Casino Del Rio - Locked my account after a withdrawal request

UNRESOLVED
jaenudin Indonesia
posted on October 7, 2015.

Dear sir,
Casino del rio try cheated on me ...after my account verified and update from free bonus $15 then in the next 3 days ill try collect my money for fund my skrill with $50 as terms thats casino for cashing out my winning, after send all documents then my account has been update and verified ., but after my account verified the support told me via email i can make request withdraw my winning, then i take withdraw $250 , but suddenly in over 2 hours when i want to check my status withdraw .....my account had been locked , its make me ungry and sad, i fight with hard for collect $50 for deposit terms withdraw my winning $250, its made me ungry and insulted me , this casino try cheated on me, please help me askgamblers.com , find for this best result , i wanna back my right my winning ...thats my right ...now this casino suddenly robber me without explanations ...so bad behavoir, i ll send you all documents all evidence from this casino, please help me askgamblers.com its make me so hurt , thank you, please please help me sir

jaenudin Indonesia
posted on October 9, 2015.

[email protected] had emailed me today ....in order me just take patience and undersatnding this case , im just not understand when my documents approved then take withdraw suddenly you closed my account......how can i be more patience like this sir !!, you only said patience and patience

jaenudin Indonesia
posted on October 9, 2015.

Dear Mr casino Del Rio ....for you to know sir, i had collected this money $50 for deposit in order cashout my winning so hard....i sold my lovely sons bike, i hope if i receive my withdraw i will bough a new ones and some toy, but now what you have dane to me.....my hope was crashing by you, not only me my sons too !!!

jaenudin Indonesia
posted on October 10, 2015.

i Got email from support casino del rio to day as keep me patience and understanding , this the point of email :

This is Alfonso from the Support Team.

We are so sorry to hear your disappointment. However, as advised, your concern is still with our Back Office Team. Rest assured that your issue is on our top priority and we assure that all details will be relayed to you once they are available.

Thank you very much for your understanding.

jaenudin Indonesia
posted on October 10, 2015.

how could be keep patience and understanding dear Mr alfonso, if nothing and only talk no actions , my documents has been approve and update, then why you locked my account after withdraw ....can you explaints here with honest not round and round like this

jaenudin Indonesia
posted on October 12, 2015.

Dear askgamblers.com i got email to day from support casino del rio this email is point like this i copied it :

[email protected]
To
[email protected]
Today at 1:56 PM

Hi Ahmad,

This is Julienne from the Support Team.

To resolve your concern, kindly provide us with notarizedcopies of the documents below:

1. ID

- Photo
- First and last name
- Billing address as registered in the account (if there's any)
- Birth date
- Expiration date (if one is not present on the document please specify)
- Signature

2. Proof of address, preferably a utility bill or bank statement issued within the last three months. Also, please refrain from sending online statements and documents which are in letter form as we do not accept such proofs as valid.

The document must display the following:
- Full name and the address as registered in your account
- Company logo (displayed clearly)
- Date (within a three-month period)

Please send the documents to:

ID Verification
14/F Yuchengco Tower 1,
RCBC Plaza, 6819 Ayala,
Makati City 1200,
Philippines


My account is verified and updates, i know this is nasty tactic from this casino, very reassonable, do you think cheap cost of notary documents its need more $500 cost, obviousl;y this casino wont pay and tactic nasty very rouge , now you Riff of my deposit $50 , public now how bad and rogue this casino !!!!

jaenudin Indonesia
posted on October 12, 2015.

Obviously this casino Rouge and scammerrrrr riffof with nasty tactic !!!!

jaenudin Indonesia
posted on October 12, 2015.

Dear askgamblers for you to know thsi casino robber me my deposit $50 , my $50 thats i collected very hard now this casino Robber my deposit , what do you thing about this rouge casino !!! thank you

jaenudin Indonesia
posted on October 12, 2015.

thats why this rouge casino wont respond here, if you gentlement lets talks here, but this [email protected] only hide mybe now they lought me now.....But remember bad karma will you get soon as possible, god will listen from sound the man who hostage and robber his right !!!!

jaenudin Indonesia
posted on October 12, 2015.

