Betredkings - still have no money

RESOLVED
posted on April 25, 2013.

Good day askgamblers Support

I want to complain about BetRedKings.

I want to leave me paying 600 euros.

2013-04-17 21:39:28 -753.82 USD bank transfer withdrawal

Then I received an email from the BetRedKings ask for account verification.

I made on 18 April 2013 so that you have all of my documents.

Today we have April 25 2013, and I still have not my money.

In the live chat that I always say the same:

Thank you for your email Regarding your funds.

Please be advised did as soon as your documents will be verified by our Risk Department you want to be fashionable to withdraw your money and play normally. And as in previously said we do not have a timeframe for this and we would like to kindly ask you to be patient Throughout this process.

Thank you for your patience and if you have any Further questions please do not hesitate to contact us.

Kind regards,

Michalis

I think it's an impossible this sentence here: And as in previously said we do not have a timeframe for this and we would like to kindly ask you to be patient Throughout this process.

There are already 7 days have passed and nothing happens.

And in live chat they always say: We do not have any answer by the risk department.

I think the waiting time is too long and they want to get rid of one.

I want to have my money won.

Kind regards

Michelino Annunziata

posted on May 10, 2013.

Michelino,

Thank you for your comments.

Your issue has been successfully resolved on the day you posted your problem.

Should you have further questions, feel free to contact BetRedKings Customer Support.

Kind Regards,

Team BetRedKings

posted on May 13, 2013.

Everything OK, money has been posted to my bank account.

Can you please draw my complaint back.

Thank you

complaints

Have trouble with ?