Palace of Chance Casino - So Frustrating

RESOLVED
posted on April 2, 2013.

I have had such a hard time with both Palace of Chance and Cool Cat Casinos. I currently have three withdrawals pending with the casinos (2 with Cool Cat and one with Palace of Chance) and I had (What I thought was) a small issue in that I am relocating for work next weekend and won't have a physical address(except my work) for awhile. I've explained this to about six agents for both casinos trying to ask them for help with how to receive the deposit. At first it seemed like an easy fix-- just put the monies on my card. However I am getting varying answers as to what can be deposited and how. It's so frustrating as I am moving soon and the casinos charge a $250 fine for each withdrawal returned. I've simply asked for an easy solution to this and really all I get is ignored. I hate to say it but it may be the worst customer service I've had in any industry.

I can't help but feel like I've been taken by Cool Cat and Palace of Chance. It's taken alot of the fun out of gaming and winning.

shawnvermont

posted on April 8, 2013.

Dear Player:

We will look into this matter and will get back to you soon

Cheers

Cindy Greco

posted on April 10, 2013.

Thank you Cindy. I look forward to your response. I haven't been able to get anywhere with The Casinos. Right now I have three checks in limbo.

Thanks,

Shawn

posted on April 13, 2013.

It has been almost a month now and I have gotten nowhere with Palace of Chance and Cool Cat. The contact person does not respond to my requests and I have not gotten any response to my inquiries. Looks like I've been had....

posted on April 13, 2013.

Dear player

We will look into this matter and will get back to you soon

Cindy Greco

posted on April 16, 2013.

Dear Player:

A payment for $300 has been processed on Palace of Chance on 4/13/2013 at 10:32:24 AM. You should be receiving it shortly. Please send me your Coolcat username to [email protected] so I can go ahead and check the payment status.

Thanks

Cindy Greco

posted on April 19, 2013.

Thank you Cindy. You've been helpful in providing updates. I have still yet to receive a payment though.

Thanks

Shawn

posted on April 22, 2013.

Dear Player:

As soon as the Third Party processor sends the payment batch with tracking numbers POC will be notifying me and I will provide it to you. Same on the Coolcat payment

Best Regards

Cindy Greco

posted on April 25, 2013.

Dear Player:

Your payment tracking number is available. For security reasons I am unable to post it here. Please contact any Palace of Chance CS agent and request it from them.

Best Regards

Cindy Greco

posted on April 25, 2013.

THIS IS INSANE!!! HERE IS MY RESPONSE

Dear Shawn,

Thank you for choosing our casino. We are happy to assist you!

Please be advised that we have received the Tracking Details for your recent payment, it will be arriving through Fedex, for further details on the delivery contact Fedex at: 1.800.G­o.F­ed­Ex(­1.8­00.4­63.3339).

Fri 4/26/2013 4:30 pm

BURLINGTON, VT

In additional information, if you have a question regarding the checks, please do not ever call the number from the bank or the processor name on the check, due to the nature of our business we would like to remind to please do not contact the processor as it can jeopardize our business and yours.

Please keep in mind that once you receive the check it is to deposit ONLY, may NOT be endorsed under a third party name and this must be done within the first 30 days of the issuing date on the check.

******­***­**I­mpo­rta­nt*­***­*******

Do not go to a cashing agency place, some of these checks are Canadian and can only be deposited into a checking or savings account that takes Canadian checks.

Should you have any further questions or concerns please feel free to contact me back.

Kind Regards,

Elena

Accounting Division

Email: [email protected]

Phone: 1-8.777.676.926

Notice of Confidentiality:

The information transmitted is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential and/or privileged material. Any review re-transmission dissemination or other use of or taking of any action in reliance upon this information by persons or entities other than the intended recipient is prohibited. If you received this in error please contact the sender immediately by return electronic transmission and then immediately delete this transmission

Including all attachments without copying distributing or disclosing same.

Aviso de Confidencialidad.

Este correo electrónico y/o el material adjunto es para uso exclusivo de la persona o entidad a la que expresamente se le ha enviado y puede contener información confidencial o material privilegiado. Si usted no es el destinatario legítimo del mismo por favor

Shawn Monks

5:44 PM (0 minutes ago)

o Alejandra, Elena

NO!

I Specificially corrected this THREE Times with Cindy and Monika. I no longer live in Vermont. I live in Boston MA> 41 Berkeley St Boston MA 02116

posted on April 25, 2013.

Dear Player:

Your POC check was properly delivered. I have checked the tracking number with the courier and it says:

Actual delivery :

Thur 25/04/2013

Boston, MA,US

I have sent you the instructions to re-route your other check from Coolcat to your correct address.

Cindy Greco

posted on April 26, 2013.

POC/ Cooll Cat screwed me. I Confirmed with Monika/Cathy change of address three times. They sent a check to the wwrong address. They are terrible

posted on April 26, 2013.

Dear Player:

Have you received Palace of Chance check?

Thanks

Cindy Greco

posted on April 26, 2013.

I have NOT recieved the $1100 cool cat check.

posted on April 30, 2013.

Dear Player:

We are glad to hear your Palace of Chance payment has been received.

In regards to the Coolcat Casino check; please kindly inform me if your friend was able to mail it to you.

We apologize for the inconvenience

Thanks

Cindy Greco

posted on May 3, 2013.

I've still yet to recieve my incorrectly sent 1100 cool cat check. I'd appreciate if that amount was wired to me

posted on May 4, 2013.

Dear Player:

If casino changes payment method they would to make a stop payment on your check and wait until processor confirms it has been cashed-out and this may take several weeks.

We understand your frustration and apologize or this inconvenience

Cindy Greco

posted on May 7, 2013.

Dear Player:

Did you receive the check? If so please let me know.

Thanks

Cindy Greco

posted on May 7, 2013.

I have still yet to recieve this. Going on 2 months now...

posted on May 10, 2013.

Dear Player:

Finance Department is taking care of this issue. I am deeply sorry for the mistake when they processed the payment. I will keep you informed once it has been solved

Regards

Cindy Greco

posted on May 13, 2013.

I've still yet to receive payment for this.

posted on May 16, 2013.

Dear Player


Please be alert of the replacement process. It can take few weeks for the casino to reissue a new check.


As soon Finance Department has more information I will be contacting you

Cindy Greco

posted on May 17, 2013.

Two months now and no check

posted on May 21, 2013.

Dear Player:

Are you in communication with Finance Department?

Regards

Cindy Greco

posted on May 24, 2013.

Dear Player:

Payment was processed again. Tracking number is available since 5/17/2013 12:17:47 PM. Please contact CS agents and request it from them.

Regards

Cindy Greco

posted on May 27, 2013.

Dear Player:

Please confirm if payment has been received.

Thanks

Cindy Greco

posted on May 30, 2013.

This has been received. Thank you for your Help, Cindy and Elena.

Thanks,

Shawn

AskGamblers
posted on May 30, 2013.

 Complaint solved!