Grand Macao Casino refusing to pay my winnings

RESOLVED
posted on April 6, 2015.

I won at Grand Macao Casino.My documents was sucessfuly approved ,They sent me an e-mail on 18.09.2014 that I need to wait 90 working days, so I can withdrawal my money after 90 working days because my account is chosen for security check,so is till 22.01.2015.After that day my attempt to withdrawals was not successful so was not approved. I did not get my winnings. Now when I wish to login and request a withdrawal is not possible because my account is locked.Please help me to get my money I won in a fair way. Thank you.

My Grand Macao usarname is gogi22

posted on April 9, 2015.

Hello gogi22,

I am checking your case.
Will get back to you soon with more information.
Thank you for your patience.

Regards,
Anita

posted on April 12, 2015.

Hello! I am still waiting.

Thank you! gogi22

posted on April 13, 2015.

Thank you for your patience.
I am waiting for the updates from finance department,
Will inform you asap
Anita

posted on April 16, 2015.

Hello!

OK,Thank you!

gogi22

posted on April 17, 2015.

Dear gogi22,

After checking with our security department we found out that your account has been terminated due to suspicious activity performed on your part. Evidently, you sent fake documentation to other casino companies. For additional information, please contact our security department, as we cannot reveal personal information on the forum.
We are forwarding the documentation to Askgamblers team in order to move forward with this complaint.

Regards

AskGamblers
posted on April 18, 2015.

Based on the evidence we received from the casino management, we could confirm that player's account didn't pass security check. We would like to remind player that further help could be requested from the Curacao Gaming Commission.