Energy Casino - Not willing to add reload bonus and poor customer support

RESOLVED
posted on July 10, 2015.

Dear Askgamblers,
i already play for a very long time with energycasino! Sometimes i experienced some issieu's , but there customer support keeps getting worser and worser, i experienced several times that my reload bonus of 50% has not been added directly on deposit, they added this manually, several weeks i claimed my reload bonus without issue's, but this time i my bonus has not been added directly, send over several email's to them, livechat was several times not available to reach, and now they keep telling me i did not accept it, for me it's a big lie because i know exactly how it work's since i play there for over 3 years, i do not accept this and want them to add it my 10 euro missing bonus! since there customer support, is very bad these times.

posted on July 14, 2015.

Dear Nelsloca,

We are sorry to hear that you were not satisfied with our customer service. Our support agents make their best to provide fast answers and make the contact between players and casino as pleasant as possible.

We would like to ensure you, that once you have contacted us, our support agent checked the issue and weekly 50%Reload Bonus was available on your account.

Please note that according to Terms&Conditions of this promotion:
If you choose not to receive the Reload Bonus, please check in the deposit form the box "I don't want any bonus". Please note that the Bonus cannot be applied to your account at a later date.

Since, you did not select bonus option while making a deposit, the bonus was not automatically added to your account. We appreciate you as our loyal player, thus we have manually added bonuses to your account in the past as an exception. We also took opportunities to credit you no deposit bonuses as often as possible. Please be informed that 50%Reload Bonus is available on your account and can be activated on your next deposit at any time this week.

We are sorry for any inconvenience and hope to credit you more bonuses in the future.

We wish you good luck.

Best regards,
Djordje
EnergyCasino

posted on July 17, 2015.

hello djordje, well this can be an endless conversation, since i took bonus and it appeared and dissapeared directly, but oke i leave it with this, since it take lot of energy from me :)
askgamblers, complaint is solved.
thanks for all who worked on this,
Niels

AskGamblers
posted on July 18, 2015.

Based on player's last comment, we consider this case as resolved and it is now officially closed.