Treasure Island Jackpots Casino locked me out and didn't pay

RESOLVED
posted on July 4, 2014.

I have had 2 pending withdrawls since May 21st, and now they wont even let me log in , it just says incorrect password or email. They wont return my emails, and have no phone number.
thank you

posted on July 7, 2014.

Hi Dean, As per our Accounts Team, you do not have any withdrawal request for Treasure Island Jackpots. Could it be possible you are referring to a different casino?
Kindly close this ticket now. Thanks

posted on July 9, 2014.

Maybe I am wrong, are these any of your e-mails? looks like the same address to me.

Me
To Treasure Island Jackpots Support
May 8
its ok its my card i just go by the user name elisha
On Tuesday, May 6, 2014 4:04 PM, "[email protected]" wrote:
Dear Elisha,

We have noticed that you have used the credit card of xxxxxx (Master card ending in 4298) in a deposit at Treasure Island Jackpots. May we know how you are related.
Sincerely,
Maria Davis
Accounts Analyst

HERE IS ANOTHER:

Me
To Treasure Island Jackpots Support
May 22
thank you, here is the info requested.
xxxxxxxx
xxxxx xxxxxxx x
boulder creek, ca
95006-9629
On Wednesday, May 21, 2014 4:48 PM, Treasure Island Jackpots wrote:
Dear elisha,
Your Casino sign-in is: [email protected]
Congratulations!
Your withdrawal of $350.00 was processed at 5/21/2014 7:48 PM (US Eastern Standard Time). You may reverse this withdrawal for up to 48 hours.
This e-mail is to confirm that your request for a withdrawal has been received, and is being handled by our accounts department.
PLEASE NOTE: – FOR YOUR FIRST WITHDRAWAL – we will need you to submit documentation to enable us to speed your money to you. The required documents are in line with legislation to prevent money laundering and safeguard you and us against possible acts of fraud. These documents (to be emailed to us) are:
• ID Document
• Front and Back copies of your credit card (for your security, please block out the CVC number ie. the last three digits on the back of your card). You can also block out the middle 8 digits of your credit card, for security purposes - provided the first and last 4 digits are clearly visible . Please ensure your signature is visible on your credit card.
• Copy of recent utilities bill (such as an electricity bill or water, no older than 3 months)
KINDLY NOTE : Accounts Team Working Hours are from Monday to Friday 8:00 am to 5:00 pm PST

Best wishes,

HERE IS ANOTHER, THIS IS THE LETTER WHICH I DISAGREED WITH YOU ABOUT HOW MAKING A DEPOSIT AND PAYING TO ENTER A TOURNAMENT WITH THAT DEPOSIT MONEY IS CONSIDERED< (BY YOU) A "NON_DEPOSIT BONUS".......

Treasu­reI­sla­ndJ­ack­pot­s.com
To Me
May 22
Dear Elisha,
Thank you for your email.
If a player won using monies that he/she won from a tournament (and every other that are considered non-deposit bonuses), the player is only allowed to withdraw up to a maximum of $150.
I hope this clarifies.
Sincerely,
Alexandra Mcmahon
Accounts Team

From: "xxxx xxxxx"
Sent: 21 May 2014 22:24:36
To: "Treas­ure­Isl­and­Jac­kpo­ts.com"
Subject: Re: Withdrawal Request

I think you need to check your records again, I bought into the the blackjack tournament with deposited money which
would make it a deposit related bonus, allowing a maximum withdrawal of $2000 per week.
xxxxxxx

If I am incorrect please let me know so I can contact the correct Treasu­reI­sla­ndJ­ackpots to receive my money

posted on July 11, 2014.

During a routine security check, it was found that your account has been flagged globally on our negative database, due to this your accounts have now been locked . We do recommend that you speak to other casinos, you may have accounts with, as one of them has placed you in a negative customer list. As far as we're concerned, complaint is deemed resolved and closed by our casino. We wish you well on your future endeavours.

posted on July 11, 2014.

Check this out, Its EXACTLY the same way Monarchs online casino ripped me off also. WHAT A SURPRISE

I will be in touch with my bank, that i used to make your deposits to make a charge back . After I provide my bank with all the necessary documentation ,I will let them handle the complaint from here on in. Any other recourse can be read from my complaint to your "sister" casino MONARCHS ONLINE CASINO
Hope that clarifies

posted on July 11, 2014.

By the way I thought it was great starting out as not even knowing that I played on your site, before you came up with another reason not to pay me. Must of been some more of that intermittent internet connections that you have to have your technicians look into!

posted on July 11, 2014.

Here is some more fun reading for your coustomers

posted on July 15, 2014.

We understand this is frustrating and we sincerely apologize if we can not take any deposits nor process any withdrawals on your account. We will investigate further regarding the transaction you have made with the casino and contact you on resolution.

AskGamblers
posted on July 18, 2014.

We got information from the casino that they refund player's deposits. In the Terms and Conditions of the casino is stated that they have a right to close player's account if they suspect any fraudulent activities.