ComeOn Casino - Issue with a jackpot and delayed withdrawal

RESOLVED
maxdmax Italy
posted on January 14, 2016.

I ask help to you because I think I have suffered injustice by these gentlemen:


December 6 won the cosmic slot jackpot fortunes NetEnt a 71000 euro, the money did not come accredidati contact chat and tell me to send an email with the date is the time when it happened, been 5 days without any avera news send an email (I attach screenshot) where I ask that I be given the history of the games of the day on December 6 but I do not receive any rispos­ta.C­on­tep­ora­nea­mente 19 December asking a withdrawal from € 550 spent more than 10 (working ...) contact the chat asking for an explanation why they had not made the transfer, their answer was that I had the wrong swift code (which is not true ....) because three days ago I had a wire from another casino.Mando (yet ... .for ennessima time) the screenshot of my bank tell me that this time it's ok and I picking on January 1, after 12 days no bank in the bank ??? contact them is telling me that my Iban is wrong ?? ?



Reflection: I'll leave you to askgamblers and all the people who will read this, to judge what he is doing bad this mess, a total joke, judge for yourself ... I enclose all screenshots !!!

posted on January 15, 2016.

Dear Madmax,

we are sorry to hear of your troubles with trying to withdraw.
Have spoken to the customer service agent that tried helping you this morning and have seen the screenshots you sent. We tried to the best of our efforts to help you fill out the withdrawal form, but unfortunately you did not fill out the bank transfer withdrawal form correctly. You entered the wrong information into the form, you then changed one field in the form and entered the correct details as advised by the customer service agent, but left the others blank. This is why you were getting error messages when trying to make the withdrawal.
The agent that tried to help you have made a request for our payments team to do a manual withdrawal for you. If you leave the funds in your player account our payments team will make the manual withdrawal as soon as they get to it.
We strive to give our players the best service possible and hope this is settled as soon as possible.
Please contact our customer service if you should need any further help.

Best regards,
ComeOn!

maxdmax Italy
posted on January 15, 2016.

Hi,

I'm sorry but I do not think what you say, you have canceled my first withdrawal a month ago saying that the code BIC / Swift was wrong, which is not true because I usually copy and paste, so it is impossible.

last week I made another withdrawal from another casino is I had no problem, two days ago I received my salary without problems, how come that you've had so many problems with ?????? have said that the withdrawal made him ... well you do it.


Let's talk about more serious things, December 11 I sent an email asking the historian of my play in the day of 6 December, how come you have not answered ... how come you have not called NetEnt to explain what had happened what happened ??? He did the jackpot € 71,000 that I won honestly ???


you are not at all credibili..ma not have to be the one to judge, will be the people who read, we'll see !!!

posted on January 18, 2016.

Dear Madmax,

If you had entered your all your bank details correctly your withdrawal attempt would not have been cancelled. We are sorry that you were having so much trouble entering in your bank details, we can assure you that you unfortunately did not enter your details correctly and that this is not something we are making up.
Regarding the gameround you here mention, we did send you a reply asking you for more information regarding what happened and when. We can not see that you replied to our e-mail that was sent you on the 9th of December. Please reply to our e-mail and our casino team will investigate the issue further.

Best regards,
ComeOn!

maxdmax Italy
posted on January 18, 2016.

Hi,

the first withdrawal was made on December 19, after 10 days I had to contact you to ask for explanations and you have not told me anything about the bank canceled, I repeat that I have never had problems with any casino to make withdrawals by bank transfer , only with you, very strange .... maybe you have a relatively obsolete ????

How come you have not made the withdrawal manually as you told me ??? appearance from Friday but still nothing ...


As for the jackpot, as you can see from the e-mail of December 11 from that day I have not heard anything, you who must answer me not I to you.



ps: we are losing some time however I do not understand it is why ???

maxdmax Italy
posted on January 18, 2016.

Now chatting contacted, they said that it takes two weeks for manual picking ... someone believe ??? I think no one, three days ago I also gave my credit card, but they do not want me to take even that ... ..stanno losing more time ... almost a month on January 19, we will see developments in the history of the jackpot.

maxdmax Italy
posted on January 18, 2016.

Hi,

I did not say that you do not want to pay I stick you just made, three days ago you sent me an email saying to send the screenshot of a credit card to facilitate payment, but I have not found my card in withdrawal options. ..


The question of the jackpot do not think it's your fault, but I asked on December 11 (see screenshot ..) historian of my play today January 18 I did not know anything yet, I do not think evil, but you do not do anything to help me .


