Slotobank Casino - Declined payout with bogus explanation

posted on August 6, 2015.

Made a deposit and get a bonus. After the wagering, I made an withdrawl of 300€. The next days, the my deposit was moved back to my account. I contact live-support. They told me to contact a Manager, by mail, with my information.
In a few days, I get a mail, where I was accused for freud, while playing. (!) Nothing else, not how or anything. My winning was taken, and my deposit was left on my account.
I ask them for what I have done, and to prove it by script or some, but never heard from them again. I expected to be denied playing there, after been a cheater, but I was offerd more bonus later. Can any Casino do this, without telling me what or how I freud them.
Btw, I never play with high stake during the wagering. Have not spend a dime there since.

posted on August 10, 2015.

Dear @Bofsen67,
Any update considering your complaint? Thank you.

posted on August 11, 2015.

Have send you 2 mail, that I send Slotobank.

posted on May 3, 2016.

This complaint has been reopened due to the declared willingness on behalf of Slotobank Casino management to do everything within their power to solve their old complaints. AskGamblers Complaints Team is reluctant to give these old cases one more chance for a successful resolution.

posted on May 4, 2016.

First of all our apologies for the late reply.

Specified player has violated one of the bonus terms and conditions, which is max bet violation:

The maximum bet allowed when using a bonus (until wagering requirements are met) should not exceed 10% of the bonus amount (but no more than or equal to €10). For the purposes of this rule a Bet is defined as one roulette spin, one dealer's dealt hand in any table game, one deal in any Video Poker, one spin on a slot machine, one lottery ticket or equivalent betting in the casino. Anyone exceeding this limit may be liable to have their winnings removed and the initial deposit and bonus reset.

Initial deposit of €30 was returned on player's account balance and played down by him.

All relevant proof was provided to the AskGamblers team.

posted on May 4, 2016.

This i exactly the same explain, that I got on live-chat. But when I was asking for an cript, that proved that I have done so (bet 10 or more) they refused to do so. I stand on mine, I never did! Prove it.
Later they ban me. Later they wish me welcome again. No r Way.
There is a reason that Slotobank i low ranked. In a Slotforum there are simular storys.
But hey, Slotobank loses on it, not me/us.
No.1 for me is VideoSlots Casino. Awsome in all ways!


posted on May 4, 2016.

Hello Lars,

As per security reasons we are unable to provide you the gaming report itself, which was actually sent to AskGamblers as proof.
Please, note that maximum bet violation is 10% of the bonus amount - in your case the bonus amount was € 22.50, thus the maximum allowed bet should not exceed € 2.25, where your gaming history shows bets of € 3,4..10

posted on May 4, 2016.

If THIS was the case, why wasnt I told this in the begining. This is bogus. 3, 4 10€ pr spin with an account that small? Give me a break.
ASKGAMBLERS can verify this, by looking at gamingreport??

posted on May 4, 2016.

You were informed on the bonus condition that was violated, even if it was unintentionally. Apologies that you were not provided with exact numbers. However, your initial deposit was successfully returned on your account.

posted on May 4, 2016.



posted on May 4, 2016.

Based on submitter's last post AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is officially closed now.

Thank you all for your cooperation.