Do something plz askgamblers.com !!!

jaenudin Indonesia
posted on October 12, 2015.

look above all document and prints screen shoot my account in thiscasino already upload here, and email from [email protected] thats announced my documents has been update and verified , i knew it why this casino always pending and pending only emailed me if i emailed this casino for keep patience and understanding !!!, this casino finally gave nasty tactic asking for notary copie for you to know this is only nasty tactic because i cant do it this cost very expensive more than $500, my winning only $200 plus deposit $50 = $250 , its obviously this casino wont pay !!! and try looking for nasty reason with nasty rewuested like this....you should be a shame.....run bisnis with this way rougeeee casino !!!, so why in the other forum gambling this casino have bad reputations , i checked at scamadviser.com LOW TRUST RATING .THIS SITE MAY NOT BE SAFE TO USE !! how stupid am i why enter this rouge casino !!! i will send this proof printscreenshoot fromscamadviser.com let the public know this casino so clearly .

jaenudin Indonesia
posted on October 12, 2015.

this support casino act like childish and coward wont interactive here :
here i got emailed again from this [email protected] :

Hi Ahmad,

This is Alfonso from the Support Team.

We apologize for any inconvenience caused by the request for documentation. However, we are confident that you recognize how important this is for the safety of your assets. These papers are requested for security purposes only. Once we receive legible copies, you will not be required to send this information again.

We appreciate your understanding and cooperation.
hi alfonse do you im safe play this casino ! , look now....do you think cheap cost legible copies from notary its cost almost $500 ,thats why you requested this because i can fund it , so nasty tactic this casino obviuosly rogue casino riffof my deposit $50 !!!

jaenudin Indonesia
posted on October 12, 2015.

i got more staling tactic this casino for send notary documents to this address :
ID Verification
14/F Yuchengco Tower 1,
RCBC Plaza, 6819 Ayala,
Makati City 1200,
Philippines

hi mr [email protected], if u wont interactives here i think you cowards beacuse of you guiltty staling tactic....be honest and gentlement not cowards like a pim !! i got more evidence from thats address !!!

jaenudin Indonesia
posted on October 12, 2015.

Dear Mr casinodelrio read emailed from your support teams thats my account has been update read carefully !!, Then you asked for sending me to the address after wait over this case 1 weeks , with legality notary do you think chips thats cost almost $500 my winning only $200 plus deposit $50 =$250 ,
ID Verification
14/F Yuchengco Tower 1,
RCBC Plaza, 6819 Ayala,
Makati City 1200,
Philippines

thats adress obviously i read the other forum is only stalling tactic from you , the last way rouge from you !! i got proof this address how bad this !!!

jaenudin Indonesia
posted on October 12, 2015.

To day i emailed support this scam casino 5th times but wont reply !! , like a cowards and the looser still keep silent , if you gentleman respond here , its made more clear this casino made reputations hims self so badly, beware dont play with this super rouge casino !!! riffof my deposit $50 and my winning $200 !!! so nasty way

jaenudin Indonesia
posted on October 12, 2015.

Stay away and beware Players from this scam and staling tactic and rouge this casino !!!!

jaenudin Indonesia
posted on October 13, 2015.

to day scam scriminal this casino email me :
Dear Ahmad,



This is Maijie from the Support Team.

The documents you previously sent did not pass the security standards of our casino.

As part of our security process, we require a notarized copy of your photo ID and proof of address.

The Notarized ID must display the following:

Photo
First and last name
Billing address as registered in the account
Birth date
Expiration date (if one is not present on the document please specify)
Signature
Notary seal

The Notarized proof of address can be a utility bill or a bank statement displaying the address that you registered with us.

The document must display the following:

full name and the address as registered in your account
Company logo (displayed clearly)
Date (within a three(3) month period)

Additionally, the documents sent must be:

clear and legible
on blank, full sheet of paper

The document should be sent to:

ID Verification
14/F Yuchengco Tower 1,
RCBC Plaza, 6819 Ayala,
Makati City 1200,
Philippines


Should you have any questions or concerns, please do not hesitate to contact the Casino Del Rio Support Team.

Email: [email protected]

Toll Free (Canada)
Phone: Canada: 1888-332-9583, UK: 0800-047-0594
Fax: Canada: 1-866-5490763,UK 44-20-7900-6726

International
Phone: +35924007803
Fax: 632-756-7813


Best regards,

The Casino Del Rio team

http:/­/ww­w.c­asi­nod­elr­io.com/

Casino Del Rio – Your tropical gaming paradise!

look i already attched froops thats my account was updated !!!, you should ashamed with this statement, this obviously more clear this criminal casino only use staling tacting read this messege from your supports :
Hi,
This is Carmela from Casino Support Team.
This update is regarding the documents you have sent us, we are still waiting for the update regarding the withdrawable balance on your account.
We appreciate your patience on the matter.

whats that statement from ur support name carmen !!! u should be ashamed criminal !!
Now you robber my deposit $50 ......dont feed anything with nasty thing like this with robber from someone !!!