Las Vegas USA Casino - Bonus not issued as promised

RESOLVED
lilnikkip United States
posted on July 8, 2015.

I emailed customer service at Las vegas usa, and you can see the response via email yet when logging on it said $0 so I got on live chat as you can see, and was credited $10. I emailed customer service again explaining that chat was not going to honor the $42 (and I am a loyal depositing player) and was emailed back a link to "take a survey on how we are doing". This is not ok, and if it IS a glitch it still needs to be honored, AND they need to look into the security issues that come with such "glitches". Unhappy, unfair, and will not be playing at there casinos again. Thank you

posted on July 9, 2015.

Good day Irma. We have credited your account with a $32.00 bonus (which combined with the $10.00 bonus provided earlier = $42.00 bonus). Our sincere apologies for this mistake. Thank you for your patronage.

posted on July 9, 2015.

Apologies again for using the wrong name in this post. My fingers were flying too fast. Thank you lilnikkip

AskGamblers
posted on July 13, 2015.

@lilnikkip,
Is this complaint resolved, can we close it? Than you.

AskGamblers
posted on July 17, 2015.

@lilnikkip,
It's a nice practice to confirm if your complaint is resolved or not, thank you.