Planet 7 Casino - Delayed Payment & 1/4 Payment Unable to cash

RESOLVED
posted on July 21, 2016.

Between may 15th and mid June i won around $2000 from 3 different wins. After about a month of emailing and contacting customer service i was told the first 2 withdraw requests i made were going to be paid out totaling around $1000 ( the 3rd withdraw has not once been mentioned ever in conversations even if i ask) and they were sorry for the delay but it had been escalated and would be out to me soon. After a lot of frustration and anger i cancelled my account and sent an email to complain, i never heard from then again until finally receiving an email that a check had been delivered to me via Fedex for $430. $430!?!? Where did $430 come from $1800!? To top it off, i have gone to my credit union. Ace check cashing, Speedy Cash, Frost Bank, dozens of mom and pop check cashing places and NO ONE will cash it. For as much as this casino site claims to be improved and legit they are nothing but online hustlers.

posted on July 26, 2016.

Hi srod80--

I'm sorry for the difficulties you're having with this and I'll be looking into your issue once I get into the office today (I'm responding from home right now and I don't have access to your account from here).

I'll be back later today with complete information.

All the best,

Tawni

posted on July 26, 2016.

Hello Tawni,
Thank you for contacting me. Let me clear up my previous message as i have now received another check, this time for $613. That equals $1043, but i am still expecting a withdraw of roughly $800 which is what i won and requested in late june (the win was for $1200 but i received an email that after deductions it was around $800) but never heard back from anyone about. Finally, i tried depositing the 2 checks i now have in mt credit union, i opened a mee account with frost bank, i even tried cashing them since every back i took them to for deposit said they were unable to verify them. I am assuming the 3 check (if i actually ever receive it) will be from the same back, making it it now3 pieces of paper worth nothing more then scratch paper at this point

posted on July 27, 2016.

Hi srod80--

I'm sorry you're having difficulties with depositing the checks, but if you use a large bank that is fluent in international banking (i.e., Chase, Citi, etc.), there should be no issues. Generally, credit unions and smaller banks won't deal with foreign checks. Additionally, check cashing services will not accept foreign checks.

Unfortunately, this is the nature of processing for U.S. players--I'm not aware of any online casino that is able to issue a check written in the U.S.

I've looked at your account and I do see another payment has gone off in the amount of $813. I would expect to see tracking on this payment before the end of the week, with delivery to you the day after tracking comes in. Of course, I'll post as soon as I receive the tracking.

Should you still have issues with depositing your checks, please let me know and I'll see what I can do to help you.

Again, apologies for all of the headaches with this.

Tawni

AskGamblers
posted on July 30, 2016.

Dear @srod80,

Please let us know if there's an update regarding your ongoing complaint. Please keep in mind that you are supposed to reply within the given 96-hours time frame, otherwise AskGamblers Complaints Team will consider the case as Resolved and it will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

posted on July 30, 2016.

Aside from being unable to cash/deposit checks, i think this is the best you can do for me. Thank you

AskGamblers
posted on August 1, 2016.

Based on submitter's last post AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is officially closed now.

Thank you all for your cooperation.