NetBet Casino - withdrawal request

RESOLVED
yigitko07 Albania
posted on January 21, 2014.

On the 14th of January i have requested withdrawal of my winnings. The amount that 20.000 euro. 5000 thousand is back to my credit card 15.000 is wire transfer. For the wire transfer i have been asked to send copy of my debit card. And than 2 days later i have been asked for bank statement also i have sent it too. Then last saturday i have been again asked for bank statement which includes Swift/Bic code and IBAN number which i have sent them on sunday morning too. Now normally withdrawal to my credit card should already have been completed but on the system its still seems in progress. i have sent 3 more emails and tried to contact with them but i had no return in final. its really hard to get in touch with the company.

posted on January 21, 2014.

Hello,

Please allow us to begin by saying that your complaint comes as a surprise to us since you only provided us with the necessary documents for processing your winnings via wire transfer on the 20th January.

As the wire transfer payments take longer to be processed, information which is displayed on our official website as well, please consider that it takes up to 12 business days for the funds to be available in your bank account (12 days are counted starting with the date your withdrawal file was completed). For your information, 20th January is the withdrawal file completion date in your case, the date you provided us with your full bank account information.

Hoping that you find the above information useful, we wish to invite you to contact the NetBet Support Team for any inquiries that you might have regarding your player account.

Best regards,

NetBet Casino Representative

yigitko07 Albania
posted on January 21, 2014.

İ still dont understand and don't know why my credit card withdrawal has not been completed since i have been done it before. And i have requested it on 14th of january. i do believe they are separated processes.

posted on January 21, 2014.

Hello,

In reply to your message, we kindly ask you to consider the fact that your file was complete on the 20th of January. Therefore, our payment agent was not able to process your withdrawals before that date, regardless of the payment method.

Please be reminded that the copies of your documents are requested by our payment agent for security reasons and the withdrawals cannot be validated unless all the copies are sent.

We assure you that we have done everything possible to speed up the payment process and that your winnings will be available to you within the shortest delays.

Kind regards,

NetBet Casino Representative

yigitko07 Albania
posted on January 24, 2014.

it seems validated on the date 22.01.2014 i will let this topic know when it arrives. Thanks.

posted on January 24, 2014.

Hello,

Thank you for your message.

We wish to confirm that your withdrawals were processed and the funds will be available to you as soon as possible.

We appreciate your patience during this time.

Kind regards,

NetBet Casino Representative

yigitko07 Albania
posted on January 27, 2014.

İ have only recieved 1650 euro of 5000 euro for my credit card so far still waiting. i will keep posting with the updated news. Thanks.

posted on January 28, 2014.

Hello,

By means of this message, we wish to inform you that only 3730 EUR from the total amount you cashed out were validated via credit card. Please note that the funds were split in two, 1700 EUR being sent on the card you have already checked, while the remaining amount of 2030 was transferred on the second card you have used in order to deposit on our website.

Please consider that according to our general procedure regarding the withdrawal requests, it is not possible for a player to be refunded on a certain payment method a superior amount than the one initially deposited with the method in question.

Additionally, rest assured that Netbet does not take any fees for withdrawals. However, it is possible that your bank or the payment solution you use charges your account for transaction fees, hence this might be the reason why you received 1650 EUR instead of 1700 EUR on the corresponding card. Please note that such fees do not depend on us and we can not take any responsibility on this matter.

Hoping the above clarifies the situation, we wish to emphasize that the Netbet Support Team remains at your entire service.

Warm regards,

NetBet Casino Representative

yigitko07 Albania
posted on January 29, 2014.

I have received all the amount. Thanks net bet casino.

yigitko07 Albania
posted on January 29, 2014.

But i dont know the reason i have just been suspended while my 500 euro still remains there.

posted on January 30, 2014.

Hello,

We are glad to hear that you have successfully received your winnings.

In what concerns the inconvenience you encountered, we wish to remind you that, as you have been previously informed via email by our Customer Service, following your phone conversation with one of our call center representatives, the restriction to your player account was removed.

However, given the fact that, after the phone conversation, you requested the closure of your player account, this has been closed as you indicated.

Please note that we have contacted you via email regarding the status of your account.

Therefore, we kindly invite you to check your inbox and get back to us via email in order to clarify the situation and specify if the decision of closing the account is final or your would like to continue playing on our website.

Rest assured that a content customer is our top priority, hence , in case you experienced any inconvenience from our side, we will do our best to assist you accordingly.

Additionally, we would appreciate if you could confirm if the case regarding your withdrawal request can be considered closed on this forum.

Best regards,

Netbet Casino representative