Star Games Casino - Payment declined and account blocked without any reason

UNRESOLVED
sermuksn Lithuania
posted on January 27, 2016.

Hi,

I was playing in stargames.com for more than one year, made deposits and withdrawal without problems previously. But this time, my account was blocked right after I requested my payout. 667 euros pending ammount and 880 frozen in balance.
I tried to contact them, the only thing they tell me, is that stargames.com have the point in their terms and conditions that they can terminate my account at any time. No explanaton, no nothing. Like I mentenioned previously there were no problems to cash out. It looks that this room is popular about unexplained blocks and not paying money. Watch out.

AskGamblers
posted on February 1, 2016.

Dear @sermuksn,

Are there any update regarding your complaint? Thank you.

sermuksn Lithuania
posted on February 1, 2016.

No update no answer from stargames.

posted on February 2, 2016.

Hi,

The support team notified the player that due to severe reasons that go against the terms and conditions, this lead to the player's account to being blocked.

Regards,
StarGames Affiliate Team

sermuksn Lithuania
posted on February 2, 2016.

You didn't explain nothing, I have been playing for a while, previous times somehow cashouts had no problems only this time, maybe I requested too much for your room to pay? You didn't tell me what I violated and the cashout isn't a violation of terms and conditions if you didn't know or is it? Is it not allowed to cashout at this room?

posted on February 8, 2016.

Dear sermuksn44,

Thank you for your message.

Your account was blocked due to a serious breach of our General Terms & Conditions (GTC) specifically section G. Misconduct. According to section J. of our GTC we are entitled to terminate your contract with immediate effect without statement of a reason or cause.
Our full GTC can be viewed via the link below.
https:­//w­ww.s­ta­rga­mes.co­m/w­eb/­Hel­p?x­pf=­agb­&id_article=4393

Our priority is to continue to deliver a fair, secure and high quality gaming experience to all our players.

Kind regards,
Stargames Support Team

AskGamblers
posted on February 12, 2016.

AskGamblers Complaint Team didn't receive any evidence regarding this case from a casino management. We consider this complaint unresolved.