Cosmik Casino - Refused withdrawal

UNRESOLVED
posted on February 18, 2014.

I opened an account with this Casino 10 days ago. I deposited £100 ( 116euro) and played with that sum for a couple of hours. I refused all bonuses and these were removed prior to me playing. In the 2 hours or so I amassed 1000.62 euro and requested a withdrawal of this amount. I deposited a further £25.

Today I have received an e-mail saying they have denied my withdrawal for "irregular play". I asked why it was refused and they stated it was because I played more than 30% of my bonus..I explained I did not take a bonus and the lady became confused. A whi;le later she returned to tell me that they consider irregular play to be playing more than 30% of your deposit, bonus or balance!!

This is disgraceful and not a common rule, no other casino that I know of implement such nonsense!

I deposited fairly, I played for 2 hours fairly and I therefore want to be paid my winnings fairly! It is disgraceful for them to withhold this money.

May I warn any one thinking of playing at this casino to think again..they are crooks from my experience.

posted on February 20, 2014.

Regardless of the current thread, we are happy to let you know that the withdrawal request was approved and processed on 19 Feb, 2014.

We apologize for any delay or inconvenience that this might have caused. Some verification processes are lengthier than others.

It would be great if you can let us know as soon as you receive your winnings :)

Do not hesitate to contact us if you have further questions.

Cheers.

CosmikCasino Support Team

posted on February 21, 2014.

DO NOT BELIEVE A WORD OF WHAT COSMIK CASINO HAVE WRITTEN ABOVE!!..THEY HAVE NOT PAID ME MY WINNINGS THEY HAVE PAID ME MY DEPOSIT BACK ( THIS HAS NOT BEEN RECEIVED YET)

They do not honor winnings! They have denied my payout citing some 30% rule that is unheard of in any other casino! They are happy to take your deposits they will not pay you if you win.

I would be happy to accept the 1000.62 euro that you are duty bound to pay me after I won in resolution of this complaint. If you are unwilling to pay my winnings then, you are not a Casino you are fraudulent scammers.

PLEASE BE AWARE GAMBLERS..COSMIK CASINO DO NOT PAY OUT WINNINGS! I WILL OF COURSE KEEP YOU ALL UPDATED AND REPORT HERE IF THEY PAY OUT THE WINNINGS AS WELL AS MY INITIAL DEPOSIT.,

AskGamblers
posted on February 28, 2014.

 The complaint was reopened upon player's request.

AskGamblers
posted on February 28, 2014.

Cosmik Casino failed to reply satisfactorily to my complaint. I still await the money that you state you have refunded ( my deposits of £125) after to failed to honor my win of 1000 euro citing some completely unheard of 30% rule!! You have stated you are going to pay both my winnings and my deposits back to my card..my account still states you have manually rejected my win and it states you have witheld my deposit even though I had assurance that you would be refunding that money.


Where is my money? where is the winnings, why have you failed to honor your duty to pay winnings and why are you withholding my deposits?


In 15 years of playing on-line Casinos you are by far the most dishonest and fraudulent I have come across! I have submitted a formal complaint to the Malta Gambling Commission.