Jackpot Capital Casino- Withdrawal Check Returned, Bank Overdraft!

Complaint info

Jackpot Capital Casino
Disputed casino
100
Amount
Other
Reason
Resolved
Status
Palladin88 posted on 25/10/2013

All of the good reviews prompted me to open an account with this casino. Prior to this, I played exclusively at Club World Group casinos. I've never had any problems with payouts. I made several deposits with Jackpot Capital before my first withdrawal request for $250. As a US player, the only feasible option was a courier check ($30 processing fee). I was instructed to deposit it into my bank account (couldn't use check cashing service). After two days, it appeared that the check had cleared so I paid a couple of bills. Unfortunately, the check was later returned which sent my account into overdraft.

I contacted support at Jackpot Capital and Ashley explained that I would need to send the check back to them via UPS before they could issue a replacement payment. I explained that my bank still had the check and that the overdraft was jeopardizing my account status. After several pleas and copies of my online statement, Ashley sent me an email this morning which stated that a Western Union payout was being processed today for $187. I'm being charged an additional processing fee of $65! I'm extremely disappointed by this whole experience... disreputable, bad faith business practices don't deserve high ratings.

Jackpot Capital Casino posted on 28/10/2013

Dear Customer,

Please check the most recent e-mail sent to you today. I hope this matter is now resolved. Also the payment pick up details were sent on Saturday to you via e-mail.

Kindly let us know if you have further issues.

Best regards,

Yasmeen

Casino Manager

Palladin88 posted on 01/11/2013

The casino manager sent me a very nice email. The following is an excerpt:

Please note that after reviewing your case, as a one-time courtesy I've placed a $100 Manager's credit which has been applied to your player account, no restrictions, no limitations on payouts to compensate for the extra charge on the Western Union and some extra funds for your enjoyment, complimentary.

… we apologize for any inconvenience caused and want to reassure you will always get your payments from Jackpot Capital.

We appreciate your patience and understanding as we tried to get the funds to you.

Yours Sincerely,

Yasmeen

Casino Manager

AskGamblers

Complaint Resolved.

Other complaints

View all

Have troubles with Jackpot Capital Casino? Submit a complaint or Learn more.

1 of 2
Resolved Complaints
2 days
Average Response
6 days
Avg. Complaint Life
100 USD
Average Amount

Unresolved

I have been a long time Player At Jackpot Factory and have had check from them before with no problems. I had won $800.00 and had a check sent to me ...

Read more