Das Ist Casino - 50 euro deposit via Netellet still not credited after days of getting the run around

posted on October 9, 2016.

When i first registered here i deposited 50 euros on 03-10-16 via neteller. The deposit was discarded by dasistasino.com eventhough deposit was sent with full success. I contacted my assistants at vipneteller. I was told to inform merchant which in this case its Dasistcasino(MyApp) with the special I.D transaction number in order to release or credit funds.From 03-10 till 09-10 im contacting over and over again sending screenshot proofs showing that the deposit was sent with full success and im continiously being told that docs are sent to manager and no update was made. Except that i also sent my personal assistant from Neteller to talk to the merchant but there was no response to my neteller representatives either. So my deposit is missing i got all the necessary documents to proof it, have already sent them and no update. So will you credit it in the account of my neteller or casino account. Its your problem thats why neteller first told me to talk to you and give you the id tran. number in order to release or credit fund. But not only you didnt comply, you havent responded to neteller team either. What is it going to be. No answer as investigating is accepted as a response anymore. You had a week to check it or respond. Please fix it.

posted on October 10, 2016.

Hello Dear Customer!

We are completely sorry about issues you had with our casino! The problem was on neteller side - they have some kind of tech problems on October 3. Today we have received answer from them, and money has been credited to your account now.

We are really sorry about that, and will be happy to see you in our casino again, we hope there will be no more glitches for you!

Best regards

Das Ist Casino team

posted on October 12, 2016.

askgamblers I have informed you that the problem was solved before the complaint was published and I requested via live chat for the delete of the complaint before its reviewed. Please delete the complaint.

posted on October 12, 2016.

Based on submitter's last post AskGamblers Complaints Team is now considering the complaint as successfully resolved and it is being officially closed.

Thank you all for your cooperation.