Red Flush Casino - Getting the run around for my payment

UNRESOLVED
laurie Canada
posted on January 16, 2015.

Have promised payout for 2 weeks now
Keep telling me that it will be in my account in 3-5 business days, then tell me ooops we made mistake and are reprocessing it will be in my account in 3-5 business days
3 times now
I have other emails other than the one I am sending here that conflict with the info here

laurie Canada
posted on January 20, 2015.

Was promised last week that it was all resolved and now today (4 days later) they tell me that they have still not deposited my wins of $18000
They are scammers, full of apologies but no money
Do not play on Red Flush or Casino Lavida
They may pay you once or twice but from then on they will not

laurie Canada
posted on January 20, 2015.

These are thier emails
I have at least 10 others
After this past email I spoke to Rithen and he advised me that my money had not yet been deposited to my account
But he is "following up with the banking team"
Probabaly having a good laugh is what they are doing
Hi Laurie,



I thank you for your email again.



As stated in my previous emails to you:

- The banking payments take 3-5 working days to reflect on your bank account

- The gifts do take up to 10 working days for delivery



Please understand that weekends (Saturday and Sunday) are not counted as working days.



Laurie – please also note, as I mentioned on the call to you as well, I am dealing with this matter as it has been escalated to me. I will be following up with the Banking Team as well as the Gift/Prizes team with regards to the payments and prizes for you.



I will email you the moment I have more information on this matter.



Regards

Rithen K





From: Laurie
Sent: Tuesday, January 20, 2015 3:19 PM
To: Rithen K
Subject: Re: You are Slot Survivor Winner Laurie!



Totally and completely unacceptable

I asked for a contact higher than you

You have told me many times you were following up with banking team and obviously you never did!!!!!!!!



Send me contact now



----- Original Message -----

From: Rithen K

To: Laurie

Sent: Tuesday, January 20, 2015 4:22 AM

Subject: RE: You are Slot Survivor Winner Laurie!



Hi Laurie,



I have received an update from the Banking Team. They have confirmed that the withdrawal funds for $18,000 have not been paid successfully via our Banking Processor.



I have now requested for the Head of Banking to intervene and assist in resolving this. I can now confirm that we have now processed the funds to you in smaller amounts.

This means that we have processed an amount of $8,000 today to you via Swift Wire Transfer.

We will be processing a further $8,000 tomorrow to you via the same method to you.

We will then finalize the last payment of $2,000 to you on Thursday via Swift Wire Transfer once more.

Each of these payments will take 3-5 working days (business days) to reflect on your back account.

Please do advise me when they do reflect on your side.



Laurie – I once again apologize for the delay and as I have previously stated, I will make sure that these funds have been processed to you completely.

I will be following up with the Banking Team on a daily basis to make sure that these funds are processed and I will send you confirmation of payments as soon as we get them from the Banking Processor.



Please also note that the prizes are being delivered to you however these can take up to 10 working days to be delivered to you via courier.

Do advise me when you have received these prizes on your side.





Regards

Rithen

VIP Relations Manager
Casino LaVida
Club Red Gaming
Hi Laurie,



Thank you for the response.



I do apologize if the dates I had given you were not 100% correct. However upon reviewing your withdrawals, I had been able to provide you with the relevant information as stated below.



Again, with regards to the payments, please do note that I have given you a full and clear step-by-step occurrence of your account as stated below.



Please do let me know when you have received the funds on your side. I will also be checking with the Banking Team to get confirmations on our side as well.

Regards

Rithen K





From: Laurie
Sent: Friday, January 16, 2015 5:15 PM
To: Rithen K
Subject: Re: You are Slot Survivor Winner Laurie!



Rithen



As I requested you have put it in writing....except where you informed me yesterday that you always do a test deposit of 5000 to make sure it goes through....Where is that in this accounting of my withdrawal?



Thank you for this accounting, and please be aware of all of the emails I have promising that all is being done to deposit my funds and the emails assuring me that the problem is solved and the deposit has been processed. You yourself told me on the phone it was done on the 14th, yet this email says that on the 14th you were notified it had failed



This and all emails are being submitted today to ECOGRA





----- Original Message -----

From: Rithen K

To: Laurie

Sent: Friday, January 16, 2015 6:20 AM

Subject: RE: You are Slot Survivor Winner Laurie!



Hi Laurie,



Thank you for taking my call yesterday.

Once again, Congratulations on the fabulous win!



As promised on my call with you, I will make sure to get to the bottom of the matter and resolve all the withdrawals successfully.



Please note the following:

02 Jan 2015 – Withdrawal of $15,000 is accepted by the Banking Team for processing. Withdrawal was not processed as there had been outstanding documentation needed

03 Jan 2015 – Documents are received and approved by Risk Team

05 Jan 2015 – Payment was not completed as Swift Code was incorrect – an email was sent the same day to you requesting for the information to be updated

07 Jan 2015 – Withdrawal was placed back into casino account due to awaiting correct Routing Number

07 Jan 2015 – Withdrawal of $15,000 and $3,000 was flushed to be processed by the Banking Team as updated Routing Number was provided; Submitted payment to processor

08 Jan 2015 – Withdrawal $5,028.60 and $1,008.15 is accepted by the Banking Team for processing. Submitted to Banking processor

09 Jan 2015 – Notification that payment of $15,000 and $3,000 withdrawals had failed;

12 Jan 2015 - Payments reconciled and prepared for re-processing

13 Jan 2013 – Re-processed request sent to the Banking Processor

14 Jan 2015 – Notification that payment of $15,000 and $3,000 withdrawals had failed;

15 Jan 2015 - Payments reconciled and prepared for re-processing

16 Jan 2013 – Re-processed request sent to the Banking Processor for payment



Laurie – the above is a full account of the withdrawals you had made and the processing of them. I do apologize for the delay involved.



As per the email conversation, you have confirmed that you have received the $5,028.60 and $1,008.15 withdrawal amounts thus far.

I have asked for the Banking team to do a full investigation as to why the other 2 payments had not gone through as processed to make sure that we do not have problems such as this in future.



As I stated on the telephone call, I assure you that I will make sure that all the withdrawals are paid and all the prizes delivered as requested.



Thank you for your patience and understanding on this matter.

Please di keep an eye out for the $18,000 withdrawal payments that should reflect in your bank account in 3-5 working days from today.



Regards

Rithen

laurie Canada
posted on January 22, 2015.

Again today, 20 days later they "are processing" my winnings
They deposited not even half of my winnings yesterday
The still owe 10K and are saying they are having "banking issues"
What does that mean??
Is it safe to use this Casino
Why are they having banking problems
They take money to wager quick enoungh but have "issues" paying out winnings