Casino Las Vegas - Delayed withdrawal

RESOLVED
posted on October 27, 2016.

hello first make withdraw to monneybookers they send e-mail to veryfication so i give : id + mbscreenshoot + proof adres and my documents is approved wait next 6 days then cancel my withdraw and tell must make to bank and send new documents to veryfication : selfie with id and bank statament this veryfication finish 25.10.2015 and always they say :

Thanks so much for waiting! Please note that your pending withdrawal is still being reviewed by the Finance Team. Once the review is over, we will inform you on the status of your payment.

that not funny is 18 days when make first withdraw please help me

I can not give information exactly when it will be completed and the contact support is deducted the same information

my withdraw is 200 euro ;]

Thanks in advance for your help in solving the case

posted on October 31, 2016.

Hey Zbigniew,

My name is Lionel and I'm a Casino Las Vegas representative.

Thanks for highlighting this issue. If you could send me your player username by private message, I'd be glad to check that for you.

Look forward to hearing from you.


Best Regards

Lionel

AskGamblers
posted on October 31, 2016.

Dear Casino Las Vegas,

Please keep in mind that player's login details could be found within the notification email sent from our complaints system.

However, to avoid losing time we have just sent these manually as a private message.

posted on November 1, 2016.

Hey Zbigniew,

Casino Las Vegas always strives to process withdrawals as fast as possible.
Due to an additional documentation alert being triggered by our automated system from the fraud department we have had to request to receive a photograph of your bank account rather than a PDF. This should be simple to do just using your phone camera and as soon as its received and verified we will immediately release the payment. We have not yet received the document in the requested format, this is the reason your withdrawal was not yet processed.

Once you provide this we will be happy to process your withdrawal asap.


Best Regards,

Casino Las Vegas team

posted on November 1, 2016.

man i tell you i finish my veryfication look this

Nadawca: "casinolasvegas Customer Service"
Adresat: < email removed >;
Temat: Response from CasinoLasVegas.com
Data: 2016-10-25 18:01
Rozmiar: 20 kB


Dear Zbigniew,

Thank you for contacting Customer Service.

Your effort in sending us your document is appreciated. I am glad to inform you that the bank statement you sent us is successfully received, approved and stored in a safe location.

Furthermore, please note that your pending withdrawal is still being reviewed by the Finance Team. Once the review is over, we will inform you on the status of your payment.

Thanks in advance for your patience and understanding!

In case you have further questions, we will be more than happy to assist you. We are available by email, chat and phone.

Thank you for choosing us as your online gaming site.

Best regards,
Diana
Customer Service
Gamble Responsibly

posted on November 1, 2016.

I added link with a screenshot of my mail if you did not say that I made it up myself

[IMG]h­ttp­://­i63.ti­nyp­ic.c­om­/a1­if5­1.j­pg[­/IMG]

http:/­/pl.ti­nyp­ic.c­om­/r/­a1i­f51/9

Please do not write that it went verification because I have all this mail I look forward to a normal response when the money will be paid if askgambler not help submit the complaint to your license

posted on November 1, 2016.

sorry for last post i know look can add attach files ;] sorry for many post ;]

posted on November 1, 2016.

look what manager write to me when send e-mail with my veryfication bank statament :D

Dear Zbigniew,

I hope this email finds you well.

Due to an additional documentation alert being triggered by our automated
system from the fraud department we have to request to receive a photograph
of your bank the bank statement to this email one more time.

Regards,
Account Management Team

after all, it's funny I do not know if they are playing the usual or what but it was a parody and not a casino

proposes to delete a casino from this site as promoting because so frivolous casino is a failure on your part

I play a lot of years in the casinos but with such eggs that never met just printed a complaint on licenses and fill it because I think that you will not help me

posted on November 1, 2016.

Dear Zbigniew,

Thank you for contacting Customer Service.

Please note that we have received your documents and they have been approved by our security department.

We'd like to thank you for taking the time to provide us with the required documents and verify your details.

The withdrawal that you have requested for the amount of €200.00 on your account has now been processed. You should expect to receive the funds in your Bank Account as requested within 3 to 5 business days.

If you have any further questions, do not hesitate to contact us. Our Customer Service Support is available to you by e-mail, chat and phone.

Thank you for choosing us as your online gaming site.

Best Regards,
Dobrin
Customer Service
Gamble Responsibly

when get money i make post and you close this complaint ;]

AskGamblers
posted on November 2, 2016.

Dear @tata1956,

Please keep in mind that AskGamblers Complaints Team maintains zero tolerance towards verbal aggression or any other kind of behaviour which could be considered as offensive. Please refrain from using abusive epithets from now on, otherwise it may result in your current complaint being rejected.

Thank you for your cooperation.

posted on November 4, 2016.

can you close this complaint get money :)

AskGamblers
posted on November 4, 2016.

Based on submitter's last post AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is officially closed now.

Thank you all for your cooperation.