NetEnt slot with the cosmic fortunes has had the same problem last year ... I can not provide links in here, look for yourself is not difficult, this time NetEnt has to pay, it is not right that a player makes a big win is not paid, do not you think ??

maxdmax Italy
posted on January 20, 2016.

no news from the casino about the jackpot..per withdrawal (that makes them) they told me to wait two weeks ...

posted on January 21, 2016.

Dear Madmax,

Regarding your withdrawal, our payments team has manually sent the money to your bank account and it should arrive in your bank account within a few bank days.

When it comes to the jackpot that you mention. We sent you an e-mail on the 9th of December asking you for more information regarding the game-round you were referring to. We can not see that you ever replied to this e-mail.
We can not see that you have any unfinished/stuck game-rounds and you would have been credited if you had qualified for the jackpot you here mention. I would suggest checking the game rules for Cosmic Fortune as it could be that you have misunderstood how the bonus game there works and what one needs to hit to qualify for this Jackpot.
If you should need any further help we suggest contacting our customer support who will be happy to help.
Best regards,
ComeOn!

maxdmax Italy
posted on January 21, 2016.

we put aside the question of withdrawal (hopefully good,,,,) now I'm really tired, keep teasing by saying that I have read the rules? but it seems that there are stupid? I know the rules very well, the email I sent on December 11 (see screenshot) is clear, you who pretend not to understand?

my attorney expects the historian of the stakes of the day 6 December from 20.30 to 21.00 (CET) are not blind you know all the rules for each game, if I say that the jackpot was won was won !!! instead of talking nonsense and waste time you have notified NetEnt?

I give me the history of my play that day I will do my office, we want to overdo it ... let's do it !!!

maxdmax Italy
posted on January 22, 2016.

this afternoon I and my lawyer we tried to contact customer support to ask to speak with a manager, a certain Scott said no responabile was currently available.


Under the advice of my attorney we will wait all next week to have played in the history of the day of 6 December, though this should not happen are ready two letters, a letter of formal notice will be delivered to your casino for mancaca protection to players and given your delay we have reason to think a certain aiding and abetting against NetEnt.

The second letter will be addressed has NetEnt to scam you damage the players, you can not talk of failure because software is not the first time that happens, we write these things because we have the evidence of what we say.

posted on January 25, 2016.

Dear Madmax,

The e-mail you have taken a screenshot of and added to this case was never received by us.
We sent you an e+mail as mentioned earlier on 9th of December to which we did receive a reply.
When it comes to your your game rounds for December 6, you did not play Cosmic Fortune that day.
I have requested our customer service to send you game rounds from a day you actually did play that game in the time-frame you have given.

Best regards,
ComeOn!

maxdmax Italy
posted on January 25, 2016.

the screenshot of the email is clear, December 11 at 5:51 I sent an e-mail is not entirely clear as the sun continued to deny, it is impossible that on December 6, there are no slots to play cosmic fortunes.
If you have tried to delete that day (December 6, the historian of the games) are committing a very serious offense !!!!
By now it is clear that you are liars ... continue to deny that I did not send the email, instead I brought evidence, now you also say that on 6 December I have not played in that slot ??? but what game are you doing ???
Again if you have tried it clear that day you have committed a serious offense, but I will go all the way, I swear !!!

posted on January 28, 2016.

Dear Madmax,

We see that you have attached a screenshot of your inbox of an e+mail, but this e-mail has unfortunately never been received by us. We have no interest in making things up or deleting game round history as you here claim.
If you check your e-mail customer service have sent you an e-mail with all your gamerounds on Cosmic Fortune in the time period around the date you claim that it happened. We can not see that you won the jackpot. If you are sure that this happened on the 6th of December, could it be that you played at a different casino as there is no history of you playing that game with us that day.

Best regards,

ComeOn!

maxdmax Italy
posted on January 29, 2016.

first of all I would like to warn that the bank askgamblers 500 € I was made the other day ....


Yesterday I received an email from the casino with the history of played (attach screenshots) they still have to say that I have not played on December 6, but I have proof that I was there that day in the casino has to play with the slot offending someone I do not know who I think at this point, has erased the history of play on 6 December, bad move.

Meanwhile, I want to warn all players that it is not the first time that NetEnt does not pay a jackpot with this slot, so players were attentive to these fraudsters !!! I can not provide links in here but it's not hard go on the internet and type "problem slot cosmic fortune jackpot not paid "last year had been the casino thrills to have problems ... but read for yourself so you will realize that they are thieves, even the player had the screenshot but cashed out only 100SEK.


