Mr Ringo Casino - Withdrawal Worth €500 Not Received

lbc4321 United Kingdom
posted on February 25, 2016.

I requested a withdraw for €500 to my bank account and I have not received it, even though they have told me through chat support that "As Far as they know" it was sent!

I have sent several emails and spoke on live chat multiple times asking if they could send the payment through Skrill if bank transfer was a problem, and I am simply just being ignored!

Although the live chat operators are friendly, they just keep brushing it off and telling me that it will happen. However 10 days later and I am still waiting!

So in conclusion I do not know if they have really sent the money or not, as they will not give me a real answer.

All I would like to know is When was the payment sent? by what Method? And When am I likely to receive my payout?

posted on February 26, 2016.

Dear player lbc4321,

Thank you for your feedback and congratulations on your winnings!

We are glad to hear that you enjoyed our casino games and our friendly support.

Here is what has happened according tour customer service:

On 15.02.2016, at 16:25 you requested to withdraw 194€ which was declined due to the lack of bank details (a Swift/BIC code had not been provided).

Later that same day, 15.02.2016, at 18:59 you requested again to withdraw 489€ which was declined by your bank because your bank does not accept international transfers

On 18.02.2016 at 20:06 you requested to withdraw 500€ via a new, different, bank account.

After several attempts the money was successfully transferred on 23.02.16.

We also contacted you on several occasions and updated you daily via our Live Support.

Yesterday you emailed our support and threatened to go to AskGamblers although you were told that withdrawal had been processed on the 23rd.

We can process payments promptly only when the correct information has been provided and when the player's bank accepts international transfers.

Thank you for your understanding.

Best Regards,
Mr Ringo Team

lbc4321 United Kingdom
posted on February 26, 2016.

Thanks for your reply,

After checking my bank account again today I can confirm I have now received the payment so Thank You!

All of the above is indeed correct, and I did need to change my bank details as described in your post, as my bank would not receive international bank transfers.

It seems that it went a little wrong after I had confirmed my new bank details, as far as communication goes.

It would have been nice to receive an email updating me on the progress of my withdrawal, and simply to let me know that my new details had been successfully received and that the payment had been sent!

I appreciate that it may have seemed rather harsh to file a complaint, however it does also seem that this was the only way I could get an update without being ignored.

I just think that good Communincation and keeping your customers up to date should be a top priority, and it would prevent this kind of situation from arising again in the future.

Many thanks for sorting this out.

posted on February 26, 2016.

Based on player's last comment, we consider this case as resolved and it is now officially closed.