ClassyCoin Casino delaying much for my withdraw $175

RESOLVED
jashim Bangladesh
posted on October 20, 2014.

I had played into ClassyCoin casino last month then I had requested withdraw on 30th September after my faxback had been approved. Though my winning amount was $925 but they told me they will send $175 because my winnings gained from a free chips. However,as they had sent me a email where they stated my withdrawal takes 10 business day but it has been 16 business day where still now I am waiting for receive $175. Could you please help me about my delay payment please?

Note: I have attached a captured email where they stated that 10 business day takes to process withdrawal on 30th September.

posted on October 22, 2014.

Hello Jashim,
Please note: this issue is being checked with finance department. Your winnings will be sent to your account soon. We apologize for this delay.
Thank you for your patience.
Classy Coin Casino

posted on October 24, 2014.

Hello Jashim,
Please note: your withdrawal request was approved on 10/22/14, the money should be on your account by now.
Thank you and best regards,
Classy Coin Casino

jashim Bangladesh
posted on October 25, 2014.

Hello ClassyCoin Casino Rep,
I have received $150 out of $175. Should I not receive the remaining $25 which I had deposited to verify my account?

jashim Bangladesh
posted on October 25, 2014.

Please mark this complaint resolved. I found my $25 with a deposit bonus. So, ClassyCoin casino is fair enough. Thank you very much AskGamblers Team.