Dear NetEnt software you just have to feel ashamed for what you do have players !!! but not all !!! I will take you to court promised !!!

posted on January 29, 2016.

Dear Madmax,

We are not sure what you mean by: "first of all I would like to warn that the bank askgamblers 500 € I was made the other day ". We hope that what you are trying to say is that you have received the money that you withdrew.
When it comes to the date of play. You have unfortunately mixed up the dates as we explained previously. You did not play that game on the 6th of December. If you check your emails sent you will find that you sent us an e-mail the 7th of December were you write that it happened that night,
We have sent you a list of all the gamerounds that you played on Cosmic Fortune on the 7th of December. We can assure you that you would have been paid the Jackpot had you won it.
We also had Netent check your game activity for the 7th of December. They have replied that they could not find any problems or that you should have won the jackpot. You did get 3 Jackpot collector Cup hits, however these hits are in the game before the jackpots game. The order in which to win one of the jackpots is:
1: Free Fall (10 FreeSpins).
2: Free Falls Bonus Game (3 hits on the jackpot collector Cup launches player into ultimate goal of the game, the sought-after Jackpot game).
3: Jackpot Game (Player need to hit one of the jackpots collector cups 3 times to win a jackpot).

Best regards,

ComeOn!

maxdmax Italy
posted on January 29, 2016.

I do not know how old you are, but most likely when I started to play slots you were not even born ..... know you like to tease people, before you say that you have not received any email now say that in 7 day email ....... you always contradict .... we were 2 people is 4 eyes to see what happened, if I had won the jackpot would not be here talking about it, but I see that you keep still with your sarcasm, that certainly will not get you anywhere.

Since I am sure of my own, to cut to the chase I do so, I denounce your casino for aiding and abetting is perjury, it is the site of NetEnt for scam !!

posted on January 29, 2016.

Dear Madmax,

We are sorry you feel this way. The e-mail you have taken a screenshot of is not received as we previously told you, but that is besides the point. You sent us an e-mail the 7th of December regarding Cosmic Fortune to which we replied and asked for more information. We did receive a reply to this e-mail. We are not trying to go around in circles or contradicting ourselves as you here claim.
Your gamerounds have been investigated and everything was found to have been as it should,
We are sorry that you were not the lucky winner of this jackpot this time and wish you all the best of luck in the future.

Best regards,

ComeOn!

maxdmax Italy
posted on January 30, 2016.

then you spoke with NetEnt and they said that there was no jackpot won?

maxdmax Italy
posted on February 1, 2016.

Hi,around an email that sent the casino this morning:

I have an update for you concerning your casino case for the game Cosmic Fortune.

It has been confirmed to me that you did indeed get 3 Jackpot collector Cup hits, however these hits are the previous game before the jackpots. The correct order is:

Free Fall (10 FreeSpins)
Free Falls Bonus Game (3 hits on the jackpot collector Cup launches player into ultimate goal of the game, the sought-after Jackpot game)
Jackpot Game (Player need to hit one of the jackpots collector cups 3 times to win a jackpot).

Please find a detailed summary of your game round and the rules of Cosmic Fortune in the document attached to this email.


a month that I repeat that perfectly know the rules of the game are not so difficult ... even a child to understand, the three balls have become part of the MEGA jackpot cup (jackpot game) before earnings were 3 balls in free falls (cup great bonus) are not even a madman is a visionary, we were 2 people to see the same thing.

I just want to know if NetEnt said that there was no jackpot? Then I will think my lawyers to open the NetEnt database.

posted on February 1, 2016.

Dear Madmax,

As we wrote in the e+mail to you, this was checked by Netent.
We are sorry that you were not the lucky winner of this jackpot this time and wish you all the best of luck in the future.

Best regards,

ComeOn!

maxdmax Italy
posted on February 2, 2016.

I ask askgamblers to suspend temporarily the dispute because my lawyers are acquiring necessary tests to be unmasked as the casino on! both NetEnt software, thanks.


During this period I will continue in other forums to write what happened to me

AskGamblers
posted on February 5, 2016.

Dear @maxdmax,

We are happy to see that your delayed withdrawal has been successfully processed and received.

As for the so called 'jackpot issue', AskGamblers Complaints Team will no longer keep dealing with it as per your request.

The case is now officially closed.