Desert Nights Casino Promotion Complaint

posted on November 9, 2011.

On Nov 7, 2011 I received an promotion email from Desert Nights Casino. I had not played at the casino for a while so I decided to play. I downloaded the casino, went to the cashiers claimed the 444% and $44 dollars. It also said you cannot withdraw the bonus. I started playing and did well. So I wanted to withdraw some of the winnings and went to the chat to see what I need to do to withdraw some of the winnings. Thats when I was told that I had not met the requirement. Somehow I got another promotion that I didnt opt for. I was with the chat agent about hour trying to make her understand I didnt do the promotion they were saying. It went on and on. I sent the email to support at the casino and received an reply of what might have happen. Im just think they are trying to get out of paying my winnings by saying I click on another promotion that they were offering. I just need your advice. I have a copy of the transcipt and a copy of the email and the reply that was sent to me. In other words that are saying the promotion that was offered to me and the one I click on in the casino wasnt for me. Pls help

posted on November 14, 2011.

Dear Gloria,

We reviewed your account and there is no trace of a 444% claimed nor completed. Seems to be you deposited $25 and played with your deposit only.

The welcome match offer is the one which is still attached to your account and I can gladly remove it for you so you can claim additional offers on your deposits. Here are the details:

Current Promotion is $500 FREE (30 Minutes Play) (Secondary Promo)

You actually completed the wagering for this offer and you were able to cash out. There was a $25 min deposit needed so can I ask you if this is the promotion you were referring to?

Thanks in advance,