All Slots Casino - Locked my account and not paying my winnings of 30000AUD

REJECTED
Tabone Australia
posted on October 17, 2016.

Email received congratulating me on my win and that the funds were to be released in instalments the first the next day then the rest would follow in $10000 lots. I rang to find out what was happening as I had no reply to the original email as I had asked if they required identification. I was told account was locked due to discrepancies and I was to send thru documentation which I did promptly. I thought it was because I use my middle nam as my first as well as the Australian version I rang the next night after doing this as was told it was now permantly locked due to breached t&c and I wasn't to get my win. I spoke to Pitt boss also but only to be told they can't tell me anything but a breach all the same was the reason. I have read the terms and conditions and I don't where or what I have done what our actually knowing in the first place. How do I defend myself when I don't know why?
My wife is so upset over this and I would like help if I can get my money or has it gone completely? Why send an email with the information telling me it's on its way then to no contact and a locked account. I am gutted. Please will you help as I'm in shock a little and aren't communicating very well without getting angry and upset.

AskGamblers
posted on October 21, 2016.

Dear @Tabone,

Please let us know if there's some update on your issue.

Tabone Australia
posted on October 22, 2016.

No I keep getting the same response. My account has been locked and will remain that way. I even got an email addressing me as Krystal!! My name ain't Krystal. I did receive an email from the original person who sent me the congratulations. He apologised as the account wasn't then locked and he wasn't unaware of any breach at that time. He couldn't tell me what the breach was however he made note that the use or sharing of computers phones iPads etc was strictly prohibited I responded saying my win was on my mobile and I don't share it with anyone and as for home computers and iPads we aren't fortunate enough to have one each!! So whether this very lame excuse is the reason for locking my account I do not know.

Tabone Australia
posted on October 22, 2016.

Have just received another email from all slots telling me that the account is locked and will remain locked and under no circumstances will it be unlocked....

Hi Raul

Thank you for contacting Casino Support.

Your account has been locked by our player security department and it will remain this way it will not be unlocked under any circumstances and there is no way around this.

Please contact us again, should you have any further queries.

Kind regards

Josh

We promote responsible gaming.

posted on October 26, 2016.

Hi Raul,

I would be happy to review your account.

Please provide me your account name.

Thank you,
Levi Hogan
Communications Manager.

Tabone Australia
posted on October 27, 2016.

Levi my account name is tabone

posted on October 27, 2016.

Hi Tabone, 

I have reviewed your account thoroughly. 

Without getting into too much detail of the issue via a public forum, as previously stated, your account has been locked by our security department. It will remain this way and will not be unlocked under any circumstances. This decision is final.

There are clear discrepancies and violations of our terms and conditions which you are welcome to read again thoroughly. However, I am unable to divulge exact details as that will undermine our security department’s policies and procedures.


Thank you, 
Levi Hogan
Communications Manager

Tabone Australia
posted on October 27, 2016.

I understand you can't divulge on public forum but why can't you email me personally?? The same response every time and it's not fair that I can not defend myself if I have breached anything I am happy to wear it but if it's something I can prove otherwise why can't I have the chance to fight for my win?? Why is it that only when I have had such a large win this breach is bought to my atttetion?? Why not at the time of it? If the " sharing computers etc is strictly prohibited" that is unreasonable for I would think a few households woukd have the one pc Ipad etc.... my win was on my brand new phone which nobody has shared let alone played casinos on it bar myself. The IP address would clearly show this?? I really would appreciate more than the generic reply I keep getting. It's not fair and it's making your casino look very much like poor sports.

Tabone Australia
posted on October 27, 2016.

Might I add I only placed a $20 paysafe deposit and a win like this was life changing. Means nothing to all slots but I'd just like to put that out there.

posted on October 29, 2016.

Hi Tabone,

I am unable to divulge exactly how your account was caught in breach of our terms and conditions.

However, our terms and conditions clearly state one account per household. And the sharing of details is prohibited. "As you stated up above" Please note this is a industry standard.

https:­//w­ww.a­ll­slo­tsc­asi­no.c­om­/te­rms.ht­ml#­Exc­lusion, suspension and termination

Exclusion, suspension and termination
6.1 We may refuse to register you as a player at any or all of the Casinos or elect to de-register, exclude or suspend you as a player from a Casino at any time, for any reason or for no reason whatsoever.

6.2 You acknowledge that we have no obligation whatsoever to provide you with prior notice of our decision to refuse, de-register, exclude or suspend you as a player, nor are we required to furnish you with any reasons for such decisions.

6.3 If we de-register, exclude or suspend you from a Casino, we shall have the unlimited right to:

6.3.1 withhold payment to you of any contested funds, whether such funds are deposits, refunds, bonuses, free monies, Casino credits, payouts or the like;

8.11.7 We reserve the right to restrict players in any way we see fit, at our sole discretion, from opening accounts at the Casino in situations where computers or environments are shared.


Levi Hogan
Communications Manager

Tabone Australia
posted on October 31, 2016.

Ok I'm understanding this however I won on my brand new Samsung phone which no one has used! I had only purchased it 3 days prior and I don't let anyone use my phone let alone play casinos on it!! Surely the IP address used will show this? You T AND C stated that you can refuse a person even joining if this was the case also then why hasn't this been bought to my attention before my big win???!! This is just so unfair. My health is even suffering from this not to mention my family. Means nothing I know but why such unfair treatment. It's an awful position to be in

posted on October 31, 2016.

Hi Tabone,

It has been brought to your attention that when you made your withdrawal, the risk department found linkage on your account. This is a clear violation of our terms and conditions.

The decision on this is final.

Levi H
Communications Manager

Tabone Australia
posted on November 3, 2016.

Ok I still don't understand. Of course it's final. I think that it should have been brought to your departments attention a lot sooner than this and I think most would agree. Why not at the first opening of my account? Shouldn't that be done to determine whether or not the account should have been activated and allow me to deposit and play? It's only been now that I had a big win and tried to cash it the "department" has found something to closed my account. I can not get over the absolute injustice of this. It's in fact total bullshit.
I have invested in a Gambling Lawyer who may end up costing me triple of the winnings in question and I certainly can't afford it all but I can't sleep or fucnction as my disbelieve in such a let down.
It's the principle.
It's not fair.
It's not right.
It shouldn't be allowed.

AskGamblers
posted on November 5, 2016.

AskGamblers Complaints Team have been in a direct communication with All Slots Casino management. We are now awaiting casino team to provide the required information.

AskGamblers
posted on November 9, 2016.

AskGamblers Complaints Team have been provided with clear and undisputed evidence on behalf All Slots Casino management that player violated their Terms&Conditions and more specifically the quoted rule below by creating at least three different accounts.

8.11.7 We reserve the right to restrict players in any way we see fit, at our sole discretion, from opening accounts at the Casino in situations where computers or environments are shared.

What was also broken in terms of the violation is the following terms:

6.1 We may refuse to register you as a player at any or all of the Casinos or elect to de-register, exclude or suspend you as a player from a Casino at any time, for any reason or for no reason whatsoever.

6.2 You acknowledge that we have no obligation whatsoever to provide you with prior notice of our decision to refuse, de-register, exclude or suspend you as a player, nor are we required to furnish you with any reasons for such decisions.

6.3 If we de-register, exclude or suspend you from a Casino, we shall have the unlimited right to:

6.3.1 withhold payment to you of any contested funds, whether such funds are deposits, refunds, bonuses, free monies, Casino credits, payouts or the like;


Based on the above we consider player's complaint as invalid and it is being rejected.

The complaint is now officially closed.