BGO Casino - Big win taking long to be paid

RESOLVED
vickyd2011 United Kingdom
posted on May 28, 2015.

what a joke this site is lol
signed up deposited 100gbp got a bonus of 200gbp.
played for 6 hours and won 2500gbp tried to withdraw and it wouldnt let me because i still had 740.35 to play on my bonus.
played the bonus so i could withdraw and withdrew 2100.00
won some more and withdrew 2900.00
won again and withdrew 3000.00
still being prosessed 12 days later.
had 2 conversations with live chat which both contradict eachother with regards to gameplay verification.
all conversations have been recorded and i am still waiting for my win.
do not go on this site it is a con.

posted on May 28, 2015.

Hi Victoria.

I can only apologise for the delay in completing your withdrawal. I have emailed you earlier in fact under case reference 00085886 offering an explanation.

If you have any further queries, I would be grateful if you could respond to this email.

Regards

Andrew
Customer Services Manager
bgo

AskGamblers
posted on May 31, 2015.

@vickyd2011,
Did you received your winnings, can we close your complaint?

AskGamblers
posted on June 4, 2015.

@vickyd2011,
It's a nice practice to confirm if your complaint is resolved or not, thank you.