ComeOn Casino - Free spins win not added to balance

miniyak United Kingdom
posted on June 10, 2016.

I played a game called Nirvana. Game kept crashing but sometimes I can have this because of my internet connection so I kept reloading. I got free spins for 38 pounds. the win was not added to balance. I did not take a picture, Was really puzzled and thought it will add up soon. This happend again for 7 £ win on the screen. Exactly the same happened again after few spins and this time I took a pictures. I was corresponding with Come on for over a week and they did not refund the free spins. They said the did not record of it. They gave 7£ because I had a pictures(attached). I feel cheated and dissappointed. Please be aware that attached pictures are for different win but the same type of glitch just a couple of minutes after the one I am upset about( free spins £38)

posted on June 13, 2016.

Hi Miniyak,
Again, we do apologize for the inconvenience caused by the technical issues you experienced on the 04/06/2016, while you were playing Nirvana by Yggdrasil.

As we have pointed out to you in our earlier communication, besides from the £7.50 we manually credited your account with, the only game round that matches any issuing of free spins was a game round at 2016-06-04-21:52:20 CET with a pay-out of £20.73.

Neither we or the game provider have any record of the alleged £38 and neither have you been able to provide us with a screen shot validating your claim.

Please see the attached pictures for reference from the game provider transaction history.

Do not hesitate to contact us if you should require further information in this matter.

Kind regards,

posted on June 17, 2016.

Dear @miniyak,

Are you satisfied with the explanation and evidence presented by ComeOn Casino management? Please be advised that in case you fail to respond within the given time frame we will consider this case as resolved.

Thank you for your cooperation.