totally invented.

Please tell me what evidence you wish to pay my winnings. I want to say that I sent more than 50 messages since September 2012 with the opening of several accounts response (Totally imagined them) and others remained unanswered. They really laugh at me, so I want my money!!

posted on May 27, 2013.

I am sending you proof of my statements, a copy of the history of my posts with this casino.

philippe carreira

UserPosted on: 06 November 2012 08:42 PM

phone bill (2).jpg (1.15 MB)

I send you a telephone bill showing the address of my home.

Please stop making excuses for not paying me my winnings after the multi accounts, completely absurd and totally excuse, now it's my address.

I moved from 37, rue des freres Montgolfier 26000 VALENCE at 20, rue Léon Jouhaux 26500 BOURG LES VALENCE, I made the change on the casino account.

Process my refund since last two months, you still owe me 1085.01 dollars, your school is not really serious.

Pay me asap to end this story.


Date: Mon, 5 Nov 2012 12:33:58 -0500

Subject: [#EPM-835-62302]: REFUND

From: [email protected]

posted on May 27, 2013.

Dear Phillipe,

On November 5, you were asked to provide a bank statement or utility bill as the account was registered under a different address and did not match the document you provided. You did respond the next day with the phone bill but the address on the phone bill is the same as the identification and does not match the address you used to register with. The address you registered with for your account is under investigation for multiple accounts, If you would kindly cooperate by providing a utility bill reflecting the address on file we will be able to continue with our investigation.

posted on May 27, 2013.

I repeat that I moved to 20, rue Léon Jouhaux 26500 BOURG LES VALENCE, and I made ​​the necessary changes to my casino account. Do not deliberately do not understand.

I want to register with an address in your casino but I changed after moving. If this is not the case, thank you to tell me how to change my address in your casino account: unlock my account so that may make the necessary: it's been over six months since this procedure is initiated: really very long!!

posted on May 27, 2013.

Just to explain, you did not change the address prior to getting the win. You are required to produce a utility bill corresponding to the address that is in your casino account. We have no way to verify whether you moved or not. We need a utility bill that is less than 3 months old corresponding to the address in your casino account. If you cannot produce that, all winnings are void and your deposit will be refunded and your account will remain locked for violating our terms and conditions.

posted on May 27, 2013.

I will send you a telephone bill dated within 3 months of the address of the casino account. Upon receipt, please pay me quickly via NETELLER, and as everything will be in order.

posted on May 27, 2013.

I made sending the invoice to your casino with élèments for repayment

posted on May 29, 2013.

Dear Phillipe,

Thank you for contacting us.

We're pleased to inform you that your withdrawal request for $263.77 has already been pre-approved and has been forwarded to processing. $195.33 has been requested to be sent back to your credit card ending in *3001, the fees were $68.44. These credits will reflect on your statement within the next 72 hours.

This completes the maximum permitted from your account for the bonus redeemed Pamper weekly 3255% bonus ($821.24). Your balance at the time of adjusting was $1,085.01 the bonus of $821.24 which is sticky was removed leaving $263.77.

We truly appreciate your patience and understanding.

**This ticket will now be closed please open a new ticket for any future withdrawal request.

Following your post above, I do not understand your refund.

You must pay me $ 821.24 my bonus yet, why did you remove? I won the money and you brought me.

You will stop when your joke.

I will continue my complaint as I do not have.

posted on May 30, 2013.

 Philippe, is this complaint solved, payment received?

posted on May 30, 2013.

I have not received the amount 195.33 dollars in my bank account.

In addition, I do not agree with the amount paid.

September 08, 2012, I made ​​a payment of $ 25.23 with the bonus code 3255% I honored wagering, so the maximum amount is cashable once the deposit + bonus or $ 821.24.

The casino me the money deducted from my balance, what wrong, because I have played and won on a casino ALWAYS COOL CASINO the same group, and it happened like that.

In addition, I have made ​​other deposits: September 28, 2012 38.64 dollars, September 29, 2012: U.S. $ 45.17 + 51.63 + 51.63 dolars

U.S. $ 55.50 + dollars, October 1: U.S. $ 60.42, and October 6, 2012 65.11 USD + 65.11 USD + 65.11 USD for a total of $ 498.32.

The casino has paid me the last deposit of $ 65.11 on November 13, 2012: where are the 498.32 - 65.11 = 433.21 dollars?

The casino takes me fee of $ 68.44 to What are they?

My complaint is not fenced.

posted on May 30, 2013.

1. The funds have been refunded to your credit card. You will receive them within 5 business days. If for some reason you don't get them in 5 business days please forward us a copy of your statement so we can investigate with the bank.

2. Your bonus was not cashable so we had to reduce it from the amount you had available before processing the withdrawal.

3. The fees are the fees charged by the banks to process the refunds to your card.

Unless you do not receive the funds to your credit card this matter is closed as far as we are concerned. Please let us know if that does not happen. Other than that, I recommend you read the bonus terms and conditions to clarify your confusion about the withdrawal amount :


posted on May 31, 2013.

After six months, I finally received my money. Thank you, for against this casino is not for example online games.

posted on June 3, 2013.

 Complaint solved!